חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לפורים: ריהוט עתיק

מאת: מילנהריהוט 31/01/20111053 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חג פורים שמח

לאור נצחון היהודים על המן, נחגג משתה גדול בשושן הבירה של פרס דאז, ועד היום נהוג לחגוג את השמחה הגדולה באמצעות שתיית יין, משלוחי מנות ותחפושות לזכר אותם אירועים היסטוריים כפי שהם מובאים במגילת אסתר. כחלק משמחת החג נהוג גם לתת מתנות, מעבר למשלוח המנות או כחלק ממנו, בכדי להגביר את השמחה בלבבות האנשים. ישנן מתנות לפורים מסוגים שונים ולמעשה אין חוקים מוגדרים למה שיש לכלול במתנה, למעט שמומלץ לכלול בה משהו מתוק. חלק ממצוות החג כולל גם מתן מתנות לאביונים, וזו מצווה חשובה במיוחד, שכן התורה רואה בחיבה עזרה לנזקקים בכל צורה שהיא. הסוגים השונים של מתנות לחג הפורים כוללים כמובן מארזי יין ודברי מתיקה, דמי כיס (המכונים דמי פורים) לילדים, וכן כל דבר אחר שיכול לשמח ולבדח.

לשמח לבב אישה בפורים

חג הפורים נחגג למעשה לאור הצלחה של אישה אחת בתקופת התנ"ך, שהייתה חזקה ובעלת תושייה רבה שהצליחה בחוכמתה להציל את בני ישראל מציפורניו של מלך פרס אחשוורוש. לולא פעלא אסתר כפי שפעלה, ייתכן מאוד ולא היינו חוגגים את חג הפורים. לכן, משמעות נוספת של חג הפורים היא העצמת האישה, ולכך מתייחס סוג המתנות הראשון שניתן להביא לנשים שבחיינו בפורים. בנוסף לזר מתוק או למארז שוקולדים מפנק, ניתן להעניק לאישה גם דברים שאהובים עליה או כאלה שאנו יודעים שהיא מתעניינת בהם. למשל, יש נשים שנמשכות לנוסטלגיה ולמראה בניחוח ובטעם של פעם. חג הפורים זו הזדמנות טובה להראות את הערכתינו לאמא, לאחות, לבת או לאישה בכך שנקנה להן דבר מה מחנות ריהוט עתיק. ריהוט כזה אינו כולל רק רהיטים מסיביים כמו שולחנות כבדים ומזנונים גדולים אלא גם אביזרי ריהוט נוספים, כמו מנורות, הדומים, שרפרפים, מראות, מדפים ואף טלפונים, מכונות כתיבה, אביזרי מטבח ומקלחת ועוד. אם בפורים אנו מצווים לשמוח ולשמח, אין אישה שאוהבת ריהוט עתיק שלא תשמח לקבל את אחד מהאביזרים הללו ונוספים שניתן להשיג כיום במחירים מגוונים. לא חייבים אפילו לקנות ריהוט עתיק אמיתי במידה והתקציב אינו מאפשר לנו לאחר שחישבנו גם את המתנות לאביונים (שכן המחירים יכולים להרקיע שחקים), אלא ניתן למצוא ריהוט חדש שעוצב במראה עתיק ולהשיג כמעט את אותה תוצאה.

מתנות לפורים לכולם

כולם זכאים לקבל מתנות לפורים. בכל מתנה שלא תבחרו, הקפידו להכניס אוזני המן בשביל המסורת והטעם הטוב, בקבוק יין בשביל השמחה בלבבות ואלמנט נוסף אישי בהתאם למקבל המתנה. למשל, כלים דקורטיביים שבתוכם ממתקים, אביזרי תחפושות, כרטיסים למופע סטנדאפ (בשביל הצחוק) ועוד. העיקר שהמתנה תקרין שמחה ושתעלה חיוך כל פני המקבל. לילדים כאמור, ניתן להכניס במתנה דמי פורים כמו גם במתנות לאביונים שיכולות לכלול כמה פרוטות בנוסף למשלוח מנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מילנה חנוכייב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מילנה

מאת: מילנהלימודי תעודה ומקצוע17/03/111220 צפיות
"שיטת ההתמקדות רואה את האדם כתהליך מתמשך של שינוי והתמקדות. הרי כשאנו מתמקדים בצורה נכונה, אנו לא רק מצפים לשינוי אלא יוצרים אותו במו יידיינו", כך אמר יוג'ין ג'נדלין שהמציא וייסד את שיטת ההתמקדות.

מאת: מילנהאדריכלות פנים17/03/111459 צפיות
היום עיצוב הבית הוא תחום מלא ועמוס בתכנים מרהיבים, שיש להעמיק ולבחון כל אחד מהם, משום שלבית יש משמעות מאוד גדולה, יחד עם הרגשה הטובה והנינוחה.

מאת: מילנהאדריכלות פנים17/03/111529 צפיות
מי מההורים לא מצא את עצמו ניצב מול דילמה קשה: כיצד לעצב את חדר הילדים ואיך במינימום השקעה להפוך אותו לחדר נוח, מזמין ובעל אנרגיות חיוביות.

מאת: מילנהאופנה17/03/111847 צפיות
בתי עסק וארגונים רבים מחייבים היום את עובדיהם ללבוש בגדי עבודה מיוחדים. הסיבות העיקריות לדרישה הן קודם כל במתן שפה משותפת לעסק וביצירת מראה אחיד בין כל העובדים.

מאת: מילנהימי הולדת16/03/111211 צפיות
ענף האירועים בישראל המגלגל מיליארדי דולרים בשנה הוא ללא ספק אחד המשגשגים במשק. בין אם בשל רמת החיים שעלתה בשנים האחרונות בארץ בצורה ניכרת ובין אם בשל אהבתנו הרבה לשמחות מכל סוג: חתונה, בר מצווה, ברית, בריתה, גיוס או סתם יום הולדת, אבל מה שקשור לאירועים אנחנו האלופים.

מאת: מילנהבריאות ורפואה כללי16/03/111317 צפיות
גזזת זוהי לא רק מחלת עור פטרייתית שהייתה נפוצה בישראל הצעירה בראשית המאה הקודמת, אלא סיפור אנושי כואב של יהודים עולי צפון אפריקה אשר הגיעו ארצה ונקלעו ללב הסערה שמאוחר יותר כונתה כ"שואת ילדי הגזזת".

מאת: מילנההומור וסטנד-אפ16/03/111446 צפיות
גם אם נראה שאין ביניהם קשר ישיר, פרחים סטנד אפ קשורים מאוד אחד בשני. שניהם יכולים בקלות מאוד לרומם את הרוח ולעורר שמחה רבה. ולא רק בתחום מצב הרוח תרומתם!

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201598 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201199 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201749 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201819 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191624 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191604 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191607 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica