חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ כלכלי - החסכון משתלם

מאת: עזרא שמירכלכלת משק בית22/11/20101058 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דמיינו לעצמכם קופת חסכון קטנה עם חריץ למטבעות בארון המטבח. בכל פעם שאתם פותחים את הארון, אתם זורקים לשם מטבע. אתם עושים זאת מתוך מודעות למצוקה שלכם ומתוך תקווה שיום אחד הכסף הזה יוכל לשמש אתכם ולהציל אתכם מהמצב הכלכלי הקשה בו אתם נתונים.

מה שאתם לא יודעים זה שאותה קופת חסכון קטנה מלמדת אתכם דבר חשוב יותר - לחסוך.

ייעוץ כלכלי הוא קופה קטנה שלוחשת לכם בכל פעם שאתם פותחים את הארון שעליכם לקחת אחירות על התקציב הכלכלי שלכם. ייעוץ כלכלי אמנם דורש מכם כסף אבל בטווח הארוך הוא נותן לכם מתנה יקרה יותר – שינוי דפוסי ההתנהלות הכלכלית הקלוקלת שלכם.

ייעוץ כלכל יעולה לי כסף בזמן שאני צריך כסף – למה לי להשתמש בשירותי ייעוץ כלכלי אם כך?

זה לרב השאלה הנשאלת ביותר בקרב כל מי שמפחד ללכת ולהעזר בשירותצי ייעוץ כלכלי באשר הם.

ראשית, ייעוץ כלכלי איננו חובה והוא מתחיל בפגישת הכרות שלרב לא עולה כסף על מנת להראות לכם ולשקף לכם כיצד ניתן להתגבר על הקשיים הכלכליים ולצאת מהחובות.

שנית, ייעוץ כלכלי הוא אמנם שירות בתשלום אבל החינוך והערכים שהוא מקנה לעתיד המשפחה הם ללא מחיר. ייעוץ כלכלי טוב ואמין יכול לסייע להרבה אנשים להכיר בחולשות שלהם ולנסות לשפר את ההתנהלות שלהם.

המהלך הראשון של קניית קופת חסכון גורם לסיפוק עצום. המטבע הראשון שנכנס לקופה הזו הוא סימבולי לכך שהבאתם עצמכם לעשייה, לפעולה וללקיחת אחריות על המצב. בבוא היום, קופת החסכון הזו תתמלא ותחזיר את ההשקעה שהשקעתם. זהו טיבם של קופות חסכון, וזוהי מטרתו העיקרית של ייעוץ כלכלי מכוון.

כל שנותר הוא להחליט לקנות קופת חסכון והסתייע בה בשביל עתיד טוב יותר ורווחה כלכלית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עזרא שמיר

הון משפחתי בע"מ

ארלוזורוב 1, רמת גן

www.familyfortune.co.il

03-6739433

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עזרא שמיר

מאת: עזרא שמירפיננסים וכספים - כללי 17/01/111213 צפיות
התאמה של יועץ כלכלי לעסק מצריכה יחסי אמון הדדיים בצידם של יכולות אנליטיות וצפי כלכלי מצד היועץ מול שיתוף פעולה ומוכנות לקבלת ההמלצות מצד החברה.

מאת: עזרא שמיראימון לכסף10/01/111714 צפיות
כל מי שפתח תיק השקעות בוודאי יודע שמדובר בלקיחת סיכונים. לא בכדי, תיק השקעות הוא כלי שמיועד לאנשים שלא מפחדים להסתכן. יחד עם זאת, ההבדל בין אומץ לטיפשות תלוי על חוט השערה – ולכן, כשמדובר בניהול סיכונים עבור תיק ההשקעות שלך, כדאי מאוד שתדע מה אתה עושה ושיהיה לך יועץ חיצוני שיכוון אותך. לא כולם יודעים כיצד יש לנהל תיק השקעות – חושים טובים, ידע כללי "ומידע פנימי" הם לא תמיד מספיקים בשביל שההשקעה שלך תישא פרי. מה כן כדאי לדעת בסיכונים הנלקחים בפתיחת תיק השקעות ובניהולו?

מאת: עזרא שמירפיננסים וכספים - כללי 24/12/101093 צפיות
מזל טוב! תינוק חדש נוסף למשפחה. תינוק מביא איתו הרבה אור למשפחה, אך גם מביא איתו את הצורך להתארגן מחדש, פיזית, רגשית וכלכלית, בשל תוספת הצרכים למשפחה. במה יתרום לכם ייעוץ כלכלי לאחר הולדת תינוק חדש?

מאת: עזרא שמירפיננסים וכספים - כללי 08/12/101136 צפיות
העולם עובר טלטלה כלכלית, מרגישים את זה בכל מקום. משברים כלכליים גדולים מפילים מדינות שלמות. האחריות הכבדה המוטלת על הממשלות בעצירת המשבר היא ברורה ואיננה מוטלת בספק, אך כיצד ניתן בקן המשפחתי להתנהל בכל זאת בעולם בו התנודות של הדולר משתנות כמעט כמו הגלים בים? ייעוץ כלכלי למשפחות הוא בהחלט פתרון.

מאת: עזרא שמיריעוץ פנסיוני30/11/101430 צפיות
המתקשים העיקריים בהתמודדות עם קשיי העידן המודרני הם הישישים שביננו. מהירות הארועים, עומס האינפורמציה, התפתחות הטכנולוגיה המואצת – כל אלה מקשים על אנשי גיל הזהב להתנהל ולנהל עצמם. כחלק מהשינוי שהעולם עובר, כך גם הכלכלה וההשלכות שלה גם על גיל הזהב הן מיידיות וישירות. ייעוץ כלכלי לגיל הזהב יכול לתת את הפתרון הנכון והמתאים לכל מי שכבר מרגיש שאיבד שליטה בים האינפורמציה והתקנות.

מאת: עזרא שמירפיננסים וכספים - כללי 09/11/101143 צפיות
כולם מכירים את משל השועל והעורב, נכון? בואו נדמיין רגע שאתם העורב, בפיכם יש גבינה טעימה, ומתחתיכם עומדת שורה של שועלים: שועל הבנק, שועלת המשכנתא, שועל כרטיס האשראי, שועל שכר הדירה, שועל הפסיכולוג, שועל הקניות בסופר וכדומה. כל אחד מהשועלים הללו מנסה לגרום לך, העורב, לשיר – כלומר, הוא מפעיל עליך את קסמיו השיווקיים על מנת שאתה תוכל לתת לואת הגבינה (הכסף) שבפיך. מה תעשה?

מאת: עזרא שמירמשכנתא11/09/101165 צפיות
בדיוק כמו שלא הייתם רוצים לקנות רכב לפני שבדקתם את אפשרות פריסת התשלומים והריביות – כך גם עם בדיקת הקריטריונים של החזר משכנתא.

מאמרים נוספים בנושא כלכלת משק בית

מאת: שלום כהןכלכלת משק בית27/11/161595 צפיות
משפחת יוחננוף הקימה את רשת מרכולי יוחננוף בשנת 1992 כאשר החברה החלה את דרכה כחברה סיטונאית. כיום, הרשת מנוהלת על ידי האחים והאחיות למשפחת יוחננוף

מאת: שלום כהןכלכלת משק בית27/11/161475 צפיות
רשת יוחננוף הינה רשת ענפה ומיוחדת של סופרמרקטים אשר מתמחה גם בשוק ירקות ופירות עשיר במיוחד אשר נותן אווירה של שוק.

מאת: לילך קורןכלכלת משק בית05/07/161447 צפיות
אנשים רבים בוחרים היום פתיחת פיקדון בבנק במקום תוכנית חיסכון רגילה. שוק הפיקדונות גדל והשתנה בשנים האחרונות. יש היום סוגי פיקדונות שיש להם יתרונות רבים והם מחליפים בהצלחה תוכנית חיסכון. יש למשל פיקדון מובנה שבו אתם לא מסכנים את הקרן. יש לכם פוטנציאל רווח כמו בהשקעה בשוק ההון...

מאת: יעל אורןכלכלת משק בית14/12/142448 צפיות
בישראל של ימינו, אין כמעט משק בית שלא מתנהל בתוך עולם של חוסר וודאות כלכלית, הוצאות בלתי נשלטות ותחושה של "כיבוי שריפות". כל הוצאה לא מתוכננת, מטלטלת את כל המשפחה ויוצרת דאגה. לעיתים אף אין צורך בהוצאה לא מתוכננת כדי לחוש מצוקה פיננסית אמיתית, והתחושה של אובדן דרך מלווה את ההתנהלות הכלכלית של המשפחה יום יום. רבים מאיתנו חשים בפליאה כי למרות שאנחנו ממשתכרים היטב וממש לא בזבזנים, אנחנו "רודפים אחרי הזנב של עצמנו", בכל מה שנוגע לניהול הכספים של המשפחה.

מאת: מיכל אהרוניכלכלת משק בית24/08/142644 צפיות
סקר של כלכליסט ומכון מדגם שנערך בחודש אוגוסט שנה שעברה קבע כי הוצאה חד פעמית ובלתי מתוכננת גדולה על 70% מהציבור. 33% ממעמד הביניים ענה כי לא יוכל בשום אופן לעמוד בהוצאה כזו. ומה איתך?

מאת: בן סגלכלכלת משק בית18/08/142697 צפיות
מינוס בבנק הוא מנת חלקם של רוב הישראלים. חלק נקלעו אליו בשל תאוות קניות, אחרים מממנים את הלימודים האקדמאיים היקרים, קבוצה נוספת התרגלה אליו לאחר שרכשה את הבית והחלה לשלם את המשכנתא, ואחרים התוודעו אליו לאחר בוא הילדים. השאיפה לצאת מהמינוס משותפת לכולם, אך רק מעטים עושים זאת בסופו של דבר.

מאת: בן סגלכלכלת משק בית18/08/142648 צפיות
כלכלת המשפחה הוא תחום שנוגע לכל אחד ואחד מאיתנו, כיוון שהוא עוסק באחד המשאבים החיוניים לנו – הכסף שלנו. הדרך שבה אנו מנהלים את כלכלת המשפחה משפיעה על היכולת שלנו להתקיים בכבוד בתקופת הפנסיה, על מה שנוכל לתת לילדים כאשר הם יגיעו לנקודות המשמעותיות בחיים כגון לימודים אקדמאיים, חתונה, הבאת ילדים וקניית דירה, ועל היכולת שלנו להגשים את החלומות שלא הגשמנו עד כה כי הם עולים הרבה מאד כסף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica