חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לתכנן אירוע התרמה לעמותה

ארגון אירועי התרמה מהווה אלמנט חשוב במאמצי גיוס התרומות של עמותות. אירועי ההתרמה מיועדים לגיוס תרומות, יחסי ציבור עבור הארגון, שמירה  על קשר עם התורמים והרחבת את המעגל. באירועים אלה אנשי עסקים נפגשים למען מטרה חשובה ומשותפת ויכולים לרקום קשרים עסקיים וחבריים. כיצד מנהלים ערב התרמה מוצלח?

איך מארגנים אירועי התרמה?
האירועים   יכולים להיות, דינרים עם דברי פתיחה, תוכנית אומנותית, קייטרינג ברמה גבוהה ובמהלכה נחשפת העמותה ופועלה. גיוס כספים מתבצע בתחילת האירוע , במהלכו או לאחריו. עריכת אירוע התרמה היא מורכבת וכוללת: ניהול כספים נכון, סוג המוזמנים, סוג הכיבוד שיוגש, מערך שיווקי, צלמים, דיילים, אנשי אבטחה, גביעים, מגנים, סיכות דש,פעילים, מופעים,  תקשורת, אישורי משטרה, שירותי מד"א וכו'. לאירוע יש להזמין מאות מוזמנים מכובדים שהם תורמים בפועל או פוטנציאלים שיתרשמו מן האירוע.

מה הם התנאים לאירוע התרמה שמשיג את מטרותיו?
חשוב מאוד לשכור שירותי חברה מקצועית לארגון האירוע. חברה שמתמחה בתחום תפיק את האירוע בצורה מקצועית ומכובדת. כדאי לשלב את העבודה של החברה עם המתנדבים של העמותה.
עיתוי האירוע – חובה לבחור עיתוי מתאים לאירוע. ולבדוק שאין הרבה אירועים אחרים הנערכים במקביל.
היכולת הארגונית של העמותה – מהווה תנאי חשוב כי במידה וזהו ארגון חדש הוא צריך להשקיע יותר בפרסומו ובהשגת תרומות. ארגון וותיק הוא בעל ניסיון רב יותר בארגון האירוע אך הוא צריך להשקיע יותר בחדשנות ובשמירה על תורמים קיימים. העמותה חייבת להיות מאורגנת בהיבט המשרדי כולל: פרסום, הנהלת חשבונות, התקשרות עם אנשים ועוד. המתנדבים חייבים  להיות חדורי מוטיבציה ומועילים. . צריך לדאוג להזמנת מיקום מכובד, למופע איכותי בתחום המתאים לסוג הקהל שהוזמן וכו'. צריך לדאוג להוקרת התורמים על ידי חלוקת דשי סיכות, גביעים,  ופרסום תרומתם בציבור. לתכנון מוקפד צריך  לצוות את העובדים לפי תחומים כאשר כל צוות אחראי על תחום מסוים בארגון האירוע. הצוותים צריכים לעבוד בשיתוף פעולה ותחת ניהול נכון. פעילים נלהבים המשתתפים בארגון האירוע, הופכים למעורבים ונלהבים יותר.
ניהול כספים- העמותה צריכה להחליט אם היא מסתפקת בכיסוי הוצאות האירוע או אם היא מעוניינת להישאר עם רווח.

מה היא תוצאתו של אירוע התרמה מוצלח?
כאשר האירוע מוצלח נשמר מעגל התורמים וחדשים מצטרפים אליו. אירוע ההתרמה מקדם את העמותה והיא נחשפת לציבור ולמדיה. באירוע,   הפעילים הופכים למחויבים ומקצועיים יותר.

חשיבות שכירת שירותי חברת ייעוץ
כדי לתכנן אירוע התרמה איכותי יש להיעזר באנשים של חברת ייעוץ מקצועית ומנוסה. החברה דואגת לפרטי האירוע ומפיקה עבור העמותה ערב מקצועי ומרשים. ארגון שמפיק אירוע לבד ואינו ערוך לכך,עלול לגרום לעצמו נזקים בלתי הפיכים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיוס כספים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סטפן רוטשילד

מאת: סטפן רוטשילדעזרה והתנדבות16/02/111474 צפיות
גיוס תורמים לעמותות הכרחי לקיומם ולהמשך פעילותן. הגיוס דורש מאמץ רב והפעלת שיטות שונות. התרומות לעמותות מועברות מקרנות בישראל ובחו"ל ומיועדות למטרות רבות כמו מלגות לסטודנטים שנמצאים במצוקה כלכלית, סיוע לבעלי נכויות שונות, סיוע לחולים וכו'.

מאמרים נוספים בנושא עזרה והתנדבות

מאת: בנימין קלינגרעזרה והתנדבות27/09/201186 צפיות
הרבה פעמים אדריכלים, מהנדסים נתקלים בפני צומת דרכים בהליך הרישוי המקוון ואין להם תמיד את מי לשאול. משרדנו מתמחה בהכנת וקידום בקשות להיתרי בניה וראינו לנכון לסייע ולתת תשובות לשאלות שנשאלות לאחרונה די הרבה . משרד בנימין קלינגר תמיד זמין ושמח לסייע במקרה וישנם שאלות נוספות או נדרש סיוע מול המערכת הבירוקרטית.

מאת: המרכז לגיוס כספיםעזרה והתנדבות26/12/139129 צפיות
המודעות בארץ לעולם הפילנתרופיה גוברת עם השנים, ובהתאם לכך, ההיקף של תרומות לעמותות ומלכ"רים מטעם אנשי עסקים וחברות עסקיות הולך וגדל. עם זאת, אחוז התרומות שמגיעות מטעמם ביחד לכלל התרומות לעמותות ולמוסדות ללא כוונות רווח, נותר נמוך בישראל, בייחוד בהשוואה למצב במדינות המערב, ובארצות הברית בפרט.

מאת: רוני מיכאלעזרה והתנדבות23/07/136868 צפיות
הסיוע של המדינה הוא גם בדמות 2 חוקים חשובים. האחד, חוק נגישות לנכים – כלומר כל מוסד ציבורי חייב להיות נגיש לנכים – במיוחד ישובים על כסא גלגלים.

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132319 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: עמותת שלעזרה והתנדבות31/07/128641 צפיות
עמותת של הינה עמותה המפעילה מתנדבי שירות לאומי בכל הארץ. הקטע הבא עוסק בראיון ותיאור השירות של אביבה מדבדב, המתנדבת בגן נוריות בקרית ביאליק.

מאת: daronetעזרה והתנדבות07/06/129123 צפיות
אזרחים מן השורה, שכירים, עצמאיים, בעלי עסקים וחברות רבות חורטים כולם על דגל תפישת עולמם את המעורבות הרבה בקהילה והנתינה עבור אלה הזקוקים לקבלה. ישנם גופים רבים אשר ניזונים מכספי תרומות אך בעיקר בולטות בנוף זה העמותות אשר פועלות ללא כוונת רווח אך עדיין מצליחות להתנהל ע"י מנהלים מעמדות מפתח בחזית התעשייה הישראלית. תרומות לעמותות אלו חשובות במיוחד ואף מעודדות ע"י המדינה באמצעות מתן החזרי מס.

מאת: אייל בן יהודיתעזרה והתנדבות26/04/128546 צפיות
הכותב עו"ד אייל בן יהודית יזם, שותף ומייסד עמותת מִלקוּת לעצמאות ( ע"ר) שחרטה על דיגלה לסייע למתמחים ועורכי דין עם מוגבלויות להתנסות בעבודה במשרד עורכי דין, באמצעות העסקתם במחלקה המשפטית בעמותה ומציאת מקומות להתמחות בתוספת התאמת מקום העבודה בסיוע משרד התמ"ת, ולסייע לעורכי הדין עם מוגבלויות להקים משרד בהעסקה עצמית או לשרוד בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica