חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פירסום בחינם - פרסמו את עיסקכם

עסק הרוצה לפרסם את עצמו ולגדול זקוק לפירסום במגוון אפשרויות. נכון הוא שעסק אמין וטוב יקבל עבודות באמצעות לקוחות מרוצים הממליצים עליו לחברים ולמשפחה אך באופן שכזה העסק יעמוד במקומו ולא יגדך. בעל עסק הרוצה בהגדלתו ומכאן גם ברווחים גדולים יותר זקוק לפירסום.

פירסום יכול להיות בתשלום או בחינם. אנו נתמקד כאן בעיקר בפירסום בחינם.

אחת האפשרויות לפירסום בחינם הוא ברישום לאתרים המאפשרים לרשום את העסק. גם באתרים אלו קיימת  האופציה לפירסום בחינם ואופציה לפירסום בתשלום. כמובן שבפירסום בתשלום העסק מקודם לפני המפרסמים חינם אך אין לזלזל גם בפירסום החינמי.

במידה ולבעל העסק יש אתר, יש לו יתרון כפול בפירסום בחינם. ברוב אתרי האינדקסים מאפשרים להוסיף את הקישור לאתר בעל העסק. קישור הוא דבר חשוב מאד בקידום אתר. מאידך, לא כל אתרי האינדקסים מאפשרים קישור ישיר לאתר. דוגמא לאתר שבו קיים פירסום חינם. גם כאן קיים פירסום בחינם או פירסום בתשלום כולל קישורים ישירים לאתר בעל העסק.

אפשרות אחרת לפירסום עסקים בחינם היא באמצעות השתתפות בפורומים שונים הקשורים למהות עסק הלקוח, להתייחס לשאלות ולענות באופן מקצועי (לא לדחוף חזק את העסק שלכם) ולאט לאט ליצור לשם שם דבר. הלקוחות כבר יגיעו מאליהם.

פייסבוק הוא עוד אמצעי לפירסום בחינם. פייסבוק הפך בשנה האחרונה לאופציה "מבהילה" לצורך פירסום בחינם. פיתחו לכם חשבון, העלו נושאים וטיפים הקשורים לעיסקכם, לאט לאט יגיעו אליכם כאלו המתעניינים בנושא, היפכו עצמכם לחברים באתרי פייסבוק אחרים והציגו את עצמכם אבל רק ללא ללחוץ. אנשים לא אוהבים שלוחצים עליהם.

יוטיוב הוא אתר למצגות וידאו. לא נפרט כאן כי כמעט כל אחד כבר מכיר ויודע מה זה יוטיוב. הכינו מספר סרטים קצרים בני דקה או שתיים. תוכלו לעשות זאת גם באמצעות מצלמת הוידאו של המחשב, תנו טיפים בנושא עיסקכם והעלו אותם לאתר. גם יוטיוב הפך בשנה האחרונה ללהיט בתחומים שונים ובפירסום בחינם.

אבל האם הכל בחינם? קחו בחשבון שעל מנת לבצע את כל האפשרויות הללו אתם צריכים להשקיע זמן. זמן הוא כסף. את השיקולים תעשו כבר בעצמכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איי ווב - הקמת אתרים לעסקים

מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb? 
אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט.
בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב!
נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך.
משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו.
כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך. 
אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyeweb - בניית אתרים לעסקים

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםנשירת שיער21/03/121349 צפיות
את נשירת השיער אין לנו דרך לעצור, מקסימום להאט קצת. אבל אנחנו יכולים לפתור אותה במהירות, בקלות וביעילות – על ידי תוספת שיער. אף אחד חוץ מכם לא יידע שהשיער שלכם נושר. איך עושים זאת? בהמשך.

ההחלטה על קניית דירה היא החלטה כבדת משקל ואינה דבר של מה בכך. האם כדאי לקנות דירה יד שנייה או דירה חדשה, מהם פרויקטים חדשים ואיך מגיעים אליהם, מהם אתרי דיירים ומדוע כדאי להגיע אליהם – כל מה שצריך לדעת על דירה, פרויקטים חדשים ואתרי דיירים.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםעסקים - כללי23/02/121435 צפיות
מדוע אנחנו מקפידים כל שנה לאחר החורף לבצע סיוד של גג הבניין שלנו? מה יקרה במידה ולא נסייד את הגג שלנו? במאמר הבא על סיוד גגות – מה זה, למה זה ואיך עושים את זה?

לכל איטום גגות קיימת השיטה הנכונה והמתאימה בהתאם לסוג הגג, לרמת הגימור ולתקציב הקיים. מאידך, בכל סוג של איטום חייבים לוודא כי העבודה מתבצעת על ידי בעלי מקצוע מוסמכים ואיכותיים וכאןן אסור להתפשר. הצעה זולה מדי מעידה על חוסר מקצועיות וכוונה לתפוס עבודה ותוא לא.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים17/01/121284 צפיות
בעידן הנוכחי בו אחוז הביקוש לרכישת דירות הולך וגדל, עולה באופן ישיר הביקוש לביצוע בדק בית על ידי חברה מקצועית ומיומנת שתספק דו"ח אמין ומקיף אודות הבית אותו אנו עתידים לרכוש.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםטיולים בארץ18/12/111301 צפיות
ביקור באחד מעשרות מרכזי המבקרים המושקעים בארץ היא בדרך כלל חוויה לימודית מעניינת המספקת בילוי איכותי של ממש עבור הילדים וכל המשפחה. כן, גם לילדים של היום – שיודעים כמעט הכל... תמיד יש משהו חדש ללמוד.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים16/11/111308 צפיות
הלבנת גגות היא פעולה חשובה שכדאי להקפיד עליה ולתחזק אותה בכל שנה, אך זוהי בעצם פעולה משלימה של זיפות הגגות, אשר נעשית לפניה והיא חשובה לא פחות. מהי הלבנת גגות? מי עושה אותה? מתי עושים אותה, ואיך?

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222863 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213701 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175880 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162439 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161963 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica