חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופירייטינג – כי למילים יש עוצמה

קופירייטינג הוא תחום אשר מקבל יותר ויותר חשיבות, במיוחד לאור העובדה שתוכן איכותי הוא דבר שנעשה יותר ויותר מבוקש לאור ההתפתחות של שיווק באינטרנט.

באמצעות קופירייטינג איכותי אנחנו יכולים ליישם חוקים של פרסום, להשתמש במילים על מנת לשכנע או לגרום לכל מוצר להראות באור החיובי ביותר שאנחנו יכולים.

במידה רבה קופירייטינג היא אמנות - אמנות של המילים, אמנות של שימוש במשפטים בצורה הטובה ביותר על מנת להפוך כל דבר למה שאנחנו רוצים שהוא יהיה, להפוך כל נושא למבוקש וליצור באזז סביב כל מוצר.

איך עושים זאת? ובכן, זאת האמנות, ולעיתים קשה למצוא את הבנאדם שבאמת יודע לעשות את העבודה בצורה הטובה והנכונה ביותר.

 תרגום שיווקי - לתעל את כוח המילים לטובתכם

אך קופירייטינג לעיתים לא מספיק- כאשר אנחנו רוצים להגיע אל קהלי היעד שלא דוברים בשפה שבה אנחנו מזמינים שירותי קופירייטינג, אנחנו צריכים שירותי תרגום שיווקי בנוסף לכל אלה - תרגום שיווקי נועד לשמור על רוח הדברים, אבל עדיין להעביר את המסר השיווקי בצורה שתובן על ידי קהלי יעד דוברי שפות אחרות.

תרגום שיווקי נועד להגדיל את נתח השוק שלנו על ידי פנייה אל קהלי יעד מכל הארץ, ולאו דווקא אל קהל יעד מסוים. כאשר אנחנו רוצים לחשוב גדול, וכאשר אנחנו רוצים להתרחב מעבר לקהל היעד שאנחנו משרתים כרגע, תרגום שיווקי עשוי להיות כלי הכרחי על מנת לפרוץ ולסלול את דרכנו אל ההצלחה.

כתיבת תוכן לאתרים, ואיך כל הדברים נופלים למקום

 ובסופו של דבר הכל מסתכם לנושא אחד בסיסי, כאשר אנחנו מדברים על שיווק ופרסום באינטרנט - כתיבת תוכן לאתרים. בין אם מדובר על שירותי קופירייטינג אשר נועדו להפוך את התוכן שלנו לאיכותי ומקורי, או על שירותי תרגום שיווקי אשר נועדו להפוך את מילות הקסם של קופירייטינג למובנים גם על ידי אנשים שדוברים שפות אחרות.

כתיבת תוכן לאתרים היא אמצעי הכרחי לכל מי שרוצה לשווק את עצמנו במאה ה-21, וזאת מסיבה אחת פשוטה - האינטרנט הוא אחד המדיומים החזקים והמשפיעים ביותר אשר קיימים בימינו, ואם אנחנו רוצים להיות גדולים ומוכרים, הוא מדיום שאנחנו צריכים לרתום לכוחותינו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קופירייטינג פלוס - קופירייטינג וכתיבת מאמרים מקצועיים ושיווקיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קופירייטינג פלוס

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות21/08/141368 צפיות
אם אתם יודעים ליהנות מהחיים אתם בטח יודעים כי המקום אליו הכי כדאי להגיע בשביל לנוח ולאגור כוחות הוא לא אחר מאשר מרכז הספא. בארץ יש המון סוגי ספא שונים ומיוחדים ולכן שווה לבדוק את האפשרות להגיע וליהנות יחד עם החברים.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות21/08/141347 צפיות
כל אחד רוצה להגיע ליום כיף בו יוכל לנוח, להתפנק ולבלות בנעימים, כי רק במרכזי הספא זה המקום הנכון, בו תוכל להשתחרר ולהרגיש רוגע ושלווה כמו שאתה באמת צריך. אם אתם מתכננים ללכת ליום כיף בספא, כדאי לדעת כי יש המון חבילות ספא שוות, שמחכות לכם.

מאת: קופירייטינג פלוסתיירות ונופש - כללי21/08/141242 צפיות
אם אתם מחפשים מקום מהנה וקריר להעביר בו את היום אנו ממליצים לכם להזמין מקום במתחם ספא מהנה וכייפי.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות11/08/141358 צפיות
כאשר בוחרים מקום בו רוצים לבלות יום כיף של שקט והנאה, ישר עולה לראש יום כיף בספא. זהו מקום מספר 1 בארץ בו אתם גם נהנים מעיסוי מפנק והנאה מובטחת וגם הרגשה טובה שתשחרר אתכם מכל הלחצים והדאגות שיש לכם, אז מה יותר טוב מזה.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות11/08/141195 צפיות
מסיבת רווקות נחשבת למסיבה חשובה וייחודית עבור הכלה שמתחתנת ולכן כל בחורה רוצה שהמסיבה שלה תהיה מוצלחת ושווה, כי מסיבת רווקות זה המקום, לשמוח, ליהנות, להשתחרר ולבלות בכיף עם כל החברות הטובות, איתן אתן נהנות לכייף ולהעביר את הזמן בנעימים.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות11/08/149908 צפיות
ברוב אזורי הארץ ניתן למצוא מכונים ובתי מלון המעניקים טיפולים נהדרים המיטיבים עם הגוף שלנו ועם הנפש, טיפולים במיטב המסורת ההוליסטית האלטרנטיבית. אם אתם מחפשים אחר דרך מצוינת להירגע ולצבור כוחות מחודשים, אל תהססו, הזמינו לעצמכם עוד ההיום חבילת טיפולים, והמחירים? בהחלט סבירים ואטרקטיביים.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות20/07/141155 צפיות
אנו מזמינים אתכם להסתכל ברשימת מתחמי לופטים שלנו ולבחור את הלופט הטוב ביותר עבורכם ולשלם את המחיר הזול ביותר שתמצאו כיום בשוק.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193785 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172457 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142656 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142800 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138138 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138204 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138350 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica