חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבה חיובית - עשי לך הפסקת קפה...

מאת: ציפורה בראביהעצמת נשים20/05/20091394 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בס"ד

בין כל המטלות היומיות שלך, כשאת רושמת לעצמך את סדר היום רשמי במסגרת יפה: "הפסקת קפה!" זה חשוב לא פחות משאר הדברים שממלאים את יומך העמוס.

לא צריך בשביל זה לצאת החוצה. אפשר בבית, במגרש הפרטי שלך. נסי לארגן את הילדים ל"שעת אמא". אמא  צריכה חלון קטן לעצמה. הילדים יכולים להציץ, אבל להיות בשקט. שיביטו בשעון: "הנה המחוג הגדול על- 10, כשיגיע ל-12 תסתיים ההפסקה ותוכלו לדבר אלי". בהתחלה מסקרנות הם יקשיבו ומחוסר סבלנות ישאלו: נו, מתי? אפשר לחשוב שהם צריכים את אמא בכל שנייה... אבל אמא לא הולכת לישון. אמא פה, מולם, שותה קפה ומצפה שיעסיקו עצמם בשקט. והם יעשו זאת.

תוכלו גם לשכלל את זה. אפשר לבקש שיכינו שלט לאמא: "הפסקת קפה!" יקשט ויעטרו. כשאת תסיימי את ההפסקה אולי הם עוד יהיו שקועים בהכנה. תוכלי להישען אחורה, להביט בשקט ולירוות נחת.

נכון שאפשר ללכת לנוח, לסגור הדלת ולבקש שיהיו בשקט (כשיש ילדים מספיק גדולים). אפשר לצאת לסידורים, לקניות. אפשר להביא שמרטפית וללכת רגועים. אפשר לשבת עם הילדים לקפה ועוגה. מן מסיבת תה קטנה. זה כיף, נכון. אבל זה משהו אחר.

ארגני לך סדר בסביבתך הקרובה, כדי  שיהיה לך נעים. הכיני לך קפה או תה, הניחי פרוסת עוגה בצלחת נאה ושבי על הכורסא הנוחה בסלון. בלי ספר, בלי עיתון. את והקפה. או את ועצמך. למדי את הילדים שזה הזמן שלך. שלא יבקשו גם הם עוגה. שלא יבקשו גם הם משהו לשתות. שלא יתיישבו סביבך למין מסיבה מאולתרת. זאת ההפסקה שלך, זה החלון שלך - להביט בהם, להביט בעצמך.

את תחושי מהר מאוד שלווה בגופך, במחשבותייך. נשמי והרפי את גופך המכווץ מלחץ ומדאגות. היכנסי לתוך מחשבותייך. פתחי את הסכר והניחי להם לזרום. זה יכול להיות נעים ומרענן. מחשבות חדשות יעברו בראשך. תחושות אחרות. תרגישי שקיומך מתעצם, מתחזק. מהילדים בקשי יפה לחשוב שאת לא כאן. את רואה אותם אבל את צריכה שקט מוחלט.

למה זה טוב?

קודם כל – טוב להתרגל לפסקי זמן קטנים. זה נותן מרווח בין מחשבה לעשייה.

הילדים לומדים לפרגן לאמא.

לומדים כבוד לזולת – אמא צריכה לנוח. אנחנו רואים אותה, אבל נהיה בשקט.

לומדים להתאפק. אפילו אם רוצים משהו עכשיו – ומיד! מחכים. אח"כ זה כבר ממילא נעשה פחות חשוב.

לאמא יש צרכים קטנים ופשוטים שגורמים לה נחת.

כך את מכינה לילדים אמא רעננה.

10 דקות זה הרבה זמן. חוץ מזה שזה כבר מתארך מעצמו אח"כ.

ילדים אוהבים אמא רגועה. והנה היא סוף סוף רגועה!

אמא, תשבי כאן עוד קצת...

 



תגיות המאמר: אמא, קפה, העצמה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ציפורה בראבי -

ד.א.  teilot1@walla.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ציפורה בראבי

מאת: ציפורה בראבייהדות22/07/18881 צפיות
יום תשעה באב המוכר כיום צום ואבל לעם היהודי הינו יום מלא משמעות וכוח. לא רק זיכרון חורבן הבית נמצא ביום זה. גם התקווה לראות בבניינה ועוד כמה נושאים חשובים לעם ישראל. להתנער מן העפר. .

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185102 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: ציפורה בראביפרשת השבוע06/08/131515 צפיות
על נוח נאמר: איש צדיק תמים. על אברהם נאמר: התהלך לפני היה תמים. בשבחי התמימות.

מאת: ציפורה בראביפרשת השבוע06/08/131370 צפיות
הבחירה בין טוב ורע - וארץ ישראל כנגד המצוות כולן!

מאת: ציפורה בראביפרשת השבוע06/08/131344 צפיות
לא רק קשיים כלכליים הינם מבחן לאמונה. גם עושר יכול להיות מבחן.

מאת: ציפורה בראביפרשת השבוע06/08/131327 צפיות
משה משתף את העם בכאבו על כך שאינו מורשה להיכנס אל הארץ המובטחת. ואתחנן אל ה'..

מאת: ציפורה בראביפרשת השבוע06/08/131169 צפיות
משה מול העם בכניסה אל הארץ המובטחת.

מאמרים נוספים בנושא העצמת נשים

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204848 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: גילת אפריםהעצמת נשים09/07/1710978 צפיות
האם את נוהגת לומר לעצמך מילים חיוביות ומפרגנות? או אולי את שיפוטית וביקורתית כלפי עצמך...? קראי את המאמר הבא, על-מנת ללמוד כיצד להפוך את הדיבור העצמי שלך לחיובי ומיטיב.

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133374 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: עמי אלבזהעצמת נשים23/01/138553 צפיות
ברוב המקצועות העצמאיים יש צורך לאחר קבלת התעודה המקצועית להשקיע את מלא המרץ והכסף בפרסום, לא כך בתחום בניית הציפורניים, לאחר קבלת תעודת ההכשרה בוגרת הקורס תמצא את עצמה מקבלת לקוחות המגיעות מפה לאוזן, מחברות, שכנות, ומשפחה.

מאת: מרדכי שרםהעצמת נשים09/10/128604 צפיות
חולמות על ערב מושלם עם חברה שלכן? רוצות לערוך ערב לכול החברות הקרובות שלכן? במאמר זה תקבלו טיפים רבים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/129921 צפיות
רבים מכירים את תל אביב כמרכז התרבות, ההווי והעסקים של מדינת ישראל, אך רוב האנשים המתגוררים בעיר זו אוהבים להזכיר כי תל אביב היא "מעוז" שירותי הליווי בישראל. העיר מציעה מגוון דירות דיסקרטיות ושירותים של נערות ליווי בכל יום ובכל שעה בה הלקוחות מעוניינים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/128759 צפיות
ישנן טענות רבות בישראל כי קיים סחר בנשים וכי רוב נערות הליווי אשר עובדות במדינה, עובדות בניגוד לרצונן או משום שהן נמצאות במצב בריאותי אשר אינן מאפשר להן להתפרנס בשום צורה אחרת. בשנה האחרונה נתקלנו בחוק הזנות החדש, שעיקרו הוא הענשת כל אדם אשר עוסק בסחר בנשים וכן כל אדם אשר נתפס עם נערות ליווי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica