חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על קוסמטיקה רפואית

כל אחת מאיתנו שומרת בארון שלה תכשירים קוסמטיים רבים, שאמורים לשמור על יופיינו לאורך זמן, ולאפשר לנו להישאר צעירות. יחד עם זאת, חשוב להבדיל בין תכשירי קוסמטיקה לבין קוסמטיקה רפואית.

קצת היסטוריה

תחום הקוסמטיקה הרפואית אינו חדש לאנושות. ישנם ממצאים ארכיאולוגיים המוכיחים כי תכשירים קוסמטיים ליוו את האנושות שנים רבות ושורשי הרעיון הזה הולכים עד קליאופטרה ומלכת שבא. היו טכניקות שונות לשימושים בחומרים מן הטבע במטרה ליצור קוסמטיקה רפואית, כאשר אחת השיטות העתיקות ביותר היא הפקת שמנים מן הצומח.

באירופה המודרנית עולם הקוסמטיקה החל להתפתח רק בשנות ה- 80 של המאה ה- 20 בפריז. בתחילת הדרך, מוצרי קוסמטיקה לא היו יותר מאשר פינוק, ולא הייתה להם השפעה רבה בהיבט של תיקון נזקים. הרופאים התעלמו כמעט באופן מוחלט מעולם הקוסמטיקה.

סדרה של גילויים הצעידה את עולם הקוסמטיקה קדימה, וכך התפתח ענף חדש, קוסמטיקה רפואית.

מהי קוסמטיקה רפואית

קוסמטיקה רפואית מכילה חומר פעיל המספיק למטרת ביצוע פעולה כלשהי בעור. כך למשל, הפילינג מאפשר קילוף של השכבות החיצוניות של העור. מטרתם של התכשירים הללו היא לגרום לשינוי לטובה בעור הפנים, והם אכן עושים זאת בהצלחה רבה. חשוב ביותר שהחומרים הפעילים בתכשירי הקוסמטיקה יהיו תוצאה של ניסויים רבים ויצליחו לבצע את המוטל עליהם. יתרונה הגדול של הקוסמטיקה הרפואית בטיפולים קצרים יחסית, בחומרים טבעיים מהם עשויים התכשירים וכמובן בתוצאות המעולות שמשאירים על העור.

כיצד משתמשים בקוסמטיקה רפואית

במקור, כשתכשירי הקוסמטיקה נכנסו לאופנה ונשים גילו שזה באמת עובד, מי שהיה אמור להעניק את הטיפול זה אחיות, שהיו חלק מצוות רפואי. עם הזמן, עלה הביקוש והאחיות לא הספיקו לתת מענה לכל המעוניינות בטיפול באמצעות קוסמטיקה רפואית, וכך התפתח מקצוע של קוסמטיקאית רפואית, העובדת בצמוד עם רופא. חשוב לשים לב לכך שהקוסמטיקאית הרפואית מקבלת הכשרה מיוחדת במטרה לתת את המענה לכל צורכי הטיפול הקוסמטי, וכדי שתוכל להעביר דו"חות מפורטים לרופא המפקח על עבודתה.

קוסמטיקה רפואית ואנטי אייג'ינג

הבעיה שכל אישה נאלצת להתמודד איתה בשלב זה או אחר בחייה זה בעיית ההזדקנות. עולם הקוסמטיקה הרפואית מציע שלל שיטות לעכב את התהליך הטבעי הזה ולאפשר לכל אישה להאריך את הזמן עד להיווצרותם של הקמטים. המדענים עובדים קשה במטרה לאתר עוד ועוד שיטות וחומרים שיאפשרו לנשים להישאר צעירות למשך זמן רב יותר.

הקוסמטיקה הרפואית שואבת את מקורותיה עוד מהתקופה העתיקה. מקורותיה המודרניים הם פריז, ושם מרוכזים כל בתי הקוסמטיקה המובילים בעולם. במהלך 30 השנים האחרונות, הצליחה הקוסמטיקה הרפואית לתפוס מקום של כבוד בכל הקשור בטיפוח האישה, וכיום כל רופא עור מודע ליכולותיה. תכשירי הפלא הללו מסייעים בפתרון בעיות רבות ואפילו מסייעים בעיכוב תהליכי הזדקנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111359 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111778 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112153 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111507 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111314 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111415 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111700 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184248 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172307 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172300 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica