חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליווי תיק השקעות – לקחת סיכונים מחושבים

מאת: עזרא שמיראימון לכסף10/01/20111714 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שפתח תיק השקעות בוודאי יודע שמדובר בלקיחת סיכונים. לא בכדי, תיק השקעות הוא כלי שמיועד לאנשים שלא מפחדים להסתכן.
יחד עם זאת, ההבדל בין אומץ לטיפשות תלוי על חוט השערה – ולכן, כשמדובר בניהול סיכונים עבור תיק ההשקעות שלך, כדאי מאוד שתדע מה אתה עושה ושיהיה לך יועץ חיצוני שיכוון אותך.
לא כולם יודעים כיצד יש לנהל תיק השקעות – חושים טובים, ידע כללי "ומידע פנימי" הם לא תמיד מספיקים בשביל שההשקעה שלך תישא פרי.
מה כן כדאי לדעת בסיכונים הנלקחים בפתיחת תיק השקעות ובניהולו?

 ליווי תיק השקעות הפך להיות אחד מהשירותים הנדרשים בשוק עבור אנשים פרטיים שמעוניינים לפתוח תיק השקעות ולנתב אותו בכיוון הרצוי. יועץ כלכלי מנוסה ומוסמך יכול לתת את העצות הנכונות בדרך על מנת להקטין את הסיכונים ולהגדיל את הרווחים – אבל כולם תלויי לקוח, ועל כן יש לשאול את השאלות הבאות טרם פתיחת התיק –
1. תקופת השקעה מתוכננת עבור תיק השקעות -  טווח ארוך או קצר יכתיבו בהכרח את אופי ועלות ההשקעה
2. מטרת ההשקעה של תיק השקעות -  לאחר ברור קצר של מטרת ההשקעה ניתן יהיה לנתב אותה למקומות הנכונים והבטוחים יותר
3. רמת סיכון  של תיק השקעות ליווי תיק השקעות בהכרח מחייב הקטנת הסיכונים. כמובן שהלקוח הוא זה שיכריע בסופו של דבר את רמת הסיכון – אבל כל מלווה תיק השקעות מחויב בכל רגע נתון להזהיר ולכוון כנגד לקיחת סיכונים גבוהים מדיי.
4. סכום ההשקעה  - רמת הסיכון של הכסף נמדדת בסופו של דבר "כמה כסף אני עלול להפסיד:. חשוב להבין שההשקעה בסופו של יום עלולה שלא לשאת פירות וזה הסיכון שהמשקיע כמובן לוקח. לכן, עליו לקחת בחשבון את הסכום שאותו הוא מוכן לסכן מבלי שהפסד עתידי (באם יקרה) יערער את המערכת הכלכלית שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עזרא שמיר

הון משפחתי בע"מ

ארלוזורוב 1, רמת גן

www.familyfortune.co.il

03-6739433

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עזרא שמיר

מאת: עזרא שמירפיננסים וכספים - כללי 17/01/111215 צפיות
התאמה של יועץ כלכלי לעסק מצריכה יחסי אמון הדדיים בצידם של יכולות אנליטיות וצפי כלכלי מצד היועץ מול שיתוף פעולה ומוכנות לקבלת ההמלצות מצד החברה.

מאת: עזרא שמירפיננסים וכספים - כללי 24/12/101093 צפיות
מזל טוב! תינוק חדש נוסף למשפחה. תינוק מביא איתו הרבה אור למשפחה, אך גם מביא איתו את הצורך להתארגן מחדש, פיזית, רגשית וכלכלית, בשל תוספת הצרכים למשפחה. במה יתרום לכם ייעוץ כלכלי לאחר הולדת תינוק חדש?

מאת: עזרא שמירפיננסים וכספים - כללי 08/12/101136 צפיות
העולם עובר טלטלה כלכלית, מרגישים את זה בכל מקום. משברים כלכליים גדולים מפילים מדינות שלמות. האחריות הכבדה המוטלת על הממשלות בעצירת המשבר היא ברורה ואיננה מוטלת בספק, אך כיצד ניתן בקן המשפחתי להתנהל בכל זאת בעולם בו התנודות של הדולר משתנות כמעט כמו הגלים בים? ייעוץ כלכלי למשפחות הוא בהחלט פתרון.

מאת: עזרא שמיריעוץ פנסיוני30/11/101431 צפיות
המתקשים העיקריים בהתמודדות עם קשיי העידן המודרני הם הישישים שביננו. מהירות הארועים, עומס האינפורמציה, התפתחות הטכנולוגיה המואצת – כל אלה מקשים על אנשי גיל הזהב להתנהל ולנהל עצמם. כחלק מהשינוי שהעולם עובר, כך גם הכלכלה וההשלכות שלה גם על גיל הזהב הן מיידיות וישירות. ייעוץ כלכלי לגיל הזהב יכול לתת את הפתרון הנכון והמתאים לכל מי שכבר מרגיש שאיבד שליטה בים האינפורמציה והתקנות.

מאת: עזרא שמירכלכלת משק בית22/11/101059 צפיות
ייעוץ כלכלי הוא אמנם שירות בתשלום אבל החינוך והערכים שהוא מקנה לעתיד המשפחה הם ללא מחיר. ייעוץ כלכלי טוב ואמין יכול לסייע להרבה אנשים להכיר בחולשות שלהם ולנסות לשפר את ההתנהלות שלהם.

מאת: עזרא שמירפיננסים וכספים - כללי 09/11/101143 צפיות
כולם מכירים את משל השועל והעורב, נכון? בואו נדמיין רגע שאתם העורב, בפיכם יש גבינה טעימה, ומתחתיכם עומדת שורה של שועלים: שועל הבנק, שועלת המשכנתא, שועל כרטיס האשראי, שועל שכר הדירה, שועל הפסיכולוג, שועל הקניות בסופר וכדומה. כל אחד מהשועלים הללו מנסה לגרום לך, העורב, לשיר – כלומר, הוא מפעיל עליך את קסמיו השיווקיים על מנת שאתה תוכל לתת לואת הגבינה (הכסף) שבפיך. מה תעשה?

מאת: עזרא שמירמשכנתא11/09/101166 צפיות
בדיוק כמו שלא הייתם רוצים לקנות רכב לפני שבדקתם את אפשרות פריסת התשלומים והריביות – כך גם עם בדיקת הקריטריונים של החזר משכנתא.

מאמרים נוספים בנושא אימון לכסף

מאת: בנימין קלינגראימון לכסף03/04/205473 צפיות
קורונה- כלכלת העולם משתנת מענק לעצמאים חובה!

מאת: דרור אטריאימון לכסף19/10/182826 צפיות
הבנק סירב למשכנתא? מחפשים מה לעשות ואיך לצאת מהפלונטר? נעים מאוד, שמי מרטין ואני יועץ משכנתאות- אני מתמחה בהשגת משכנתאות במקרים הכי מורכבים, כאשר הבנק מסרב ואתם לא יודעים מה לעשות.

מאת: לילה בן הרוש אימון לכסף14/02/173308 צפיות
סביר להניח שכמו כולם, גם אתה עובד בשביל הכסף שלך. וגם אתה גדלת על מערכת אמונות שקשורות בכסף. כסף צריך לחסוך, כסף הוא לא הכל בחיים, כסף לא גדל על עצים וכו וכו. בעולם שבו אנחנו חיים "בעל המאה הוא בעל הדעה". לאנשים עם כסף מתייחסים אחרת מאשר לאנשים עניים.

מאת: איילתאימון לכסף20/01/163961 צפיות
טיפים - איך לצאת מהמינוס מאת עורך הדין רוני ברוש: לא קשה לחלום על זכיה בלוטו כפתרון של קסם ליציאה מהמינוס. עם זאת, כדאי הרבה יותר להשקיע בכמה צעדים אופרטיביים שיהיו יעילים

לשתול מחשבות, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, שכנוע אובייקטיבי, איך לטפל בהתנגדות מכירה, התמודדות עם לקוח, טיפול אישי, מורה רוחני: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין של שכנוע ומכירות ולהשפיע על אנשים וכו', והנושא הוא מתייחס לעניין של דיבור בצורה אובייקטיבית ודיבור בצורה סובייקטיבית, מה זה אומר אובייקטיבי ומה זה אומר סובייקטיבי? אובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון מצד עצמו סובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון מצד זה שמתבונן בדבר. לדוגמא נגיד שבן אדם אומר "היום הטמפרטורה ...

איך ללמוד NLP, טעויות של שכנוע, איך ללמוד לשכנע, ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד שכנוע, איפה ללמוד NLP, מטפל רוחני, מומחה: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחת מהטעויות של אנשים שלומדים שכנוע לומדים NLP לומדים שכנוע, לומדים מכירות לומדים ניהול משא ומתן או בעיקרון לומדים כל תחום, כן אבל כרגע נתמקד כי מה שאני אגיד עכשיו זה נכון גם בכל תחום אבל כרגע נתמקד באנשים שלומדים את כל הנושא של שכנוע ומכירות ואחת הטעויות שלהם. ואחת הטעויות היא שאנשים שהם מנסים ללמוד שכנוע בעצם לומדים איך לשכנע ...

לא רוצה להתאמץ, עצלנות לעבוד קשה, לא מצליח לעשות כסף, רוצה כסף, לא מוכן להתאמץ, רוצה להיות עשיר, אימון אישי לחיים, מטפל רוחני: מה הסיבה שלך קשה לעשות כסף או שלבן אדם קשה לעשות כסף מה הסיבה? אחת מהסיבות הסיבה היא בגלל שאתה לא באמת רוצה כסף יש משהו שאתה רוצה יותר מכסף, בגלל שאתה רוצה אותו יותר מכסף לכן הוא דופק לך את הדרך להשיג כסף. עכשיו מה אתה רוצה יותר מכסף? חופש ובגלל שאתה רוצה חופש בגלל זה אתה לא מצליח להשיג כסף כי כל פעם כשאתה צריך לעבוד בצורה מסודרת בצורה מאורגנת אתה אומר ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica