חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי שינה עבור פגים

מאת: דיגריקניות 30/01/20111486 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

פגים מוגדרים תינוקות שנולדו לפני השבוע ה-37 להריון ולא השלימו את פיתוחן  של מערכות שונות של הגוף. הפגים סובלים לעיתים מקשיים בדרכי הנשימה, אובדן מהיר של חום הגוף, הפרעות בתפקוד הלב ומחזור הדם, הפרעות בעיכול וכו. בעיית השינה בקרב פגים ניתנת לפתרון באמצעות עזרים חדישים שונים.

 

בעיות שינה בקרב פגים

תינוקות שנולדו פגים ממשיכים להבשיל מחוץ לרחם  וישנים בצורה לא רציפה בלילה. תינוקות שאך נולדו אמורים לישון שש עשרה שעות ביממה. תינוקות שלא ישנים די שעות ושנתם אינה רציפה, מוגדרים כסובלים מקשיי שינה.

כיצד ניתן לתור קשיי הרדמות בקרב פגים?

תינוקות שנולדו בטרם עת צריכים להיות בקרבת הוריהם ולחדר בטמפרטורה נעימה. תינוק  חייב לאכול היטב לפני השכבתו כדי שיוותר רגוע. ניתן להקל על שנת התינוק באמצעות אביזרי שינה כמו פתרון הגבהה לעריסה. הפתרון הוא כרית עם זווית  המגביהה את המזרון של העריסה. הכרית עם הזווית יכולה להקל על מגוון מצבים בריאותיים של פגים כולל קשיי נשימה, רפלוקס, אסטמה וכו'. הכרית עם הזווית מספקת תמיכה בגוף התינוק ולא רק בראשו. כריות אלו הן בעלות מגע נעים ורך המרגיע את התינוק. פתרון ההגבהה לעריסה כולל ציפית לכרית, סדין עם מחברים, שתי  כריות תומכות ומכנסון שינה.

פתרון הגבהה לעריסה – דרכי שימוש

שמים את הכרית מתחת למזרן העריסה סמוך לדופן הראש. מכסים את מזרן העריסה עם הסדין ומצמידים את שתית הכריות התומכות לסקוצ'ים שעל הסדין. ניתן להצמיד את המכנסון למחברים במקום. אם התינוק כבר עומד יש להיזהר שלא יעמוד בעריסה המצוידת עם כרית הגבהה. פתרון עבור פגים הסובלים ממצב של רפלוקס חמור, הוא כרית הגבהה בזווית חדה עבור העריסה. גם כאן יש להניח את הכרית עם הזווית מתחת למזרן ולכסות אותו עם הסדין. בכרית הזאת חובה לתפור את המכנסון לסדין ולא לחברו עם הסקוטצ'ים.

כרית המתאימה לשימושים שונים

אם רוצים להניח את התינוק בלול או שצריכים לצאת איתו מהבית, יש פתרון של כריות המתאימות למיקומים שונים. כריות אלה ניתן להניח במיטה של תינוק, עריסה ולול. הכרית הנוחה תורמת לשינה ללא הפרעה וניתן להשתמש בה גם בעת האכלת התינוק. השימוש הוא פשוט, מניחים את הכרית במיטת התינוק, בלול או בעריסה ומחברים לה את  כריות התמיכה. בעזרת אביזרים אלה, תינוקות אינם מחליקים.

כרית לזמן האכלה

כרית זו מתאימה במיוחד עבור תינוקות הסובלים מבעיית ריפלוקס. כריות אלו הן בעלות זווית בת שלושים  מעלות. מצורף להן מכנסון עם סקוטצ'ים וגם חיתול עליון שקל להוציאו ולשטוף אותו. את הכרית יש להניח במיקום מוגן ולחבר את החיתול העליון הנשלף אל הסקוטשים בארבע פינות הכרית. השלב הבא הוא הנחת התינוק על הכרית עם הזווית. אסור להשאיר תינוקות על הכרית בלי השגחה.

כריות לעגלה

כן, גם אם רוצים להוציא תינוקות לטיול בעגלה אפשר  להשתמש בכרית המותאמת כמעט לכל סוגי העגלות הקיימים. הכרית מתאימה במיוחד עבור פגים ויש לה מבנה מיוחד שתומך בכל גוף הפג. הכרית מצוידת עם ציפה איכותית ויש לשים אותה מתחת למזרון העגלה. את הציפית ניתן לכבס ב-30 מעלות ואת ספוג הכרית עם הזווית אפשר לשטוף במי ברז.

 



תגיות המאמר: שינה, כרית, פגים, מוצרי שינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שינה רגועה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיגרי

מאת: דיגרישינה 31/03/111355 צפיות
אחוזים ניכרים באוכלוסיה סובלים מבעיות שינה שונות. הבעיות כוללות: קשיים בדרכי הנשימה עקב אסטמה, נחירות, קשיי הירדמות במהלך הריון, צרבות ועוד. קשיי הירדמות גורמים לפגיעה באיכות החיים ולעייפות רבה במהלך היום. הקושי לתפקד כשעייפים הוא רב וגורם לעצבנות, חוסר ריכוז, פגיעה ברמת העבודה, קושי לנהוג ועוד. כיום קיימים מגוון פתרונות מתקדמים עבור אנשים הסובלים מבעיות שינה. להלן פירוט הבעיות השונות והפתרונות המתאימים להם.

מאת: דיגריבריאות גיל הזהב31/03/111137 צפיות
עם ההתקדמות בגיל, איכות השינה יורדת ובני הגיל השלישי סובלים מהפרעות שינה שונות. הפגיעה באיכות השינה משפיעה על מצב הרוח, רמת האנרגיות, היכולת לתפקד והבריאות. מה גורם לקשיי שינה בגיל הזהב וכיצד ניתן לפתור אותן?

מאת: דיגריצרכנות27/02/112183 צפיות
הקיבה מייצרת מיצי קיבה העוזרים לעכל את המזון. בין הקיבה לושט קיים שסתום שמטרתו למנוע ממזון וחומציות בקיבה מלחזור אל הושט.

מאת: דיגרישינה 14/02/111714 צפיות
צרבת היא ריפלוקס של הקיבה והושט שקורה כשהחומצה בקיבה מוצאת את דרכה אל הושט. תחושת הצרבת היא של בעירה בחזה שלעיתים מוקרנת לצוואר ולגרון.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213739 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205194 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186809 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173165 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172922 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161594 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161710 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica