חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב של ספר מחזור מושלם

יצירה של ספר מחזור מושלם עבור בית ספר או כל מוסד אחר הינו פרויקט כיפי ומלא תעסוקה.

להלן כמה טיפים איתם תוכלו להתחיל בדרך לעיצובו של ספר מחזור מושלם כמו גם כמה הצעות ודרכים לחיסכון בהוצאה הכספית הכרוכה בהדפסה של ספרי מחזור.

תכנון וארגון

1. ארגנו את הצוות איתו אתם אמורים לבצע את העיצוב של ספר המחזור מוקדם ככל הניתן לפני תומה של שנת הלימודים.

ככל שתתחילו מוקדם בהכנות של ספר המחזור ותחלקו את המשימות בין אנשי הצוות בצורה ברורה כך יהיה יותר עדיף בהמשך.

2. שימו לב כי במהלך שנת הלימודים תמיד יהיה מישהו אשר יהיה ממונה על הצילום של אותם אירועים מיוחדים בשנת הלימודים כמו מסיבות וחגים לאומיים.

שימו לב כי באותו ערב תהיינה תמונות של האירוע עצמו וגם של כל החוגגים עצמם.

על ידי התמונות ניתן לציין בדפי ספר מחזור אירועים חשובים כמו זכייתו של אחד התלמידים במקום ראשון בתחרות ריצה לטווח קצר.

אם חושבים על כל הפרטים הללו במהלכה של שנת הלימוד יהיה זה הרבה יותר פשוט לאסוף את כל אותם רגעים ולהנציח אותם בספר מחזור.

3. החליטו מראש מהם אותם אירועים אותם אתם חושבים שיש לציין בספר המחזור ובכך תחסכו מאמץ בהשגת תמונות עבור אירוע שכלל לא אמור להיכלל בספר המחזור.

4. כאשר זה מגיע לעיצוב הכללי של ספר המחזור, אם ישנם תלמידים או מורים אשר יודעים לעבוד עם תוכנות עיצוב או מוכנים ללמוד ולעזור, יהיה זה נהדר.

תמנו את אותם אנשים לעבוד יחדיו וליצור את העיצוב עבור ספר המחזור.

אם אין לכם אנשים עבור משימה חשובה זו ניתן לפנות לחברת דפוס המבצעת עיצוב של ספרי מחזור, זו יכולה להיות גם חברה אשר תבצע עבורכם דפוס דיגיטלי של ספר המחזור בסופו של הפרויקט וכך תוכלו לחסוך בעלויות.

5. עמידה מועד לסיום הפרויקט הינו פרט חשוב וככל שתבינו כי יש לבצע את כל הנדרש בזמן על מנת לעמוד בלוח הזמנים כך יהיה עדיף לכל הנוגעים בדבר.

הסבירו לאנשים אשר ממונים על המשימות השונות כי העבודה שלהם לא תיכלל בספר המחזור במידה היא לא תוגש במועד הנדרש.

הדפסה וכריכה

פרטים חשובים אלה כרוכים במידה רבה בכלים הזמינים עבורכם באותו מוסד עבורו מבוצעת העבודה.

אתם יכולים לבצע את העבודה עם הציוד אשר נמצא באותו מקום או להכין את האבטיפוס ולשלוח אותו לבית דפוס לשם ביצוע הכמות הנדרשת בדפוס דיגיטלי.

בכל אחת מהשיטות ישנם חסרונות ויתרונות והרבה תלוי בתקציב הפנוי לרשותכם.

כמובן שאם העבודה תבוצע על ידי שימוש במכשירים צילום וכריכה פשוטים התוצאה תיראה פחות מלהיבה אולם כך ניתן לחסוך עד כ-75% מהעלות של הדפסה וכריכה של ספרי המחזור.

 



תגיות המאמר: ספר מחזור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132318 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131582 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111591 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111567 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111746 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111871 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111677 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213834 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195992 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171838 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/162000 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162096 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162421 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162370 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica