חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרוסליין - 5 דרכים יצירתיות לשיווק ב- FACEBOOK PLACES

מאת: דני ענברייעוץ עסקי02/02/20111284 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פייסבוק פלייסס (Facebook Places), השירות מבוסס-המיקום של הרשת החברתית הפופולארית בעולם, הושק באוגוסט 2010 ולאחרונה מתחיל לתפוס תאוצה. השירות מאפשר לגולשים בפייסבוק מהסלולרי לראות היכן נמצאים חבריהם באותו רגע. אין ספק שאפשרות זו משדרגת את החוויה החברתית, אבל יותר מכך – יש לזה גם אפקט שיווקי.

מאת: דני ענבר, אונליין אופליין, שיווק אונליין

כשמשתמש עושה CHECK-IN במקום מסוים, חבריו מקבלים על כך התראה ב"ניוז-פיד". מדובר לא רק בשיווק ויראלי של פייסבוק כרשת חברתית, אלא גם פותח אפשרויות לעסקים לספק תמריצים לאנשים לבוא ולבקר פיזית במקום או באירוע.

למרות שהשירות קיים חודשים ספורים, לא מעט חברות (בעיקר בארה"ב) החלו ליישם אותו כחלק אינטגרלי מהאסטרטגיה השיווקית שלהם. לפניכם 5 דוגמאות מצוינות שפרסם האתר MASHABLE להמחיש כיצד חברות משתמשות בפייסבוק פלייסס לצרכיהם השיווקיים.

1. הנחות על צ'ק-אינס – Westfield Valley Fair

זו אולי הדוגמא הכי טריוויאלית, אבל גם אולי היעילה ביותר. עשית עלינו צ'ק-אין בפייסבק פלייסס? קבל הנחה.
קמפיין מהסוג הזה ניהל הקניון היוקרתי Westfield Valley Fair מקליפורניה. שהמריץ מבקרים על ידי קופון הנחה של 15% בחנות Betsey, אותו קיבל כל מי שביקר בקניון. בהמשך כל CHECK IN גם זיכה את המבקר ב- 25 אחוז הנחה ב GAP. לא רע.

2. מינוף אירועים – Electronic Arts UK

אירוע הוא הזדמנות שיווקית מצוינת – רק צריך לדעת איך למנף אותה ו Facebook Places בהחלט יכול לעזור בכך. דוגמא טובה לכך אפשר למצוא במה שעשתה חברת משחקי המחשב אלקטרוניק ארטס בנובמבר-דצמבר האחרונים. החברה קיימה שישה אירועים בו זמנית במרכזי קניות שונים באנגליה, במסגרת השקת משחק חדש. כל מי שהגיע לאירוע ועשה CHECK IN ב- FACEBOOK PLACES, זכה בקופון שהקנה לו השתתפות ב- 10 משחקים ביום.

3. יצירת ייחודיות למותג בתוך אירוע -Onitsuka Tiger by Asics

כבר הזכרנו שפייסבקו פלייסס הוא כלי מעולה לקידום אירועים. אבל לא פחות מכך, הוא יכול להיות אפקטיבי לקידום מותג ספציפי בתוך אירוע רב משתתפים כמו פסטיבל, כנס או יריד. זה מה שעשתה חברת מוצרי הספורט Asics בפסטיבל האופניים בסידני.
הרעיון היה לגרום למשתתפי הפסטיבל לעשות CHECK IN על הדוכנים של ASICS שהיו פזורים בשטח במקום לעשות CHECK IN על האירוע עצמו. התמריץ – אופניים מעוצבות במתנה.

4. CHECK IN על בסיס יומי – University of Kentucky

מיד לאחר שה- FACEBOOK PLACES הושק, אוניברסיטת קנטאקי זיהתה את הפוטנציאל שבו למשיכת סטודנטים חדשים. בחצר האוניבסיטה הונחו פסלים ענקיים עם האייקון של פייסבוק פלייסס, מתוך מטרה לעודד סטודנטים לבצע CHECK IN על בסיס יומי, כשהם מסתובבים במתחם הקמפוס. למרות שהאוניברסיטה לא הכריזה על תמריץ לביצוע ה CHECK IN, האוניברסיטה דיווחה על מספר גבוה מאוד של סטודנטים ששיתפו פעולה, דבר שהוביל להגברת הרישום של סטודנטים חדשים.

5. דירוגים – VisitBritain

דירוגים זה תמיד דבר מעניין ומושך, אבל חברת התיירות הבריטית VISITBRITAIN לקחה את זה צעד אחד קדימה כששילבה בעמוד הפייסבוק שלה אפליקציה המאפשרת לדרג מקומות ומראי מקום בבריטניה לפי מספר ה CHECKI INS שהם קיבלו מ FACEBOOK PLACES
התוכנית היא לעודד תיירים לכתוב את התרשמותם מהמקום בו הם מבקרים וזו תעלה אוטומטית לעמוד הפייסבוק. המטרה הייתה ליצור מרחב אינטרנטי שיהווה ברומטר בעל השפעה לגבי דעת הקהל בקשר למקומות התיירות השונים.
התוכנית כבר משכה אליה למעלה מ- 10 אלפים CHECK INS בשבועות ספורים עם יותר מ – 250 אלף כניסות לעמוד ועליה של 34% בכמות האוהדים.

לסיכום:

פייסבוק פלייסס הוא כלי מאוד אפקטיבי לחיבור שבין הפיסי לדיגיטלי. הוא מאפשר הפצת המסר של המותג בערוצים החברתיים (הדיגיטליים) של הנוכחים בחוויה הפיסית. אמנם פייסבוק לא ממש מחדשת לנו שום דבר אחרי FOURSQUARE, אבל היכולת של פייסבוק בארץ להטמיע כלי שכזה הוא בעצם מה שיהפוך אותו משולי לעיקרי בתרבות אימוץ הטכנולוגיות הישראלית.

כמו שאנחנו אומרים בסרטון שהוצאנו לאחרונה – Offline audience is the Online ambassador
עם רוח גבית מפיסבוק זה כבר הופך להיות הרבה יותר משכנע

הפוסט פורסם לראשונה בבלוג של FrameMe ,קרוסליין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/111009 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/111320 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111417 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/111119 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111412 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/111264 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/111255 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222235 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221487 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22898 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211217 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201513 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica