חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לטיפוח הקרחת

מאת: חנן דוד כהןהסרת שיער14/01/20111578 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אין לך שיער לסרק, זה לא אומר שאין לך מה לטפח!

קרחים ומקריחים יקרים,

ברצוני לספר לכם על מהפיכת הטיפוח שלנו ועל הדרך לשדרג את שגרת הגילוח היום-יומית.

מכיוון שגילוח הראש הפכה לפעולה יום יומית שגרתית אצל מרבית הגברים הקרחים, היא מלווה לעיתים קרובות בבעיות עור רבות, כמו גירודים, אדמומיות העור, פצעים וחתכים, אשר ניתן למנוע אותם מבעוד מועד באמצעים פשוטים, ועם קצת תשומת לב לפני הגילוח.

בשנים האחרונות, תכשירי הגילוח ומוצרי הטיפוח לגברים, המיועדים לגברים כבר בשנות ה-20 לחייהם, הולכים ומשתדרגים, ונעשים מתוחכמים יותר ויותר.

גילוח הראש הוא אופנתי מאוד, ופופולרי בקרב גברים מקריחים רבים וזאת מכיוון שראש מגולח הוא נוח מאוד, אסטטי יותר ומקנה תחושת ביטחון גדולה יותר מאשר ראש קירח למחצה.

זכור: כשאתה משדר טיפוח ומודעות עצמית אתה למעשה מצהיר: "אני שווה יותר" !

להלן כמה עצות שימושיות, אשר משדרגות את שגרת גילוח הראש, על ידי הכנת העור לפני הגילוח, ושמירה עליו בסיומו:

·         הרטב את הקרקפת במקלחת או בכיור במשך כמה דקות על מנת שהשערות תהיינה גמישות ורכות, וניתנות לגילוח קל.

·         מרח באדיבות  סבון גילוח או קצף גילוח או ג'ל המיועד לכך , המחליק את העור ומכין אותו לגילוח רך. חשוב לזכור לא למהר! ככל שתעסה יותר את הקרקפת ותקציף יותר, הגילוח שלך יהיה רך ונוח יותר, ותקבל גילוח חלק יותר.

·         השתדל להשתמש במראה ידנית מידי פעם מול מראה גדולה, כך שתתאפשר לך זווית טובה יותר לצד האחורי של הראש.

·         מומלץ מאוד להשתמש בסכין איכותית, כדי למנוע את הופעת חתכים בעור וגירויים נוספים.

·         שאלת מליון הדולר- עם או נגד הזיפים ? שיער הראש צומח בכיוונים שונים. ולכן, העבר את הסכין בתנועות עדינות ורכות נגד כיוון הזיפים. מומלץ להתחיל מהצדדים ואח"כ מקדימה לאחור.

·         לאחר הגילוח רחץ את הראש עם מים חמים וסבון או  ג'ל על מנת לסייע לרענון וסגירת הנקבוביות של העור המגולח.

·         בסיום, לאחר ייבוש הקרקפת, מומלץ להשתמש בקרם לחות על בסיס יומי שמתאים לטיפול לאחר הגילוח. הקרם משאיר את העור חלק ולח ומונע יובש וקשקשים. כמו כן – קרם בעל מקדם הגנה שומר על הקרקפת החשופה מפני נזקי השמש הישראלית (גם בחורף).

·         גירוי קל לאחר הגילוח זה סימן שעברת יותר מדי פעמים על הקרקפת עם סכין הגילוח או שלחצת חזק מדי, ומראה לך כי בפעם הבאה אתה צריך לעשות תנועות עדינות יותר.

באדיבות

 

חנן דוד כהן

 

מנכל חברת B-Bold

לטיפוח הקרחת


בי בולד בקרוב תשמעו את השם הזה הרבה www.bbold.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן 29, מירושלים מנכ"ל חב' קוסמטיקה המתמחה בפיתוח מוצרים לגברים בעלי קרחת

אתר - http://www.bbold.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חנן דוד כהן

מאת: חנן דוד כהןקוסמטיקה16/10/091158 צפיות
מחקרים מוכיחים שכ-70% מנזקי החשיפה לשמש מקורם בחיי היומיום ולאו דווקא בחשיפה רבה וממושכת האופיינית לשהייה בשפת הים. בנוסף, כ-90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור: קמטים, כתמים וכו', מקורם בקרינת השמש.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818360 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184312 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142338 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142571 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144015 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144367 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148365 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica