חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חמישה נגרים תלונה

מאת: דוד גרינברגצרכנות05/01/20111328 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חמישה נגרים – תלונה שטופלה לשביעות רצוני

ברצוני לציין מקרה שהתחיל שלילי והסתיים חיובי עם חברת חמישה נגרים.

בתאריך 18/7/2010 רכשתי מ- 5 נגרים סניף באר שבע חדר שינה קומפלט לילדה שלי. כששאלתי מתי יסופקו לי הרהיטים, הם ענו שתוך חודש עד חודש וחצי, ז"א מקסימום עד תחילת חודש ספטמבר, ציינתי בפניהם שמאוד חשוב לי שהרהיטים יגיעו בזמן, כי אנחנו עוברים דירה ב- 01/09, ולא הייתי רוצה שלבת שלי לא יהיה חדר שינה מסודר, הנציגה (יעל) הבטיחה כי יעשו את המקסימום.

לקראת סוף אוגוסט התקשרתי לברר מה מצב ההזמנה. בשירות הלקוחות אמרו לי שזה בהכנה, והארון יגיע אליי מקסימום עד תחילת אוקטובר, כעסתי מאוד וציינתי שזה לא מה שהובטח לי, אבל הנציגה, שהגיבה קצת בחוצפה, ציינה שהם אף פעם לא מתחייבים לתאריך אלא מציינים כי ההזמנה תגיע תוך עד 65 ימי עבודה! שזה זמן מטורף, יותר מחודשיים! הסברתי לנציגה שההזמנה מאוד דחופה לי, ואילולא היו מבטיחים לי שההזמנה תגיע עד תחילת ספטמבר, לא הייתי מבצעת אותה, אותה נציגה לא ידעה מה להשיב לי ורק חזרה וציינה שזה מה שכתוב בחוזה עליו חתמתי.

ביקשתי לדבר עם אחראי ואמרו לי שיחזרו אליי תוך שלושה ימים. לא דובים ולא יער. לכן, התקשרתי שוב לחברה, כשאני מתכננת איך לתבוע אותם דרך תביעות קטנות, ומבטיחה לעצמי שלעולם לא אקנה יותר מהם.

בטלפון ענתה לי נציגה בשם יערית. יערית הייתה אדיבה בצורה מפתיעה, היא התנצלה על השירות הלקוי שקיבלתי, וגם על כך שהבקשה שלי לא הובנה בעת ההזמנה. יערית הבטיחה לבדוק מה ניתן לעשות עבורי, ובאופן מפתיע (באמת מפתיע) היא חזרה אליי תוך כעשרים דקות, התנצלה שוב, ואמרה שההזמנה כבר מוכנה, ותגיע אליי תוך יומיים, בין השעות 13:00 ל-16:00.

תוך יומיים, כמו שעון, בשעה 13:00 הגיעו אליי להרכיב את חדר השינה, המרכיבים עבדו בצורה מקצועית, נקייה ומסודרת, עם מינימום רעש ומהומה, וניכר שהמרכיבים עבדו קשה מאוד על מנת להשביע את רצוני, כל זאת במהירות ותוך זמן קצר במיוחד. המרכיבים גם הוסיפו לחדר השינה עוד מספר מדפים מודולאריים לקיר, כפיצוי!

לאחר מספר ימים יערית התקשרה להתנצל שוב על השתלשלות העניינים, ולברר האם אני שבעת רצון, עניתי לה בכנות שכן, רק חבל שהדברים לא הלכו ככה חלק מההתחלה, זה היה מונע את עגמת הנפש.

כך או כך, מבחינתי, יערית מהווה מודל עבורי לחוויה שירותית מעולה, והיא זאת שגרמה לי לשנות את דעתי אודות 5 נגרים. בתקווה כי גם בפעם הבאה אקבל שירות דומה. ישר כוח!

בתודה, נירית ג. מבאר שבע

 



תגיות המאמר: שירות, ריהוט, רהיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132315 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131580 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111590 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111564 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111745 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111868 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111674 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214211 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204349 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205251 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194163 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193392 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193436 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182909 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica