חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שכפול מפתח על ידי מנעולן

מאת: אורי יוסףצרכנות26/01/20111160 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שכפול מפתחות היא פעולה שרובינו בצענו בעבר או נבצע בעתיד.
רוב האנשים מרגישים בטוחים כאשר הם יודעים כי יש להם סט נוסף או שניים של מפתחות, למקרה בו הם מאבדים את המפתח, או במקרים בהם מגיעים אליהם אורחים או חברים קרובים והם מעוניינים לתת להם את האפשרות להיכנס לביתכם כאשר הם בעבודה או בעיסוקים אחרים.
שכפול של מפתחות למנעולי דלתות הכניסה של ביתנו, היא פעולה שצריכה להתבצע על ידי מנעולן מוסמך בלבד.
במאמר זה נעניק לכם מידע אודות המקומות שבהם תוכלו לבצע שכפול של מפתח, מהם הדברים החשובים שהנכם צריכים לדעת אודות פעולת השכפול וכיצד מבוצע אותו שכפול ע"י מנעולן.

כיצד מנעולן משכפל מפתח
שכפול מפתחות ומנעולי צילינדר, נעשים על ידי מכונת חריטה ועל ידי מכונות של שכפול מפתחות הנקראות מכונות שכפול ייעודיות.
השכפול תלוי בסוג המנעול ובהתאם לכך בסוג המפתח הנדרש לאותו מנעול שמותקן בבית העסק שלכם או בביתכם.
שכפול באמצעות חריטה- מכונות חריטה הן המכונות שבהן מנעולן ישתמש לשכפול מפתח של מנגנון נעילה סטנדרטי.
מנעולן יניח את המפתח הקיים במכונה, ומפתח נוסף הנקרא 'גלם'.
הזרוע של אותה מכונה תיצור העתק או שכפול של המפתח הקיים לאותו מפתח 'גלם' ולאחר פעולה זו המנעולן ישייף את המפתח החדש על מנת להבטיח שאין בו מיני בליטות ופינות חדות שיכולות לגרום לכך שהמפתח לא ייכנס למנעול המבוקש, או יתקע במנעול באחד הפעמים בו אתם משתמשים בו.
חשוב מאוד שלאחר פעולת השכפול, תבדקו שאכן אותם מפתחות משוכפלים מתאימים לדלת הבית ואותו מנעולן ביצע עבודה כנדרש.

בחירת מנעולן
פעמים רבות אנשים סבורים כי כל אדם או חנות המחזיקים במכונת חריטה, יכולים לבצע שכפול מפתחות בצורה מקצועית.
חשיבה מוטעית זו, נובעת מכך שאלו חושבים כי הפעולה מתבצעת באופן אוטומטי על ידי המכונה ואין זה משנה באם מדובר במנעולן מקצועי או לא.
שימו לב, פעמים רבות מנעולן אשר אינו מוסמך או עובד בחנות אשר אינו מודע לדיוק וגימור השכפול, יגרום לכם להגיע חזרה הביתה ולגלות כי המפתח אינו נכנס בצורה חלקה לחור המנעול, או כי הוא אינו מסתובב, דבר אשר יגרום לכם לבזבוז זמן מיותר של חזרה אל אותו מנעולן ומפח נפש על בזבוז היום על מנעולן שקיבל תשלום על פעולת השכפול, אך לא ביצע את עבודתו כראוי.

מנעולן מקצועי, הינו מנעולן אשר ידע לומר לכם ברגע שבו אתם מוסרים לו את המפתח לשכפול, מהו סוג השכפול שצריך להיעשות לאותו מפתח והאם הוא מסוגל לבצע את העבודה.
כמו כן, הוא יאמר לכם בשקיפות מלאה אם על פי דעתו לא ישתלם לכם לשכפל מפתח למנעול זה או אחר, (עבור מנעולים מורכבים או נדירים), שכן פרוצדורת השכפול דורשת שימוש במכונות שכפול מיוחדות ועלות השכפול גבוהה.
קחו לתשומת לבכם כי מנעולי צילינדר חדשניים של יצרניות כמו למשל רב בריח, חסם ועוד, דורשים שכפול במכונות מיוחדות הקיימות אצל מנעולן.

שכפול מפתחות מעניק הגנה כפולה
מפתחות הבית נתפסים אצל רובינו ככרטיס כניסה ונעילה של החלל הפרטי שלנו.
לרוב, אנו מוטרדים כאשר איננו מוצאים את מפתחות הבית, או כאשר המפתח נשבר או נתקע במנעול.
אין זה נדיר לשמוע סיפורים רבים בהם אנשים השאירו את מפתח הבית אצל השכנים, על מנת שיאפשרו לנגר או לאינסטלאטור, להיכנס אל הבית ולבצע את עבודות התיקון הנדרשות, כאשר הם נמצאים בעבודה.
קלות דעת זו יכולה להביא לכך שאחד מהגורמים ישכפל את מפתחות הבית ויעשה בהם שימוש.
כיום, ישנה אפשרות לבקש מאותו מנעולן אליו אנו פונים, או מיצרן המנעולים כרטיס לבקרת שכפול.

 



תגיות המאמר: מנעולן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי יוסף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי יוסף

מאת: אורי יוסףבנקאות18/07/111449 צפיות
תמיד יהיה לנו צורך בהזמנת פנקסי צ'קים המתפקדים כאמצעי תשלום נוח ויעיל לספקים ולגורמים נוספים המספקים לנו שירותים אלו ואחרים. כיום, האינטרנט והמסחר האלקטרוני הם בעלי תפקידים חשובים מאוד בכל הקשור אל רכישה ותשלום. בהתאם לכך, בשנה האחרונה אנו עדים לתופעה של התפתחות אמצעי תשלום אלקטרוניים, ביניהם צ'קים אלקטרונים העוברים תהליך עיבוד מודרני.

מאת: אורי יוסףצרכנות24/06/111302 צפיות
נייר מכתבים, חשוב בתהליך השיווק והמיתוג של עסקינו. אם גם אתם משתמשים רבות בנייר, על מנת לשלוח מכתבים לספקים, או ללקוחות החברה, חשוב לקחת בחשבון את האיכות שלו.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 14/06/111153 צפיות
בהמשך למאמר הקודם בנושא, להלן עוד מספר סיפורי צ'קים מרתקים, בעזרתם נוכל ללמוד כיצד להימנע ממצבים מביכים.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 09/06/111154 צפיות
חתן ששילם באמצעות צ'קים לנושים, נרקומן שזייף את חתימתה של קשישה, עבריין שהשתמש בשם אברג'יל כדי לפדות צ'קים, או נוכלת ששילמה למוביל באמצעות צ'קים חוזרים, כל אלו ואחרים הם סיפורי צ'קים מרתקים מחד עצובים מאידך, ומתרחשים לא מעט בארצנו הקטנה. במאמר זה נתאר מספר סיפורי צ'קים חשובים, אשר כל שנותר לנו לעשות, בדיעבד, הוא, ללמוד את לקחיהם.

מאת: אורי יוסףבנקאות23/05/111600 צפיות
מבין שלושת צורות התשלום הקיימות, פנקסי צ'קים הינם שיטת התשלום היחידה שבה תאריך התשלום נתון לשני הצדדים בעסקה. יחד עם זאת, חשוב לוודא שהצ'ק לא יגיע לידיים לא רצויות. איך עושים את זה באמצעים הכי פשוטים ולמה זה נחוץ? כל הפרטים כאן.

מאת: אורי יוסףבנקאות19/04/112353 צפיות
גניבות של פנקסי צ'קים, הינן בהחלט אפשרות שיש לקחת בחשבון. אין זה נדיר כי מישהו פורץ לביתכם ולוקח שלל, הכולל את הצ'קים שלכם. הוראות הדפסת פנקסי צ'קים בצורה חכמה ובטוחה, תגרום לכך שהאדם שגנב לכם את הצ'ק, לא יוכל להשתמש בו. מאמר זה יפרט בפניכם אודות גניבת פנקסי צ'קים, וכיצד להימנע מנזק עתידי.

מאת: אורי יוסףבנקאות14/03/111982 צפיות
כל אדם אשר זקוק לפנקסי צ'קים ומחליט לפסוח על סניף הבנק ולבצע הזמנת פנקסי צ'קים דרך בית דפוס צריך לדעת לקראת מה הוא הולך. הזמנת הפנקסים דרך בית הדפוס היא אינה פרוצדורה מסובכת אך בבואכם לבצע אותה כדאי שתכירו את התהליך ותהיו מודעים לכל הדברים שעליכם לבצע בדרך.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214270 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204408 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205309 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193407 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193457 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182925 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica