חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנעולים - המטרה בבית היא ביטחון הדיירים

מאת: אורי יוסףצרכנות27/01/2011778 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אדם מעוניין להגן בצורה מרבית על ביתו ועל עסקו.
מנעולים משמשים כאמצעי מיגון, אשר מאפשר פתיחה ונעילה של כל פתח.
על ידי התקנת מנעול, ניתן להבטיח שרק אלו שיש ברשותם מפתחות לאותו מנעול, יוכלו להיכנס למתחם שלכם.
סוגי המנעולים רבים ומותאמים לסוגי דלתות שונות וכן מאפשרים רמות מיגון מגוונות, בהתאם לאיכות, חומר הגלם ממנו הם עשויים, המנגנון המכאני שלהם ועוד.

ייעוץ מנעולים
פעמים רבות אנשים חושבים שפעולת הרכישה של מנעול היא דבר של מה בכך.
לא פעם ולא פעמיים אנו שומעים על בעל דירה אשר משוכנע כי הוא יודע איזה מנעול מתאים לאיזו דלת וכיצד לתקן מנעולים אשר נשברו.
בעל דירה זה ניגש לאחת החנויות ורוכש מספר מנעולים, שנראים לו פשוטים ומתאימים, מגיע לבית בו הוא מעוניין להתקין אותם, ומגלה כי פעולת ההרכבה שלהם אינה כה פשוטה.

פעמים רבות אנשים אשר אינם מומחים בתחום המנעולים, רוכשים מנעול אשר אינו מתאים לסוג הדלת שבה הם מעוניינים להתקין את המנעול, וקיימים מצבים בהם המנעול אמנם מתאים, אך לאחר התקנתו הם מגלים כי הוא הותקן בצורה לקויה, ולא יגן על דיירי הבית במצבים של ניסיונות פריצה.

רכישת מנעול דורשת ידע אשר לרובינו אין, ולכן הצעד החכם הראשון שאותו מומלץ לעשות הוא, לטלפן לאיש מקצוע המומחה בתחום זה, ולהתייעץ איתו באשר לאותו מנעול המתאים לבית.

1. בית חדש - אם יש לכם קבלן אשר בונה לכם דירה חדשה ושואל אתכם אם אתם מעוניינים שהוא יבחר את המנעול המתאימים לדלתות הפנימיות והחיצוניות של הדלת, אל תשללו זאת על הסף.
אם אתם משוכנעים כי הקבלן ירכוש מנעולים יקרים, דבר אשר לא ישתלם לכם מבחינת כלכלית, בקשו מאותו קבלן לומר לכם מהם סוגי המנעולים המתאימים לסוגי הדלתות והפתחים אשר בביתכם, ורכשו אותם בעצמכם.
אל תיגשו אל החנות ללא שום ידע בדבר המנעול הנדרש לכם.
עיצוב מחדש- אם אתם נמצאים במהלך עיצוב פנים מחודש של הבית שלכם, הכולל גם החלפת דלתות ומנעולים, הרעיון הכי טוב הוא להתייעץ עם מעצב הפנים בדבר המנעול המתאים לסוג הדלתות החדשות שהותקנו בבית.
בקשו ממנו לרשום לכם ממה עשויות הדלתות החדשות, והתייעצו עם איש מכירות המומחה בתחום מנעולים, באשר לאותם מנעולים המתאימים לדלתות.

מנעולים - לשים לב
קיימים סוגים רבים של מנעולים בשוק וכל אחד מאותם מנעולים משרת מטרה שונה.
לכן, בחירת המנעול צריכה להיות על ידי איש מקצוע, או לאחר התייעצות עם אדם המומחה בתחום זה.
איכות ירודה - ישנם מנעולים מאיכות ירודה הבנויים מחלקים זולים שסופגים לחות ומחלידים תוך פרק זמן קצר.
רכישת מנעולים אלו, הינה בזבוז של כסף, שכן סביר להניח כי המנגנון שלהם יתקע מהר והם לא יחזיקו מעמד הרבה זמן.
התקנה ארוכה- שימו לב האם המנעולן עוסק בהתקנה במשך פרק זמן ארוך וחוזר על פעולות מסוימות.
דבר זה יכול להיות סימן לכך שהמנעול שרכשתם אינו תקין, או שהאדם שמתקין את המנעול בביתכם אינו מקצועי דיו.
מנעול איכותי - שימו לב, יצרניות מנעולים אשר יבטיחו לכם מנעול בעל מיגון גבוה הן: מולטילוק, רב בריח ועוד. יש לקחת בחשבון כי העלות של מנעולים אלו תהיה יקרה יותר מאשר אלו של חברות אשר אינן מוכרות, אך היתרון הוא שהם יחזיקו מעמד לאורך זמן וישרתו אתכם נאמנה.
אחריות - כל מנעול צריך להגיע עם אחריות. שימו לב לכמה זמן תקפה האחריות, מי נותן את האחריות ומה היא כוללת.

 



תגיות המאמר: מנעולים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי יוסף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי יוסף

מאת: אורי יוסףבנקאות18/07/111448 צפיות
תמיד יהיה לנו צורך בהזמנת פנקסי צ'קים המתפקדים כאמצעי תשלום נוח ויעיל לספקים ולגורמים נוספים המספקים לנו שירותים אלו ואחרים. כיום, האינטרנט והמסחר האלקטרוני הם בעלי תפקידים חשובים מאוד בכל הקשור אל רכישה ותשלום. בהתאם לכך, בשנה האחרונה אנו עדים לתופעה של התפתחות אמצעי תשלום אלקטרוניים, ביניהם צ'קים אלקטרונים העוברים תהליך עיבוד מודרני.

מאת: אורי יוסףצרכנות24/06/111301 צפיות
נייר מכתבים, חשוב בתהליך השיווק והמיתוג של עסקינו. אם גם אתם משתמשים רבות בנייר, על מנת לשלוח מכתבים לספקים, או ללקוחות החברה, חשוב לקחת בחשבון את האיכות שלו.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 14/06/111153 צפיות
בהמשך למאמר הקודם בנושא, להלן עוד מספר סיפורי צ'קים מרתקים, בעזרתם נוכל ללמוד כיצד להימנע ממצבים מביכים.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 09/06/111154 צפיות
חתן ששילם באמצעות צ'קים לנושים, נרקומן שזייף את חתימתה של קשישה, עבריין שהשתמש בשם אברג'יל כדי לפדות צ'קים, או נוכלת ששילמה למוביל באמצעות צ'קים חוזרים, כל אלו ואחרים הם סיפורי צ'קים מרתקים מחד עצובים מאידך, ומתרחשים לא מעט בארצנו הקטנה. במאמר זה נתאר מספר סיפורי צ'קים חשובים, אשר כל שנותר לנו לעשות, בדיעבד, הוא, ללמוד את לקחיהם.

מאת: אורי יוסףבנקאות23/05/111599 צפיות
מבין שלושת צורות התשלום הקיימות, פנקסי צ'קים הינם שיטת התשלום היחידה שבה תאריך התשלום נתון לשני הצדדים בעסקה. יחד עם זאת, חשוב לוודא שהצ'ק לא יגיע לידיים לא רצויות. איך עושים את זה באמצעים הכי פשוטים ולמה זה נחוץ? כל הפרטים כאן.

מאת: אורי יוסףבנקאות19/04/112352 צפיות
גניבות של פנקסי צ'קים, הינן בהחלט אפשרות שיש לקחת בחשבון. אין זה נדיר כי מישהו פורץ לביתכם ולוקח שלל, הכולל את הצ'קים שלכם. הוראות הדפסת פנקסי צ'קים בצורה חכמה ובטוחה, תגרום לכך שהאדם שגנב לכם את הצ'ק, לא יוכל להשתמש בו. מאמר זה יפרט בפניכם אודות גניבת פנקסי צ'קים, וכיצד להימנע מנזק עתידי.

מאת: אורי יוסףבנקאות14/03/111981 צפיות
כל אדם אשר זקוק לפנקסי צ'קים ומחליט לפסוח על סניף הבנק ולבצע הזמנת פנקסי צ'קים דרך בית דפוס צריך לדעת לקראת מה הוא הולך. הזמנת הפנקסים דרך בית הדפוס היא אינה פרוצדורה מסובכת אך בבואכם לבצע אותה כדאי שתכירו את התהליך ותהיו מודעים לכל הדברים שעליכם לבצע בדרך.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214268 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204405 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205307 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193406 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193456 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182924 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica