חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גאדג'טים – העתיד מתקרב מהר מידי?

מאת: VPRגאדג'טים15/01/20111235 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו אוהבים לקבל את העתיד בברכה, כולנו יודעים מהי כוחה של הקדמה, השאלה המהותית היא מה באמת הקדמה מביאה איתה, האם גאדג'טים הם העתיד של מחר, האם הם מה שיכול לגרום לעתיד שלנו להתבהר לצד הטוב ביותר?

אנחנו כולנו מרגישים שאנחנו מכירים כבר את כל הגאדג'טים שיש היום אבל מה אם יש עוד כמה שלעולם לא הכרנו, אז לפי הניסיון שבארץ זה עושה רק דברים טובים עצם העובדה שלא כולם מכירים. גאדג'טים כמו מצלמות נסתרות כאלו ואחרות מביעות את הקדמה בצורה הטובה ביותר שניתן להראות, בין אם אלו מצלמות שמוחבאות בעציצים קטנים ובין אם אלו מצלמות שמותסרות בתוך בורג קטן ורגיל לכל דבר.

גאדג'טים מורידים אחוזי פשיעה!

ניתן לראות איך יותר ויותר פושעים לא לוקחים סיכונים בחנויות בשל מצלמות הנסתרות או במצבי חקירות אשר הם יודעים שיש הקלטות ומכשירי ציתות נסתרים אשר יכולים לסבך אותם פי כמה וכמה ממה שהם כבר בבור.

אבל ישנם גם גאד'גטים אשר נותנים לאדם את מה שהוא בדיוק היה צריך, הרי משם העניין בעצ התחיל של כל הפיתוחים המאוחרים והמיוחדים הללו.

  • מנורות מחוברות בUSB למחשב
  • מחזיקי מפתחות אשר מכילות אחסון נייד (Disk-On-Key)
  • מסגרות של תמונות אשר מאחסנות תמונות רבות למען תחלופה רנדומלית של התמונות
  • מצלמות אבטחה לבית

אין דבר אהוב יותר על כולנו מעצם ההתחדשות, כיום, יותר ויותר אנשים קונים לחבריהם ולבני זוגם גאדג'טים כאלו ואחרים מעצם הרעיון של התחדשות של משהו שונה וייחודי שלא לכל אחד קיים בבית. עצם ה"השווצה" של האדם שקנו לו גאדג'ט כזה או אחר, מקנה לו את ההתלהבות של אותו המוצר שקיבל.

כולנו אוהבים מתנות הרבה לפני שאנחנו אוהבים גאדג'טים השאלה היא מה באמת אנחנו אוהבים במתנות שלנו, שיהיו מוצר חדיש שיישאר לתקופה רצינית יותר או שמא צעצוע חדש שיהיה לנו בימים הקרובים. גאדג'טים יכולים להגיע בכל הגדלים ובכל הצורות, חלקינו מגלים זאת בצורה הטובה והנעימה שבמתנות וישנם כאלו שמתוודעים לגאדג'טים בדרך הלא נעימה והלא חוקית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111348 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111572 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111587 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111819 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111601 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111381 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111576 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182092 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161833 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151893 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152529 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146065 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148398 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica