חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דקים ומגוון פרגולות

מאת: ask4web קידום אתריםגינון07/02/20111147 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השימוש הנרחב של דקים פרגולות, לקראת סוף המאה ה-20, נעשה נפוץ בגינות ובחצרות הבתים. פרגולה המעוצבת בטוב-טעם מקנה למקום חמימות ונעימות, ומקום שנעים לשבת בו עם כוס קפה, עם משפחה וחברים. להשלמת המראה המושלם ויעודה של הפרגולה – נמצאים ומשתלבים הדקים להשמת העיצוב המהודר. הדקים מעניקים משטח נוח, קריר ונעים לכפות רגלינו. השילוב של שני מוטיבים אלה – דקים פרגולות – מקנים הרמוניה מושלמת ומתמזגים עם הגינה או/ו בחצר הבית.

פרגולות מעוצבות ביכולתן לתת נראות שונה לגינה ולשוות לה מראה מעוצב ומעניין. אך הגינה לא תהיה מעוצבת דייה ללא הוספת דקים, הנותנים את המראה המושלם.

ואכן בקרב בעלי בתים רבים עם גינות ישנה אוריינטציה גוברת להאחדה בין שני פריט עצוב אלה – דקים פרגולות.ישנה סברה בקרב רבים, כי דקים פרגולות הינם בקטגוריה של מותרות, וניתן להתקיים בלעדיהם, אולם לאמתו של דבר, המעצב את גינתו / חצרו בדקים פרגולות ימצאה בם יתרונות רבים ופתרון אידיאלי להשבחת גינת-ביתו, וחיוניים ומרעננים למתגורר בבית פרטי עם גינה או חצר. מוטיב מרכזי נוסף, שמקנים דקים פרגולות לגינה והחצר – חסכון במי השקיה. ישראל מצויה במשבר מים ההולך ומחריף, דבר המקשה על רבים לטפח גינה פורחת וירוקה, והיה וטיפח נאלץ בהוצאות כספיות גבוהות על המים.דקים ופרגולות המתמזגים בהרמוניה ויוצרים קולאז' והלימה עם סביבה, ומשמשים כתחליף אידיאלי וראוי למדשאה הירוקה - נותנים מענה יצירתי המאחד את כל הגינה ומקנה לה מראה שובה לב. יש לציין, שמלבד היופי וההדר, וההרמוניה המושלמת והמתמזגת בקורלציה גבוהה עם הנמצא בגינה - דקים פרגולות משמשים לדברים נוספים וחשובים, כגון פעילויות מגוונות בשעות הפנאי המתאימות למבוגרים ולילדים ולשניהם יחד, כמו הכנת שיעורי בית, קריאה, עבודה עם מחשב, צפייה בטלוויזיה, מפגשי חברים {ילדים ומבוגרים} ומעל לכל מקום התכנסות למשפחה לאחר יום עבודה ולימודים, בימי שבת וחג וכמובן בימי חופשה. בנוסף לכך דקים פרגולות יש בכוחם לתת מענה לקרני השמש החמה בארצנו, והם מצטיינים במתן צל ושמירה מפני פגעי מזג האוויר. עם קבלת ההחלטה על שילוב דקים פרגולות בגינת הבית חשוב מאוד לוודא את איכות החומר שישמש לבניית דקים פרגולות. כידוע דקים פרגולות חשופים לפגעי מזג האוויר הקיצי והחורפי, על כן, יש חשיבות רבה לסוגי החומרים, שהחלטתם לבחור לשם הרכבת דקים פרגולות. דרכי טיפול ותחזוקה דקים פרגולות: כדי לשמור על מראה איכותי  לאורך זמן רב רצוי לדעת באלו דרכים יש לשמר את העץ, כדי שיישאר וישמור על מראה רענן איכותי. לאחר התקנת דקים פרגולות נדרש לבצע בהם טיפולים מידי פעם, בחומרים מייצבי עץ שיש בכוחם לתת הגנה ושמירה טובה מפני פגעי מזג האוויר, עובש, ריקבון, טרמיטים, חרקי עץ ועוד.

 



תגיות המאמר: דקים, פרגולות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131781 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131829 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131637 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132085 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131536 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131679 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131675 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191768 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182243 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811157 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181667 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183831 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica