חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספורט אופני הרים

מאת: רן אברהםאופניים11/01/20111007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט בכל ספורט חוץ משחיה, אופני הרים ואופניים בכלל, אנו משתמשים בכל משקל גופינו תוך כדי אימון. לא כך בענף אופני הרים. אופני הרים יתנו לך לשבת על האופניים ולהישען על הכידון ובכך להעביר חלק עקרי ממשקל גופך לאופניים ההרים. אופני הרים יישאו את משקלך במקומך ובכך יורידו לחץ מכל גופך ובעיקר מהגפיים ועמוד השדרה. לרכב על אופני הרים קל מאוד, אופני הרים יכניסו אותך לכושר בזמן קצר ובמאמץ מינימאלי. אופני הרים ישנו את מצב רוחך, רק אופני הרים יכולים להוציא אותך בשעת בוקר מוקדמת מהבית, כדי לפגוש את שותפיך לספורט אופני הרים. תוכל לפגוש לפעמים מאות אנשים בלבוש ומיגון אופני הרים על אופני ההרים שלהם. חווית הרכיבה על אופני הרים בשטח אין שני לה. אופני הרים והשטח יסבו את תשומת לבך, ממטלות ודאגות היום ויוחלפו בניווט אופני הרים בסינגלים ובשבילים כשכל כולך נכנס לעולם שכולו נוף ספורט ו- אופני הרים. אופני הרים מושכים אליהם אנשים רבים בגלל שאם נתמיר אפילו רק פעמיים בשבוע במשך שעה, השינוי הכושר הגופני ומצב הרוח הכללי ישתפרו להפליא.שמעתי ספרים רבים מאנשים שונים על השינוי שזוג אופני הרים עשו בחייהם. כמו למשל: אופני הרים שהביאו לחברויות חדשות, אופני הרים שהביאו להתפייסויות. אופני הרים שהביאו לזוגיות. אופני הרים לטיפול בבעיות גב. אופני הרים להורדת כולסטרול. אופני הרים מוציאות ממצבי דיכאון ואכזבות. אופני הרים לטיולים בחול. אופני הרים מאמנים לתחרויות ומסלולי אימון אופני הרים נותנים סיפוק רב ועוד ועוד סיפורים אין סוףאת\ה מוזמן\ת אלינו עוד היום ואנחנו נתאים לך את אופני הרים שלך הן מבחינת מבנה גופך והן מבחינת תקציבך.צוות פרידמן הבית של אופני ההרים שלךבהמשך: מה מיוחד בענף מצליח זה. למה להשקיע כסף רב על אופני הרים האם כדאי? שוק אופני ההרים יד שניה מה הסיכון ברכיבה על אופני הרים בשטח ואילו אמצעי זהירות עליך לנקוט. הערכות גופנית לרכיבה על אופני הרים: על הרוכבים על אופני הרים המתכוננים לרכיבה ממושכת להיערך נכון מבחינת התזונה ולהקפיד על הכללים הבאים:
לשתות על כל שעת רכיבה כ- 1.5-1 ליטר מים. במקרה שמדובר בשעות רכיבה ארוכות כדאי לשתות גם משקאות אנרגיה המומלצים לרוכבים אלה. לאכול 4-2.5 שעות לפני הרכיבה ארוחה העשירה בפחמימות. רצוי לשלב גם בארוחה כמות מתונה של מזונות העשירים בחלבונים ובסיבים המאטים את ספיגת המזון. בטיחות ושמירה על הטבע ברכיבה על אופני הרים: למען השמירה על הטבע, הרוכבים על אופני הרים מתבקשים להימנע מהשלכת פסולת שלא בפחים. 
היבט נוסף לשמירה על הטבע, הוא היווצרות קיצורים לשבילים ע"י כאלה שאינם מכירים את הדרך ואז הולכים לאיבוד. יש חיות בר ביער, ויש מקומות שלא קיימים שם שבילים. זו סיבה טובה להתלוות בהתחלה למוביל שמכיר היטב את תנאי הדרך. חלק מהשבילים תלולים, ורוכבים על אופני הרים שאינם מנוסים נוהגים לנעול את הגלגל האחורי ולחרוץ את השבילים. מעבר להקטנת יכולת השליטה באופניים, דבר זה מוסיף סיכון לאפשרות להידרדר. רצוי להשתמש יותר בבלם הקדמי ולתת לגלגלים להתגלגל. רוכב על אופני הרים שאינו  מסוגל, עדיף שימנע מרכיבה בתנאים או בשבילים כאלה, וכך ימנע מעצמו סיכון מיותר ולא יפגע בשבילים.
השבילים תוכננו ונפתחו תוך שימוש באלמנטים טכניים בשטח.רוכב על אופני הרים שהגיע לאלמנט טכני שלא נראה לו עביר, עדיף שיעבור אותו ברגל.

 



תגיות המאמר: אופני הרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים- SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן אברהם

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121157 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121280 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121239 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםריהוט 16/06/111576 צפיות
לחברת פולירון ישנם מעת לעת מבצעים מיוחדים, אשר עשויים לסייע לציבור ברכישת מזרנים מתאימים. כמו כן מציעה חברת פולירון לההיות חבר מועדון לקוחות, אשר כל חבר במועדון לקוחות זוכה להטבות והצעות ייחודיות.

מאת: רן אברהםטיפול בעור02/06/111580 צפיות
תהליך הטיפול של הסרת קעקועים בלייזר אורכו כמספר טיפולים בלבד, אורכו של טיפול כמו הסרת קעקועים עם התערבות כירורגית הוא חד פעמי בדרך כלל.

מאת: רן אברהםהדברה26/05/111314 צפיות
הדברה ירוקה היא הדברה נקייה מחומרים כימיים. לעיתים, ניתן לראות שיטות הדברה ירוקה אשר בהם מופיעים חומרים כימיים, אך חשוב לציין שלשיטה ספציפית זו יש מטרה לחסל מזיקים מוגדרים מראש בלבד. כמו כן, אם וכאשר ישנה התערבות של חומרים כימיים בהדברה ירוקה, ברוב המקרים מדובר בחומרים אשר מתפרקים בקלות, ולא יוצרים הצטברות של רעלים באדמה.

מאת: רן אברהםתחבורה ורכב - כללי16/05/111566 צפיות
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה, וטרם רכישה יש לדעת ולהבין הכל לחיוב או לשלילה.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151880 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151857 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151570 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142003 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143893 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: עידואופניים30/06/143947 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica