חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עסקת הנדל"ן ההוגנת של אבי נעים

מאת: ביתאריהנדל"ן30/01/20111438 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אבי נעים, שהינו ראש המועצה המקומית בית אריה עופרים ויו"ר החברה לפיתוח בית אריה לא ניצל בשום אופן את מעמדו לשם קניית מגרש בבית אריה. נעים קנה את המגרש במחיר מלא ולא ניסה להוזיל את מחירו בשום דרך ואופן.

מגרש 889 ששטחו חצי דונם נמכר ב-2003 לזוג חסידי על ידי החברה לפיתוח של בית אריה.  לפי תנאי החוזה בני הזוגחסידי התחייבו להעביר תשלום של עשרים אחוזים הוצאות עבור עבודות הפיתוח לחברה לפיתוח אם הם מוכרים את המגרש לאדם אחר. בני הזוג חסידי אכן בקשו לוותר על זכויותיהם במגרש ולהעביר את הזכויות לידי אבי נעים. בני הזוג חסידי כיסו  את כל חובותיהם המיועדים לחברה לפיתוח ובאחד  לאוגוסט 2007 נחתם חוזה העברת הבעלות. באמצעות הפרקליטים של החברה לפיתוח ושל המועצה המקומית. נרדי מילר, שהיה מנהלה הקדום של החברה לפיתוח, אמר כי אבי נעים נמנע מלחייב את שרית ורונן חסידי עבור סכום של עשרים אחוזים מהזכויות במגרש כלומר סכום של 52,000 ₪. למותר לציין כי עורכי הדין לא היו משתפים פעולה עם ההסכם לא היה חוקי. ברור כי אבי נעים שהוא ראש מועצה ויו"ר החברה לפיתוח בית אריה היה פועל באופן גלוי לו רצה שהמוכרים לא ישלמו את הקנס והוא יזכה במגרש מוזל.

עניין מגרש 889 נידון  בבית משפט לאחר שאבי נעים תבע את המנכ"ל הקודם על לשון הרע. אבי נעים טוען באופן חד משמעי כי בעלי המגרש הקודמים שילמו את כל התשלומים שהיו חייבים לשלם. מכיוון שהקנס כוסה ועבודות הפיתוח של המגרש הושלמו, אין לחברה לפיתוח כל קשר למגרש יותר. הקשורים למכירת המגרש כמו גם העברת הזכויות של המגרש לאבי נעים, נערכו תחת פיקוחו של היועץ המשפטי מבלי שהתעוררה בעיה בעסקה.

אבי נעים שהוא אדם ישר קנה את המגרש במחיר מלא, בשקיפות מלאה. בני הזוג שמכרו לו את המגרש עמדו בכל ההתחייבויות שלהם למען החברה לפיתוח ואין לה שום זכות לדרוש מהם סכומים נוספים שלא מגיעים לה. אבי נעים מבצע במסירות את תפקידו כראש המועצה מקומית בית אריה עופרים וכיו"ר החברה לפיתוח בית אריה, הנמצאת כיום בתנופת פיתוח גדולה. החברה לפיתוח בית אריה מכשירה כיום מגרשים למטרת הקמת שכונה חדשה בשם כרמים , נמצאת בשלבי פיתוח של שכונת אמנים, מקימה מרכז מסחרי ותרבותי בבית אריה ועוד. המטרה היא להפוך את בית אריה עופרים למתחם הכולל תעסוקה ובילויים.

אבי נעים הוא ראש מועצה מצוין ואיכותי הפועל ללא לאות לקידום בית אריה עופרים לישוב אטרקטיבי שימשוך אליו אוכלוסיה איכותית. הישוב נמצא במרחק אווירי של 25 ק"מ מתל-אביב ומשקיף אל נופיה המרהיבים של שפלת החוף ובמרכז שמורת הטבע נחל שילה. הישוב מתאים למשפחות המחפשות ישוב קהילתי איכותי עם מערכת חינוך מעולה ורמת חיים גבוהה.  

שכונת האמנים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

החברה הכלכלית בית אריה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ביתאריה

מאת: ביתאריהחברה ומדינה - כללי14/02/111949 צפיות
אם אתם רוצים לגור במקום ירוק ושלו הרחק מהפיח והעשן של העיר. אנשים שלא רוצים יותר להסיע את הילדים לכל מקום, לא להכיר את השכנים ולחפש שעות חניה, הגיע הזמן שתעברו לישוב קהילתי.

מאת: ביתאריהחברה ומדינה - כללי14/02/113044 צפיות
משפחות רבות נוטשות את הערים הצפופות ועוברות אל יישובים קהילתיים בהם יש אוויר צלול ומרחבים ירוקים.בשנים האחרונות יש נהירה חזרה לטבע, לחיים ביחד בקהילה.

מאת: ביתאריהנדל"ן30/01/111164 צפיות
הישוב הקהילתי בית אריה הוקם ב-1981 ובשנת 2002 הוא אוחד עם הישוב עופרים. הישוב מתפרס על פני אלפי דונמים שכשליש מהם שטחים ירוקים ו- 148 דונם הינם שמורות טבע.

מאת: ביתאריהבניין ואחזקה - כללי02/12/101293 צפיות
אבי נעים הוא ראש המועצה של בית אריה עופרים, ישוב קהילתי המתפרס על 8,500 דונם מתוכם אלפיים וחמש מאות דונם של שטחים ירוקים ושמורות טבע.

מאת: ביתאריהחברה ומדינה - כללי02/12/101839 צפיות
פרויקט חדש מתבצע בימים אלה בישוב בית אריה עופרים, הנקרא שכונת הכרמים. שכונת כרמים נבנית באמצעות החברה לפיתוח בית אריה עופרים.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222709 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183251 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183254 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182598 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182260 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica