חפש מאמרים:
שלום אורח
28.05.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרוסליין - 5 דרכים יצירתיות לשיווק ב- FACEBOOK PLACES

מאת: דני ענברייעוץ עסקי02/02/2011911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פייסבוק פלייסס (Facebook Places), השירות מבוסס-המיקום של הרשת החברתית הפופולארית בעולם, הושק באוגוסט 2010 ולאחרונה מתחיל לתפוס תאוצה. השירות מאפשר לגולשים בפייסבוק מהסלולרי לראות היכן נמצאים חבריהם באותו רגע. אין ספק שאפשרות זו משדרגת את החוויה החברתית, אבל יותר מכך – יש לזה גם אפקט שיווקי.

מאת: דני ענבר, אונליין אופליין, שיווק אונליין

כשמשתמש עושה CHECK-IN במקום מסוים, חבריו מקבלים על כך התראה ב"ניוז-פיד". מדובר לא רק בשיווק ויראלי של פייסבוק כרשת חברתית, אלא גם פותח אפשרויות לעסקים לספק תמריצים לאנשים לבוא ולבקר פיזית במקום או באירוע.

למרות שהשירות קיים חודשים ספורים, לא מעט חברות (בעיקר בארה"ב) החלו ליישם אותו כחלק אינטגרלי מהאסטרטגיה השיווקית שלהם. לפניכם 5 דוגמאות מצוינות שפרסם האתר MASHABLE להמחיש כיצד חברות משתמשות בפייסבוק פלייסס לצרכיהם השיווקיים.

1. הנחות על צ'ק-אינס – Westfield Valley Fair

זו אולי הדוגמא הכי טריוויאלית, אבל גם אולי היעילה ביותר. עשית עלינו צ'ק-אין בפייסבק פלייסס? קבל הנחה.
קמפיין מהסוג הזה ניהל הקניון היוקרתי Westfield Valley Fair מקליפורניה. שהמריץ מבקרים על ידי קופון הנחה של 15% בחנות Betsey, אותו קיבל כל מי שביקר בקניון. בהמשך כל CHECK IN גם זיכה את המבקר ב- 25 אחוז הנחה ב GAP. לא רע.

2. מינוף אירועים – Electronic Arts UK

אירוע הוא הזדמנות שיווקית מצוינת – רק צריך לדעת איך למנף אותה ו Facebook Places בהחלט יכול לעזור בכך. דוגמא טובה לכך אפשר למצוא במה שעשתה חברת משחקי המחשב אלקטרוניק ארטס בנובמבר-דצמבר האחרונים. החברה קיימה שישה אירועים בו זמנית במרכזי קניות שונים באנגליה, במסגרת השקת משחק חדש. כל מי שהגיע לאירוע ועשה CHECK IN ב- FACEBOOK PLACES, זכה בקופון שהקנה לו השתתפות ב- 10 משחקים ביום.

3. יצירת ייחודיות למותג בתוך אירוע -Onitsuka Tiger by Asics

כבר הזכרנו שפייסבקו פלייסס הוא כלי מעולה לקידום אירועים. אבל לא פחות מכך, הוא יכול להיות אפקטיבי לקידום מותג ספציפי בתוך אירוע רב משתתפים כמו פסטיבל, כנס או יריד. זה מה שעשתה חברת מוצרי הספורט Asics בפסטיבל האופניים בסידני.
הרעיון היה לגרום למשתתפי הפסטיבל לעשות CHECK IN על הדוכנים של ASICS שהיו פזורים בשטח במקום לעשות CHECK IN על האירוע עצמו. התמריץ – אופניים מעוצבות במתנה.

4. CHECK IN על בסיס יומי – University of Kentucky

מיד לאחר שה- FACEBOOK PLACES הושק, אוניברסיטת קנטאקי זיהתה את הפוטנציאל שבו למשיכת סטודנטים חדשים. בחצר האוניבסיטה הונחו פסלים ענקיים עם האייקון של פייסבוק פלייסס, מתוך מטרה לעודד סטודנטים לבצע CHECK IN על בסיס יומי, כשהם מסתובבים במתחם הקמפוס. למרות שהאוניברסיטה לא הכריזה על תמריץ לביצוע ה CHECK IN, האוניברסיטה דיווחה על מספר גבוה מאוד של סטודנטים ששיתפו פעולה, דבר שהוביל להגברת הרישום של סטודנטים חדשים.

5. דירוגים – VisitBritain

דירוגים זה תמיד דבר מעניין ומושך, אבל חברת התיירות הבריטית VISITBRITAIN לקחה את זה צעד אחד קדימה כששילבה בעמוד הפייסבוק שלה אפליקציה המאפשרת לדרג מקומות ומראי מקום בבריטניה לפי מספר ה CHECKI INS שהם קיבלו מ FACEBOOK PLACES
התוכנית היא לעודד תיירים לכתוב את התרשמותם מהמקום בו הם מבקרים וזו תעלה אוטומטית לעמוד הפייסבוק. המטרה הייתה ליצור מרחב אינטרנטי שיהווה ברומטר בעל השפעה לגבי דעת הקהל בקשר למקומות התיירות השונים.
התוכנית כבר משכה אליה למעלה מ- 10 אלפים CHECK INS בשבועות ספורים עם יותר מ – 250 אלף כניסות לעמוד ועליה של 34% בכמות האוהדים.

לסיכום:

פייסבוק פלייסס הוא כלי מאוד אפקטיבי לחיבור שבין הפיסי לדיגיטלי. הוא מאפשר הפצת המסר של המותג בערוצים החברתיים (הדיגיטליים) של הנוכחים בחוויה הפיסית. אמנם פייסבוק לא ממש מחדשת לנו שום דבר אחרי FOURSQUARE, אבל היכולת של פייסבוק בארץ להטמיע כלי שכזה הוא בעצם מה שיהפוך אותו משולי לעיקרי בתרבות אימוץ הטכנולוגיות הישראלית.

כמו שאנחנו אומרים בסרטון שהוצאנו לאחרונה – Offline audience is the Online ambassador
עם רוח גבית מפיסבוק זה כבר הופך להיות הרבה יותר משכנע

הפוסט פורסם לראשונה בבלוג של FrameMe ,קרוסליין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/11696 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/11774 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111056 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/11828 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111088 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/11935 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/11923 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: עוזי פלגייעוץ עסקי10/05/2083 צפיות
קריסת עסק מעבר לנזק הכלכלי היא קריסת חלום למייסדים.הנזק הנגרם בתהליך הפירוק הוא רב וכולל במקרים רבים הפסדים ונזק ללקוחות לספקים וכמובן לבעלי העסק.הנזקים במקרים רבים הם לא רק כלכליים הם מלווים בנזקים בריאותיים, משפחתיים, ומשפיעים על הגורמים הרלבנטיים שנים רבות. גם המדינה מפסידה מקריסת עסק: מיסים, משלמת דמי אבטלה לעובדים שפוטרו, לעיתים נדרשים טיפולים של רשויות הרווחה ועוד. .

מאת: עוזי פלגייעוץ עסקי03/05/2070 צפיות
לעיתים אנחנו נוטים דווקא להשקיע בפתרונות לבעיות המעצבנות, אך הפחות חשובות, כי הן מרגיזות ויחסית קלות לטיפול, אבל דוחים את הטיפול בבעיות החשובות והקריטיות כי הן מצריכות מאתנו יותר תשומת לב חשיבה, היוועצות, "טרטור", הוצאת כסף ועוד.

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי02/04/20148 צפיות
קיימים סוגים שונים של מוקד טלפוני. לכל אחד מהמוקדים מאפיינים שונים מבחינות רבות. דיון על 2 מהמגוון הרחב שלהנושאים והתחומים שמגדירים את המוקד, ומסייעים בהשגת המטרה שלשמה נוצר.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי11/01/20416 צפיות
המסגרת לביטול צו הריסה מינהלי הותוותה בסעיף 238א (ח’) לחוק התכנון לפיו: לא יבטל בית המשפט צו הריסה מינהלי אלא אם הוכח לו שהבנייה שבגללה ניתן הצו בוצעה כדין או שביצוע הצו אינו דרוש לשם מניעת עובדה מוגמרת. הוראת סעיף 238א (ח’) לחוק התכנון מתייחסת אפוא לשתי עילות בלבד שבעטיין קמה לביהמ”ש...

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי18/03/191099 צפיות
צו הריסה מנהלי: הורחבה האפשרות להוצאת צו הריסה מנהלי עד חצי שנה מסיום הבניה ובבית מגורים- ימים ממועד האכלוס. 30 ניתן לכלול בצו המנהלי גם הוראות לעניין איסור שימוש ותחולתו בתנאים מסוימים גם חודשים לאחר 6 על עבודה שנעשתה לאחר מתן הצו וגם על בניה מחדש שבוצעה תוך ביצוע ההריסה. ימים לגבי 7 - ימים מהמצאתו ו 4 צו הריסה מנהלי ניתן לביצוע על פי התיקון רק בחלוף עבודה שהסתיימה. במאמר תמצאו את כל הפרטים של התקנות החדשות, מידע על גובה הקנסות והעונשים.

מאת: שלום כהןייעוץ עסקי18/06/18419 צפיות
ההחלטה התקבלה והחיפושים כמעט הסתיימו. זיכיון יכול בהחלט להוות פתרון אידאלי ואתם יודעים איזה מותג אתם רוצים לקנות לעצמכם. עכשיו, רגע לפני שאתם חותמים ומשקיעים לא מעט כסף, כדאי שתהיו מודעים לזכויות ולחובות שלכם.

מאת: אלכסיי קוגןייעוץ עסקי29/04/18515 צפיות
הסכם זכיינות הוא חוזה מחייב אשר נחתם בין הרשת שמציעה למכירה זיכיון לבין יזם שמעוניין לחבור אל אותה רשת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica