חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים עגלת תינוקות?

מאת: רוני מיכאלהורות30/01/20111067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עגלת תינוקות היא אחד הנושאים החשובים ביותר שעומדים על הפרק, עם בואו של תינוק חדש למשפחה. היא זו שתקבע, הלכה למעשה, את מידת הניידות שלכם ולאילו פעילויות לילדים תוכלו ללכת עם הקטנטן, ויכולה להשפיע גם על קנייה של אביזרים נוספים לתינוק – כמו למשל כסא בטחיחות לרכב.

מאז פותח הדגם הראשוני של עגלת תינוקות, ע"י הארריכל האנגלי ויליאם קנט ב-1733, חלו שינויים ושיפורים רבים בעולם העגלות לתינוקות, וכיום יש בשוק מגוון רחב של עגלות מסוגים שונים. המבחר יכול לפעמים לבלבל – איך תדעו מהי העגלה הטובה ביותר עבורכם ועבור האוצר שלכם? מאמר זה נכתב בכדי לתת מענה לסוגיה זו בדיוק.

עגלת תינוקות פונקציונלית
השאלה הראשונה שעליכם לשאול את עצמכם בבואכם לבחור עגלת תינוקות בחנות מוצרים לתינוק , היא – בשביל מה אתם צריכים אותה? זו נשמעת אולי שאלה מגוחכת, אבל אסור לשכוח שעגלות תינוקות של היום הן משוכללות ביותר, ויכולות להתפרק גם לסלקל, לעריסה או לטיולון, ולפעמים – לכולם ביחד. בנוסף, עגלות שונות מתאימות לצרכים שונים, וניתן למצוא היום עגלות המתאימות לטיולים, לספורט וכדומה. אם זה לא מספיק, עגלות מסוימות מגיעות עם חיבור לטרמפיסט – כלומר עם אפשרות לחבר להן סלקל ולשאת בו ילד נוסף.

במילים אחרות, עגלת תינוקות יכולה להגיע עם מגוון של אפשרויות – והמחירים בהתאם. על כן, בבואכם לרכוש עגלת תינוקות - הכינו רשימה מדוקדקת של הצרכים שלכם. אל תתפתו לרכוש עגלה יקרה מדי ומשוכללת, רק כדי לגלות אחר כך שבמרבית הפונקציות שלה אתם לא משתמשים, ומאידך – אל תתפשרו על עגלה זולה, שתגביל משמעותית את מידת הניידות שלכם עם התינוק.

עגלת תינוקות נוחה
הדבר השני שאתם צריכים לבדוק בבואכם לבחור עגלת תינוקות, הוא מידת הנוחות וההתאמה שלה אליכם. הקריטריונים שאתם צריכים לבדוק הם משקל – וודאו שנוח לכם לשאת את העגלה; גובה – וודאו שמשכב העריסה בגובה שמתאים לכם אם תצטרכו להתכופף לטפל בתינוק; ונוחות התיפעול – למשל, עד כמה קל לכם לקפל את העגלה ביד אחת. בדקו גם את נושא הנוחות בהתאם לצרכים האישיים שלכם. אם, למשל, אתם מתכננים לצאת עם הילד לטיולים בשטח שאיננו עירוני – וודאו שהעגלה נוחה לניווט, ובעלת בולמי זעזועים טובים.

עגלת תינוק מושלמת
אחרי שכבר הגדרתם את הצרכים שלכם, וצמצמתם את המבחר לפי עגלות שנוחות ומתאימות לכם בדיוק – יש עוד כמה קריטריונים לסינון, בדרך למציאת עגלת תינוקות מושלמת. בתור התחלה – וודאו שהעגלה בטוחה. כלומר, שיש לה מספר נקודות רתימה, פגוש בטיחות, ובולמי זעזועים. אחר כך, בדקו את מידת הגמישות שלה – כלומר, כמה מצבי שכיבה יש לה; האם המושב מתהפך; האם יש לה גגון ו/או מגן גשם, ועד היכן הם מגיעים, וכדומה. בדקו איזה תוספות אתם מקבלים, ועד כמה אתם זקוקים להן – למשל קריקוט, מגש קדמי, סל איחסון, וכדומה. בנוסף, בדקו שהריפוד שלה נעים ונוח, וניתן לשליפה ולכביסה. ובל נשכח את רכיב האסתטיקה – אחרי הכל, הילד שלכם עומד לבלות בעגלה שלו שעות ארוכות, ועל כן רצוי שהיא תהיה לא רק נוחה, אלא גם אסתטית ונעימה למראה.

עגלת תינוקות, אם כן, לא חייבת להיות משוכללת מאוד, או מפוארת מאוד. היא חייבת רק להתאים לכם ולצרכים שלכם במדויק ולאפשר לכם מרחב תנועה ואפשרות ללכת מגוון פעילויות ללימודים . אם תעשו קצת חקר שוק, תגדירו את הצרכים שלכם ותדעו בדיוק מה אתם מחפשים, ולמה – תוכלו למצוא לעצמכם עגלת תינוקות פונקציונלית ונוחה, במחיר הולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157025 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152126 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156121 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153457 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142706 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141932 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141785 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214025 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204607 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204652 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201461 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201450 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201493 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201629 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica