חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב ופיתוח אתר

מאת: שירי פלגעיצוב אתרים16/01/20111026 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב אתר ופיתוח אתר אינטרנט הם שני צדדי המטבע של בניית אתרים. על מנת שאתר יפעל ברשת שני ההיבטים של עיצוב ופיתוח צריכים להתקיים. לכן, על מנת ליצור עמוד אינטרנט טוב חשוב לעמוד על ההבדלים ביניהם.
עיצוב כ כידוע כולל שלבים שונים משלב התכנון ועד שלב הביצוע. בעולם האינטרנט, עיצוב אתר אינטרנט מתייחס בדרך כלל לתהליך של העלאת רעיונות והטמעתם בשפה הגראפית באמצעות תוכנות גראפיות כדוגמת פוטושופ ואינדיזיין. כשמעצב אתרים או סטודיו לגרפיקה מעצב דף אינטרנט, הוא מספק את המסגרת של האתר: מה האתר משדר ואילו מסרים הוא מעביר.  מסגרת זו כוללת את המראה הכללי של האתר לרבות הצבעים, הפריסה של האלמנטים השונים, אופן השימוש במדיות השונות:תכנים, סרטונים, תמונות ועוד.
לפיכך חשוב לבחור במעצבים שיש להם שאר רוח ודמיון. בתוך כך הוא צריך הבנה לפחות בסיסית של תהליך פיתוח האתר. מה קורה בחלקו האחורי של האתר.  חשוב שלמעצב יהיה מושג לגבי הפרטים הטכניים של פיתוח האתר שכן הבנה שכזו מסייעת בתהליך בנייה יעיל ומהיר.
המעצב צריך להשתמש בכישרון האמנותי שלו אך עם זאת לדעת ברמה מסוימת מה נדרש ממפתח האתרים שהוא במקצועו מתכנת על מנת ליצור אתר אינטרנט איכותי.
פיתוח האתר עוסק באופן שבו ממרירים את העיצוב לקודים של תכנות כדי ליצור אתר חי ונגיש לגולשים של הרשת. מפתח האתר כותב קוד ומשתמש בתוכניות שונות כגון דרימוויבר, נוטפד ועוד כדי לבנות את חלקו האחורי של האתר. במילים אחרות, פיתוח אתרים מתייחס להיבט הלא עיצובי של בניית אתר ומשתמש בצורת שונות של סקריפטים. נציין כמה: כגון ג'אהבסקריפט,אי.אס.פי, אי.אס.פי.נט ועוד.
מפתחי האתרים משתמשים בסקריפטים השונים כדי להכניס פונקציונאליות לאתר שבלעדיהם האתר אינו אתר דינאמי. זהו תפקידו של בונה האתרים לעשות שימוש בעקרונות החשובים של בניית האתר שיבטיחו שהאתר יעלה בקלות ויטען במהירות מבלי תקלות כמו גם שהעיצוב יהיה אחיד בכל הדפדפנים. מאחר ולכל דפדפן יש את הסטנדרטים שלו, מפתח אתרים טוב יודע לעשות אדפטציה לכל הדפדפנים כך שאתר שנראה מעולה בפיירפוקס ייראה טוב גם  באקספלורר ובכרום. על מנת שאתר יראה אחיד בפלטפורמות השונות צריך בונה אתרים מקצועי שכן אין זה דבר של מה בכך.

בסופו של יום, כדי שאתר אינטרנט יהיה אתר טוב וידידותי למנועי החיפוש ולגולשים על מעצב האתרים שאמונים על עיצובאתר מפתחי האתר שאמונים על מה שנקרא ה"חלק האחורי של האתר" לעבוד ביחד. על אף שהתפקידים הם שונים, שיתוף בין שני הגורמים הוא חיוני מאוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141553 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141315 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141165 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131236 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131345 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131271 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131312 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213395 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211426 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162051 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162566 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153049 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152710 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica