חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ווסט לוחם, מה הסיפור לכל הרוחות....

מאת: גלעד שיצבא וביטחון19/01/20111403 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מאיתנו לא זוכר את האפוד הצהלי שקיבלנו בטירונות,זה שכנראה עבר לנו מדור לדור מתקופת מלחמת השחרור. אפוד מוזר שצורתו לא ברורה וחלקיו מיותרים. משקל האפוד היה יותר מהציוד שסחבנו ושלא נדבר על נוחות משתמש.

למזלנו עבר זמן מה מאז האפוד המהולל, למרות שיש גדודים שלא נזכיר את שמם, שעדיין נהנים מהאפוד המדוגם ( בציניות כמובן). למרות כל חסרונותיו אי אפשר להתווכח על עמידותו שכן אנחנו רואים אותו עדיין מככב בש"ג המוכר ובבטאש"ים המהנים.

לפני כיותר מעשור צה"ל התוודע למושג ווסט לוחם והבין שכנראה יש דברים בגו. האמריקאים שפינקו אותנו בשאריות של הציוד שלהם ,זה שפג תוקפו , עזרו לנו לבסס את הווסט הצה"לי וישראלי כמו ישראלי טוב לקחנו את הווסט השבלוני והתאמנו אותו לצרכים שלנו .

האבולוציה של הווסט הישראלי, שהתחיל ביחידות המובחרות בלבד וירד לעבר הגדודים עד שכיום הוא הווסט הצה"לי הבסיסי השתנתה מאוד. עם השנים הבנו את היתרונות הברורים של הווסט על האפוד ויישמנו אותם ביחידות השונות. מי מאיתנו לא ניסה להשיג בקומבינה ווסט לוחםגם בשביל הפוזה ובעיקר בשביל השימוש.

היתרון הברור של ווסט על האפוד זה הגזרה. יש הקוראים לזה ווסט חזייה לא בכדי. כמה שיותר הווסט צמוד לגוף ככה יותר נח ובריא . המשקל מתפזר נכון על הגוף ובכך מקטין מהעומס על הגב . בנוסף יש לבדוק כי כל הציוד הכבד שקיים על הווסט ( מחסניות , שקית שתייה )יהיה ממוקם במרכז הווסט ובאזור התחתון, שוב פיזור נכון של המשקל.

ישנם ווסטים שבאים עם מערכת גב או חגורת גב זה אומנם נח יותר אבל לא הכרחי לכלל הווסטים אלא בעיקר לווסט כרמי שלוקח משקל כבד וגם מכיל פלטות קשיחות שהמגע שלהם על הגב לא בדיוק נח במיוחד אם אתם סוחבים פק"ל .

כיוון הווסט מאוד מאוד חשוב. בורא עולם לא עשה את כולנו באותו גודל ולכן הווסט חייב לדעת להתכונן בשני מקומות עיקריים : מותן, אחראי על רוחב הווסט. כתפיים,אחראים על גובה הווסט (התנוחה הטובה היא ווסט שיושב כמה ס"מ מעל החגורה).

לווסט ישנם עוד יתרונות רבים על האפוד ואולי אפילו איזה חסרון או שניים... בחברתנו:

T9 DESIGN אנו מודעים למכלול היתרונות והחסרות של הווסט ונשמח להעמיד לרשותם את הניסיון שלנו לא רק בווסטים אלא בכל תחום אחר שבו נוכל להעניק לכם מניסיוננו

הנכם מוזמנים להיכנס לאתר - www.t9design.c.il ולהתרשם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלעד שי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלעד שי

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221496 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211606 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181465 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171736 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152514 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152039 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152532 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica