חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על השקעות והשקעות נדל"ן

מאת: ג'ון כהןנדל"ן30/12/2010824 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מחליטים לנסות ולהשקיע סכום כסף מסוים, האפשרויות הן רבות. אפשר להחליט להשקיע בתכנית חיסכון כלשהי בבנק, שתשמור על הכסף בטוח ומוגן ואף תניב רווחים כלשהם במשך השנים, אולם אלו יהיו רווחים קטנים יחסית. זוהי שיטת השקעות בטוחה וסולידית, שמתאימה לאנשים שרוצים להיות בטוחים שהכסף שלהם מוגן לשנים רבות. לעומת סוג השקעות זה, ניתן להשקיע באפיקים מעט מסוכנים יותר, שפוטנציאל הרווח שלהם הוא גדול הרבה יותר.

סוג השקעות שכזה, הן השקעות נדל"ן. בהשקעות נדל"ן קונים נכס מסוים, ובתקווה מרווחים כסף כתוצאה מהשימוש בו או מהפעולה שעושים איתו. שיטה נפוצה בהשקעות נדל"ן היא רכישת נכס, שיפוצו ומכירתו במחיר גבוה בהרבה מהמחיר שבו נקנה. זוהי שיטה שבם אמנם משקיעים סכום גדול של כסף, אך יכולים להחזירו בתוספת רווח נאה תמורת זמן קצת.

השקעות נוספות שניתן לעשות בהשקעות נדל"ן הן קנייה של נכס ושינוי ייעוד השימוש בו. כך אפשר לרכוש בניין מגורים למשל, ולשנות את ייעודו לבניין משרדים לדוגמה, או רכישה של שטח חקלאי שמיועד להפשרה, ובניית בתים ומכירתם. פעולות אלו דורשות כמובן זמן, כספים והשקעה, אך אם הן אכן יוצאות לפועל כמתוכנן, הרווחים גבוהים מאוד.

השקעות נדל"ן הן תחום שצובר תאוצה, וכדאי להתייעץ לפני שנכנסים לתחום. יש נכסים שאפשר לקנות כיום במחיר נמוך, ובעוד כמה שנים למכור במחיר גבוה הרבה יותר, אך יש לקחת בחשבון כי ידרשו מספר שנים עד ששווי הנכס יעלה, ובזמן הזה לא תהיה הכנסה משמעותית מהנכס שרכשתם. השקעות נדל"ן הן תמיד אופציה פופולארית, ואנשים רבים כיום מבצעים השקעות בנדל"ן.

אם אינכם יודעים מה בדיוק אתם רוצים לעשות עם הכסף שחסכתם ושחשבתם להשקיע, ייתכן שאתם צריכים את שירותיו של אחד מבתי ההשקעות שקיימים בארץ. בתי השקעות הן חברות שמייעצות ועוזרות ללקוחותיהן לנהל את תיקי ההשקעות שלהם. בית השקעות מקצועי ואמין יעסיק אנשים שיש להם ניסיון רב בהשקעות מסוגים שונים. אנשים אלו עובדים בניהול תיקי השקעות. מהו ניהול תיקי השקעות? ניהול תיקי השקעות הוא תחום שבו אדם מנוסה ובעל ידע רב בתחומי ההשקעות השונים, מנהל עבור לקוח את כספו, ומשקיע אותו בהתאם למדיניות שקבעו יחד. ניהול תיק השקעות מתבצע בפועל- המנהל הוא זה שמבצע את המכירה והקנייה של הנכסים והמוצרים הפיננסיים עבור הלקוח. ניהול תיק השקעות נעשה בשיתוף הלקוח, ובהתאם למדיניות החברה. בתי השקעות שונים מציעים תנאים שונים ללקוחותיהם, גובים עמלות שונות ונוקטים בקווי מדיניות ואופי שונים. לפני שבוחרים חברה אחת, מומלץ לברר על כמה בתי השקעות, ולבחור את זה שיציע לכם ניהול תיקי השקעות שיתאים לכם, לאופייכם ולדרך שבה אתם רוצים להשקיע את כספכם בצורה הטובה ביותר.

 



תגיות המאמר: השקעות נדלן, השקעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג'ון כהן

מאת: ג'ון כהןקרנות נאמנות19/03/111272 צפיות
ישראלים תרים בכל עת אחר הזדמנויות השקעה בהם תמורת השקעה של סכום ראשוני יגרפו לאחר תקופה רווחים רבים. כמובן ששאיפה זו אינה בלעדית לישראלים וקשה לחשוב על אדם שלא היה מייחל לעצמו השקעה מוצלחת כזו או אחרת המכניסה לכיסו הון רב ללא שהיה צריך לעבוד פיזית תמורתו.

מאת: ג'ון כהןשוק ההון18/03/111861 צפיות
רבים מאיתנו הסוחרים מחפשים כל עת אחר סוד הקסם העומד מאחורי מסחר בבורסה, אותו סוד שיגרום לנו סוף סוף לגרוף רווחים אחר רווחים אך האמת היא כי לא קיים כזה סוד וזה תלוי בסופו של דבר בכישרון האנליזה הפיננסית הייחודית לכל אדם ובדבר נוסף מעל הכל – מזל.

מאת: ג'ון כהןהשקעות17/03/111217 צפיות
לא הרבה אנשים מודעים למגוון התפקידים השונים אותם משחקים בתי השקעות בארץ. מרבית הסיכויים הם כי הינכם עמיתים באחת מקופות הגמל או קרנות הפנסיה אשר חלקם הגדול מנוהל על ידי המומחים להשקעות, ניהול תיקים וניהול מסחר בבורסה.

מאת: ג'ון כהןקרנות נאמנות13/03/111374 צפיות
הציבור הישראלי תמיד מחפש אפיקי השקעה אטרקטיביים בהם יוכלו להשקיע את כספם בתקווה לצבירת תשואה נחמדה שתזכה אותם ברווחים נאים. הבעיה של רוב הציבור מתחילה בדרך כלל בעובדה כי לא כולם הם בעלי ידע והשכלה פיננסית רלוונטית אשר תקנה להם את הכלים לבצע השקעות פיננסיות חכמות בשוק ההון.

מאת: ג'ון כהןקרנות נאמנות26/02/112001 צפיות
לא לכולנו יש את הידע הכלכלי לביצוע השקעות מושכלות בשווקים הפיננסיים ולעתים כולנו מפנטזים על השקעה מוצלחת במניה מסוימת בבורסה שתהפוך אותנו לעשירים ככורח. המציאות הינה שונה במקצת והעילויים הפיננסיים במשק מועסקים בדרך כלל בבתי השקעות או סוחרים בעצמם בנוחיות ביתם.

מאת: ג'ון כהןקרנות נאמנות23/02/111211 צפיות
לא פעם אנו קוראים במסופים הכלכליים בעיתונות ושומעים בפינות הכלכלה במהדורות החדשות את הביטוי "קרנות נאמנות".

מאת: ג'ון כהןשוק ההון21/02/111192 צפיות
שוק ההון הוא עולם ומלואו המרתק אנשים רבים החולמים להתעשר ולהרוויח כספים בבורסה. כמעט כל אדם מושקע בבורסה בין אם הוא יודע זאת או לא, כל עמיתי קופות הגמל והפנסיה חשופים לבורסה דרך ניירות ערך המוחזקים בתיק ההשקעות הקשור לאותן קופות וההשקעות השונות מתבצעות בהתאם למדיניות השקעות הקופה הספציפית בה אתם חברים.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183220 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica