חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רישום פטנט, מדריך ליזם- חלק שני

מאת: יערה דניאלפטנטים12/01/20111408 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלק הראשון של מדריך ליזמים עסק בחיפוש פטנטים, ובתהליך של רישום פטנטים, הסכמי סודיות ורישום פטנט בינלאומי. החלק השני של המדריך מדבר על נושא גיוס הכספים כדי להתחיל להריץ את הרעיון שלכם ולגרום לפטנט להפוך מרעיון למוצר.

שלב שלישי – גיוס כספים

ישנם מספר גורמים מהם תוכלו לגייס כספים כדי להתחיל להריץ את הפטנט שלכם. ראשית לפני פניה לגורמים רשמיים אתם יכולים לנסות לפנות לקרובי משפחה שלרוב מסכימים להשקיע סכום כזה או אחר ברעיון שנראה להם מבטיח.

מבחינת פניה לגורמים רשמיים שישקיעו בפטנטים שלכם מומלץ ראשית לפנות אל משרד המדען הראשי, שהוא בעצם זרוע של המדינה, מעין חממת פטנטים, אשר שייך למשרד התעשייה והמסחר.

מה היתרון בפניה לגורם זה? המדינה מוכנה לקחת על עצמה יותר סיכון ממשקיע פרטי, ולתת תמיכה לפטנטים ורעיונות חדשים. בנוסף, עבודה עם המדען הראשי תוביל לכך שתתחייבו להחזר תמלוגים בלבד, בניגוד לקרן השקעות שתדרוש החזר רציני יותר.

מה החיסרון בפניה לגורם זה? עם היתרונות יש גם חסרונות בפנייה לגורם ממשלתי. במקרה זה ישנם הגבלים מסוימים על הפטנטים, כך שיכולים להגביל את היזמים בהמשך הדרך.

האפשרות השלישית היא פנייה למשקיעים מקצועיים כמו קרנות הון סיכון או משקיעים פרטיים. רצוי בשלב הראשון לפנות למשקיעים פרטיים כיוון שהם נוטים יותר להשקיע בפטנטים עם סיכון גבוה בשלב מוקדם. מאוחר יותר יהיה נכון לפנות לחברות מוסדיות גדולות כמו קרנות הון.

על מנת לקבל כספים לפיתוח פטנטים שלכם, עליכם להיות מקצועיים ומשכנעים. גופים אלו לא יתנו לכם כסף בקלות. ואם אתם רוצים להמשיך עם הפטנטים שלכם, אתם זקוקים לכספים שלהם. לכן עליכם להגיע לפגישה איתם מוכנים מא' ועד ת'.

עשו את שיעורי הבית שלכם לפני הפגישה, למדו היטב את השוק של המוצר שלכם, למדו היטב את הפטנט שלכם, את התרומה שלו לאותו שוק, מי המתחרים שלו וכיצד הפטנט שלכם יותר טוב מהם. בנוסף, העלו הכל על הכתב בצורה מפורטת, ועשו מצגת שמסדרת הכל.

גיוס כספים הוא שלב קריטי בהפיכתם של פטנטים למוצרים, ואסור לכם להגיע אליו לא מוכנים.

הליך של רישום פטנטים הוא הליך מורכב, שיש לעשותו בצורה מקצועית, ועל ידי עורכי פטנטים מומחים. פנייה לחובבנים בתחום עלולה להוביל אתכם לאיבוד הרעיון שלכם.

משרד פטנטים מקצועי ידע לעזור לכם מחיפוש הפטנטים, הגשת בקשת פטנט, רישום פטנטים, עזרה לקראת פגישה עם משקיעים ובניית תוכנית משפטית וליווי משפטי לאורך הקמת החברה.

ודאו שאתם עובדים עם מומחים בתחום הפטנטים, עם משרד פטנטים מנוסה בעל ותק, אשר מעסיק עורכי פטנטים בעלי ניסיון בתחום בו אתם רושמים פטנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111357 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111773 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112152 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111505 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111312 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111415 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111698 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא פטנטים

מאת: Daniel.Bפטנטים26/03/171484 צפיות
רישום פטנטים מבוצע אצל רשם פטנטים של מדינה מסוימת. ניתן לרשום המצאה חדשנית כפטנט אבל קבלת פטנט על אפליקציה מסובכת יותר מקבלת אישורים על המצאות אחרות. בארה"ב מקובל יותר לאשר פטנטים על אפליקציות, אך לא כן באירופה. רישום פטנט בישראל הוא בדומה לנהוג באירופה אם כי בשנים האחרונות מאושרים באופן יחסי יותר פטנטים על אפליקציות.

מאת: Daniel.Bפטנטים26/03/171670 צפיות
פטנט הוא זכות שניתנת לממציא לבלעדיות על המצאתו. זוהי זכות מוגבלת בזמן שמתקבלת לאחר הגשת בקשה לרישום הפטנט ושמוגבלת גם למדינה שבה הוגשה הבקשה, אם כי ישנן אמנות בין-לאומיות המקלות על רישום הפטנט גם במדינות החברות באמנה.

מאת: רוני הכהןפטנטים01/08/161832 צפיות
איך עוברים על פני הדברים ההכרחיים על מנת שזה יהיה עורך מקצועי לפי כל אמות המידה הסטנדרטיות במדינת ישראל?

מאת: ראובן ברמןפטנטים28/08/152386 צפיות
אם זו ההיכרות הראשונה שלך עם תחום הפטנטים, אלה עשר הנקודות שכדאי לדעת.

מאת: ראובן ברמןפטנטים16/07/151732 צפיות
המאמר מתאר את הפרקים של בקשת פטנט, כפי שהתגבש בעולם במשך השנים

מאת: ראובן ברמןפטנטים14/07/151840 צפיות
עורך הפטנטים ראובן ברמן מחברת אדיסון עורכי פטנטים מדבר על האפשרויות העומדות בפני המוסדות הפיננסיים למנוע מגורם בלתי מורשה לחגוג על חשבון הלקוחות שלהם

מאת: רוני הכהןפטנטים19/11/142188 צפיות
פטנט חדש לבית הוא הזדמנות לשפר את איכות החיים, אם יש לכם רעיון טוב זה הזמן לקדם את התהליך, פיתוח פטנטים הוא תחום בו כל אחד יכול להצליח בעזרת ליווי מקצועי תומך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica