חפש מאמרים:
שלום אורח
18.07.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימוש בסרטונים כיחסי ציבור ושיווק


בעולם התוכן האינטרנטי יותר ויותר סרטוני וידאו תופסים מקום נכבד , זה התחיל עם קליפים של מוזיקאים והמשיך בסרטוני וידאו מצחיקים והיום מתפשט להדרכות אינטנטיות והרצאות.

כן, רובנו מעדיפים לקבל מידע בצורה ויזואלית יותר וחיה יותר  והוידאו מאפשר לנו ממש לחוש את האדם אשר ששמולנו. תכנים באינטרנט בהחלט מוגבלים בזמן הקריאה שלהם , יותר מ500 מילים בכתבה באינטרנט הם מיותרות  ואנשים מאבדים עניין .
אך סרטון של 2-3 דקות יכול להעביר את המסר בצורה ברורה וכל אחד יכול לעשות את זה בקלות בעזרת פלאי הטכנולוגיה. אז איך? תוכן ? מהו התוכן והמסר שאתם רוצים להעביר, תגוונו אל תתנו לצופה להרגיש כמו בכיתה מול המורה שאתם נותנים הרצאה פורנטלית, גוונו עשו שימוש בתמונות בלוגו שלכם וכמובן בכתובת האתר שלכם. לאחר שהחלטתם על התוכן צלמו , עריכת וידאו  היום בתוכנות הפשוטות היא בהחלט נגישה לכולם , צלמו , תערכו ותשדלו להוסיף פתיח מוזיקלי ( זה כמובן אחרי שיש לכם אישור מהיוצר לכך) העלו לרשת  בערוץ משלכם.
יו טיוב מאפשר לכם לפתוח ערוץ סרטונים משלכם , נצלו את זה פתחו ערוץ סרטונים . העלאה ביו – טיוב היא קלה ופשוטה .
תכניסו את הסרטונים שלכם גם לפליקר ולפליקס גם שם ההעלאה מאוד ידידותית. הכניסו קוד מהסרטון שלכם באתר או תייחדו דף באתר של סרטוני וידאו בהם אתם מציגים ומשווקים את המוצרים או השירותים שאתם נותנים. שימולב ! גוגל אינו קורא את סרטונים עצמם מה שהוא כן קורא זה את התגיות שמוצמדות לסרטון ואת תיאור הסרטון , דאגו לתת תיאור מדויק המלצתי האישית בעברית ובאנגלית.
והפיצו שלחו את הלינק לכמה שיותר מקומות בכמה שיותר ערוצים, אל תשכחו לשנות את הכותרת במעט מדי פעם , בכדי לתת לגוגל לבחור את כל המקומות שבהם הזנתם את הלינק ולא לאחד אותם.
בהצלחה
מעוניינים לשמוע על עוד טיפים? ליחסי ציבור ושיווק לעסק הקטן ולעצמאי בואו לסדנא בת 7 שעות שתתין לכם כלי עבודה לעבודה יומיומית בפעולות קטנות שיתורגמו ליותר לקוחות
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, בעלת רקע אקדמאי בפסיכולוגיה ויוצרת בתחומי ציור,צילום כתיבה.
כותבת במעריב-nrg ומסקרת סדנאות ופסטיבלים מעולם המודעות והצמיחה האישית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילה בן הרוש

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי24/02/19577 צפיות
הזדמנות להפגש , לחוות, להיות למדוט, לרקוד, לנוע לנשום, לגעת בלב… סופשבוע מלא בסדנאות ואנשים בריקודים ומפגשים בהנחיית מנחים מובילים מצוות “מארג” וכמובן עם סוג’יי ומורן במשך 3 ימים נצעד יחד בנבכיה של הטנטרה והתרפיה נכיר עוד את עצמנו, נלמד את פעימות הלב ,סופשבוע שכולו חוויה טנטרית רכה ומלאת קסם בואו לחגוג את החיים – למצוא בית לאהבה

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי20/03/181740 צפיות
כנס מקצועי של מתרגלי טאי צי בכל הרמות שיועבר על ידי מיטב מורי הטאי צ'י בארץ . מטרתו של הכנס היא תרגול משותף של מספר סגוננות שכל משתתף יחווה ושיתוף מספר רב ככל הניתן של אנשים באורח החיים הבריא פיזי ונפשי וקידום הטאי צי בארץ.

מאת: לילה בן הרוש אומנות - כללי20/11/171296 צפיות
רוצים לכתוב את עצמכם? לצייר מעצמכם? ליצור את העסק שלכם? לשיר ולנגן את המוזיקה שלכם? להביא לעולם את הסדנה שלכם? ללמד את השיטה שלכם? לשדרג את מערכות היחסים שלכם? סדנת דרך האמן סוללת את הדרכים לשם, כדי לזהות את הייעודים, לדייק את החלומות ולהביא לחיים את כל מי שאתם.

מאת: לילה בן הרוש תראפיה09/11/17361 צפיות
בתוך חיינו יש הרבה מתח לחץ שגוררים איתם כל מיני מחלות , איך אפשר למצוא את השקט הפנימי ? איך אפשר לחזור לתוך מקום של שקט , אהבה ואיזון פנימית? סדנת הדגל של דהרמה גולן "לחזור הביתה " עוסקת בדיוק בזה בגילויי המפתח הפנימי לאיזון ושקט . לחיים שהם מה חיים ללא פשרות פנימית על השקט הנפשי שלנו.

מאת: לילה בן הרוש מדיטציה15/06/17639 צפיות
כולנו מחפשים שקט , חופש מהמיינד , חופש מהמחשבות שבאות והולכות בעירות וגם בשינה בדמות חלומות. החיים המערביים לא נותנים לנו הנחות ונדמה שרכבת המחשבות הזו רק הולכת וגוברת ולפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה רגע אחד של שקט.

מאת: לילה בן הרוש אימון לכסף14/02/172224 צפיות
סביר להניח שכמו כולם, גם אתה עובד בשביל הכסף שלך. וגם אתה גדלת על מערכת אמונות שקשורות בכסף. כסף צריך לחסוך, כסף הוא לא הכל בחיים, כסף לא גדל על עצים וכו וכו. בעולם שבו אנחנו חיים "בעל המאה הוא בעל הדעה". לאנשים עם כסף מתייחסים אחרת מאשר לאנשים עניים.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/161313 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/172762 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/173248 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/173525 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/151566 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/131009 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica