חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכשירי חשמל אהובים עלינו:

ללא ספק אנחנו חיים בעידן חדש, זה לא מה שהיה פעם בכלל, אם לפני שלושים שנה כולנו היינו אנשים אחרים לגמרי, אז זה כבר לא יחזור על עצמו יותר. אם אתם זוכרים אותנו בתור ילדים, בטח תיזכרו איך היינו משחקים בחצר בלי מחשבות מיותרות, ככה היכרנו את החיים והיה לנו טוב.

רק תסתכלו על הילדים והנוער היום, אנשים אחרים לגמרי. הם לא מתעניינים איך זה לשחק בחוץ, הם רוצים לשבת מול טלוויזיות ענקיות, עם מסך ענק בגודל של קיר, זה כל מה שיש להם בראש. הפכנו לאנשים נשלטים על ידי מוצרי חשמל. כבר אין לנו חיים בלי זה.

היום אני רוצה לעשות סקירה של כל מוצרי החשמל שבלעדיהם החיים שלנו לא היו אותו דבר. מי אלה המכונות הרעות שלוקחות אותנו לכיוון עתיד טכנולוגי חסר נשמה:

טלוויזיות- ללא ספק אחת הרעות החולות ביותר של התקופה שלנו, מכירים אנשים שיושבים עשרות שעות מול הטלוויזיה? זה נראה לכם משהו בריא לאדם לעשות? אני בטוח שלא. אז למה אנחנו כל כך מכורים לטלוויזיות? אני מניח שמדובר על התחרות הנצחית של למי יש יותר גדול. אם לפני מאתיים שנה היו רבים על למי יש את החרב היפה ביותר, אז היום משווים גדלים של טלוויזיות. מכירים את השיחה הבאה: קניתי טלוויזיה חדשה 48 אינצ"(מי בכלל מבין מה זה אינצ'). אז מה, את מי זה מעניין מה גודל הטלוויזיה שקנית? אתם באמת חושבים שהחיים הם תחרות טלוויזיות? כנראה שכן, אחרת לא היו נמכרות כל שנה יותר טלוויזיות מאשר יש אנשים בישראל.

מדפסות- מדפסות הן באמת הרעה החולה ביותר של העולם היום, אני כבר לא מתחיל לדבר בכלל על הנזק האדיר גורמות מדפסות בגלל כל הנייר שהן הורסות, אבל בואו נדבר על דברים יותר קטנים. מה דעתכם על העובדה שמשרדים של חברות גדולות זורקים עשרות ומאות מדפסות כל שנה, הרי ברגע שיש תקלה קטנה ביותר, המדפסת הולכת לזבל.

רק כדי שתבינו, מדפסות הן הרעה החולה ביותר של איכות הסביבה, הן פשוט הורסות ומשאירות נזק בלתי נתפס לאיכות הסביבה. בבקשה מכם, כשיש לכם מדפסת ישנה, תנסו לא לזרוק אותה אלא לחפש דרך כל שהיא לנצל אותה או למחזר.

אביזרים לאייפון- אני לא בטוח שיש בעיה כל שהיא עם אביזרים לאייפון, אבל זה אחד הדברים המעצבנים ביותר שיצא לי לראות אצלנו במדינה. בכל פינת רחוב קם לו איזה דלפק קטן שמוכר סקינים לאייפון במחירים מופקעים. באמת אין לי שום בעיה עם זה שאנשים רוצים להתפרנס, אבל למכור דבר שעולה פחות מדולר בחמישים שקל, באמת?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196099 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161892 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195921 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189126 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183060 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181965 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171670 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171770 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171780 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica