חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ כלכלי לגיל הזהב

מאת: עזרא שמיריעוץ פנסיוני30/11/20101432 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המתקשים העיקריים בהתמודדות עם קשיי העידן המודרני הם הישישים שביננו.מהירות הארועים, עומס האינפורמציה, התפתחות הטכנולוגיה המואצת – כל אלהמקשים על אנשי גיל הזהב להתנהל ולנהל עצמם. כחלק מהשינוי שהעולם עובר, כךגם הכלכלה וההשלכות שלה גם על גיל הזהב הן מיידיות וישירות.

ייעוץ כלכלי לגיל הזהב יכול לתת את הפתרון הנכון והמתאים לכל מי שכבר מרגיש שאיבד שליטה בים האינפורמציה והתקנות.

ייעוץ כלכלי בנושאי נכסים ונדל"ן

ייעוץ כלכלי יכול לאמוד את שווי כל הנכסים והכסף המוחזק ברשות הפנסיונרים.

הרבה מאנשיי גיל הזהב הללו לא יודעים את הערך האמיתי של נכסי הנדל"ןשבידיהם וובאין להם ייעוץ כלכלי מתאים, הם עלולים להשכיר ואפילו למכור  אתהדירות שלהם במחירים מגוחכים.

ייעוץ כלכלי בנושאי פניסה

תהפוכות הפנסיה בשוק הישראלי פגעו וממשיכות לפגוע באנשי הדור הישן.ייעוץ כלכלי יכול למנוע מאותם אנשים לא לעשות את השגיאות המקובלות ולנסותולהציל את כספי הפנסיה עוד בשלב שלפני היצאיה לפנסיה. ייעוץ כלכלי המתמחה בתוכניות פנסיה יכול הפירוש לסדר את החיים של הפנסיונרים, בייחוד אלה שכל מה שנשאר להם לחיות ממנו הוא קצבת הפנסיה שלהם.

ייעוץ כלכלי בנושאי משפחה

גיל הזקנה מביא עמו גם שינוי תפיסתי בכל הנוגע לתקציב המשפחתי. בדרךכלל, בגיל של  לפני היציאה לפנסיה הילדים מכלכלים כבר עצמם ואין צורך לסייעלהם. ייעוץ כלכלי בא להסביר מחדש את נושא התקצוב המשפחתי ולהראות שכעתניתן חופש כלכלי לעשות ולהגשים את החלומות. ייעוץ כלכלי הוא בעצם מקור אובייקטיבי למתן עצות למי שנכנס לעידן שאיננו מכיר ועלול לעשות טעויות הרות גורל שלא ניתן יהיה לתקנן בהמשך.

לפיכך, ייעוץ כלכלי בגיל הזהב הוא הכרחי לכל מי שמתעתד לצאת לפנסיה ורוצה לדעת לכלכל נכונה את אחת התקופות היפות והארוכות שיש בחיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עזרא שמיר

הון משפחתי בע"מ

ארלוזורוב 1, רמת גן

www.familyfortune.co.il

03-6739433

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עזרא שמיר

מאת: עזרא שמירפיננסים וכספים - כללי 17/01/111216 צפיות
התאמה של יועץ כלכלי לעסק מצריכה יחסי אמון הדדיים בצידם של יכולות אנליטיות וצפי כלכלי מצד היועץ מול שיתוף פעולה ומוכנות לקבלת ההמלצות מצד החברה.

מאת: עזרא שמיראימון לכסף10/01/111716 צפיות
כל מי שפתח תיק השקעות בוודאי יודע שמדובר בלקיחת סיכונים. לא בכדי, תיק השקעות הוא כלי שמיועד לאנשים שלא מפחדים להסתכן. יחד עם זאת, ההבדל בין אומץ לטיפשות תלוי על חוט השערה – ולכן, כשמדובר בניהול סיכונים עבור תיק ההשקעות שלך, כדאי מאוד שתדע מה אתה עושה ושיהיה לך יועץ חיצוני שיכוון אותך. לא כולם יודעים כיצד יש לנהל תיק השקעות – חושים טובים, ידע כללי "ומידע פנימי" הם לא תמיד מספיקים בשביל שההשקעה שלך תישא פרי. מה כן כדאי לדעת בסיכונים הנלקחים בפתיחת תיק השקעות ובניהולו?

מאת: עזרא שמירפיננסים וכספים - כללי 24/12/101094 צפיות
מזל טוב! תינוק חדש נוסף למשפחה. תינוק מביא איתו הרבה אור למשפחה, אך גם מביא איתו את הצורך להתארגן מחדש, פיזית, רגשית וכלכלית, בשל תוספת הצרכים למשפחה. במה יתרום לכם ייעוץ כלכלי לאחר הולדת תינוק חדש?

מאת: עזרא שמירפיננסים וכספים - כללי 08/12/101137 צפיות
העולם עובר טלטלה כלכלית, מרגישים את זה בכל מקום. משברים כלכליים גדולים מפילים מדינות שלמות. האחריות הכבדה המוטלת על הממשלות בעצירת המשבר היא ברורה ואיננה מוטלת בספק, אך כיצד ניתן בקן המשפחתי להתנהל בכל זאת בעולם בו התנודות של הדולר משתנות כמעט כמו הגלים בים? ייעוץ כלכלי למשפחות הוא בהחלט פתרון.

מאת: עזרא שמירכלכלת משק בית22/11/101060 צפיות
ייעוץ כלכלי הוא אמנם שירות בתשלום אבל החינוך והערכים שהוא מקנה לעתיד המשפחה הם ללא מחיר. ייעוץ כלכלי טוב ואמין יכול לסייע להרבה אנשים להכיר בחולשות שלהם ולנסות לשפר את ההתנהלות שלהם.

מאת: עזרא שמירפיננסים וכספים - כללי 09/11/101143 צפיות
כולם מכירים את משל השועל והעורב, נכון? בואו נדמיין רגע שאתם העורב, בפיכם יש גבינה טעימה, ומתחתיכם עומדת שורה של שועלים: שועל הבנק, שועלת המשכנתא, שועל כרטיס האשראי, שועל שכר הדירה, שועל הפסיכולוג, שועל הקניות בסופר וכדומה. כל אחד מהשועלים הללו מנסה לגרום לך, העורב, לשיר – כלומר, הוא מפעיל עליך את קסמיו השיווקיים על מנת שאתה תוכל לתת לואת הגבינה (הכסף) שבפיך. מה תעשה?

מאת: עזרא שמירמשכנתא11/09/101166 צפיות
בדיוק כמו שלא הייתם רוצים לקנות רכב לפני שבדקתם את אפשרות פריסת התשלומים והריביות – כך גם עם בדיקת הקריטריונים של החזר משכנתא.

מאמרים נוספים בנושא יעוץ פנסיוני

מאת: yoni romיעוץ פנסיוני25/06/182099 צפיות
מלגזה נחשבת לאחד מהכלים המשמעותיים ביותר איתה אנחנו יכולים לעבוד. זהו כלי רכב המהווה כלי עבודה חשוב ביותר.

מאת: articlestbdיעוץ פנסיוני20/08/172777 צפיות
מה המרכיבים העיקריים של כל עסק ולמה צריך לשמור על כולם.

מאת: שלום כהןיעוץ פנסיוני22/11/161625 צפיות
הבחירה באם להיענות להצעת משרד האוצר לנתב חלק מהכנסתכם השנתית להשקעה בקופת גמל להשקעה תישען מן הסתם במידה רבה על רמת הכדאיות הכלכלית בצעד זה. באופן לא מפתיע אותה רמת כדאיות כלכלית מושפעת באופן ניכר מקיומן או אי קיומן...

מאת: אבי דוידייעוץ פנסיוני20/09/161676 צפיות
מתי כדאי לבצע איתור כספים על שמי ומהם אותם חשבונות אבודים.

מאת: עשהאל דרייריעוץ פנסיוני07/08/161785 צפיות
הערכת משרד האוצר: 2.2 מיליארדי שקלים נמצאים בקופות הקטנות של חברות הגמל וממשיכים להניב להן רווחים רבים ללא מאמץ. כדאי לכם לפדות את כספכם כי אם לא תעשו זאת בקרוב תחויבו במס. הפעולה הקטנה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים. לפני זמן מסוים משרד האוצר בדק ומצא ששלושה מיליונים של חשבונות קטנים ולא פעילים, השייכים לאנשים שמסיבות שונות לא פדו אותם, נמצאים בקופות הגמל.

מאת: kinneret ovיעוץ פנסיוני16/11/142838 צפיות
ייעוץ לפרישה מתייחס לתוכניות החיסכון לתקופה שלאחר הפרישה מהעבודה, לרבות חיסכון פנסיוני. ההיגיון העומד מאחורי תכניות אלו הנו הבטחת המשך הזרמת ההכנסות לאדם ולתלויים בו במקרה של הפסקת עבודה כתוצאה מפרישה, מוות או נכות. שירותי ייעוץ לפרישה מקצועיים ניתנים היום על ידי יועץ פנסיוני.

מאת: ליאוריעוץ פנסיוני10/06/144643 צפיות
לקראת פרישה לפנסיה, יש לבדוק דברים שונים אשר קשורים ליכולת לשמור על רמת החיים הנוכחית, בתקופה שלאחר הפנסיה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica