חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מספר אפשרויות ושיטות לאיטום וזיפות הגג תוך כדי שימוש בחומרים שונים

איטום גגות ניתן לבצע כיום במספר דרכים שונות ומגוונות, לרבות:

  • זיפות גגות בזפת תקנית,
  • איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות,
  • איטום גגות מרוצפים
  • איטום גגות ביריעות  pvc ועוד.

קיימים  כללי ברזל שכל בעל מקצוע מיומן איכותי וותיק מכיר וכדאי שתכירו גם אתם:חובה להשתמש בחומרי גלם מאותה משפחה בתהליך עבודת האיטום. חומרים ממשפחות שונות לא נאחזים היטב האחד בשני, מה שעלול לפגום באיטום.שכבת יסוד (פריימר) חייבת להתבצע על ידי חומרי גלם נכונים לרבות בטון. הבטון סופג אליו בקלות יחסית את כל שכבות היסוד ועל כן תשתית הבטון מומלצת לעבודה מקצועית. כל שכבת יסוד שתונח על גבי הבטון, תאחז בו היטב ותבטיח את הצלחת האיטום ההרמטי לאורך שנים.

שימוש בזפת חם איטום באמצעות זפת חם יש לבצע על גבי גגות חדשים ו/או על גבי גגות בהם קיים זפת ישן. אמנם זו שיטה ישנה, אך כל עוד היא מתבצעת נכון, במקצועיות ומיומנות, אין פסול בשימוש בשיטה זו. ניתן לזפת בשיכבה אחת או יותר כאשר בין שכבה לשכבה מניחים יריעות צמר זכוכית.

חומרי איטום ביטומנים משחתיים שונים. חומר קל ונוח מאוד לעבודה. חומר חזק מאוד, אך לא עמיד בפני קרני השמש חזקות. לא מומלץ להשתמש בחומרים אלו בגגות חשופים. חומרי איטום ביטומנים נתפסים היטב על גבי תשתיות בטון, כמו גם תשתיות זיפות, אך הם לא נתפסים היטב בתשתיות אחרות.

שימוש ביריעות  pvc היריעות מונחות על גבי המשטח כמעין ממברנות אטומות.אלו הן יריעות חזקות, גמישות ומחזיקות מעמד לאורך זמן רב. שיטה זו חייבת להתבצע על ידי מקצוענים ומומחים בתחום, מאחר והעבודה דורשת דיוק רב. איטום זה יכול להתבצע על גבי כל משטח.

חומרים פולימריים שקופים לגגות מרוצפים חומר נוח מאד לעבודה, חזק מאד, עמיד שחיקה ועמיד נגד קרינת שמש ( UV ). לאחר מריחת השכבה הראשונה רצוי להמתין מספר שעות ולבצע מריחה שנייה. יש לוודא עם בעל חברת האיטום מה החומר המתאים ביותר מאחר וישנם סוגים שונים ולא כל חומר מתאים לאותו הגג.

שימוש ביריעות ביטומניות שיטה מומלצת לאיטום גג חשוף, פתוח, מרוצף ובכלל. במידה ותהליך העבודה מתבצע כראוי ובמקצועיות לרבות ההלחמה, מובטח כי האיטום יחזיק מעמד לאורך שנים. יריעות אלו ניתן להניח על גבי גגות שצופו בעבר בזפת, אך גם על גגות חדשים.

מריחת חומר איטום אקרילי חומרי איטום אלו מורחים על גבי הגגות. חומרים אלו נצמדים ביעילות על גבי כל משטח, (חלק מהיצרנים ממליצים לא למרוח על גג מרוח בזפת מאחר וכושר ההצמדות לא חזק) כל עוד העבודה היא מקצועית ומיומנת. חומרים אלו אינם עמידים כאשר יש הצטברות מים והם נוטים להתקלף מהתשתית ולכן נכון להשתמש בהם רק במקרים בהם השיפועים מקצועיים וטובים. חומרים אלו נצמדים במיטבם לשכבת בטון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איי ווב - הקמת אתרים לעסקים

מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb? 
אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט.
בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב!
נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך.
משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו.
כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך. 
אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyeweb - בניית אתרים לעסקים

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםנשירת שיער21/03/121349 צפיות
את נשירת השיער אין לנו דרך לעצור, מקסימום להאט קצת. אבל אנחנו יכולים לפתור אותה במהירות, בקלות וביעילות – על ידי תוספת שיער. אף אחד חוץ מכם לא יידע שהשיער שלכם נושר. איך עושים זאת? בהמשך.

ההחלטה על קניית דירה היא החלטה כבדת משקל ואינה דבר של מה בכך. האם כדאי לקנות דירה יד שנייה או דירה חדשה, מהם פרויקטים חדשים ואיך מגיעים אליהם, מהם אתרי דיירים ומדוע כדאי להגיע אליהם – כל מה שצריך לדעת על דירה, פרויקטים חדשים ואתרי דיירים.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםעסקים - כללי23/02/121436 צפיות
מדוע אנחנו מקפידים כל שנה לאחר החורף לבצע סיוד של גג הבניין שלנו? מה יקרה במידה ולא נסייד את הגג שלנו? במאמר הבא על סיוד גגות – מה זה, למה זה ואיך עושים את זה?

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים17/01/121284 צפיות
בעידן הנוכחי בו אחוז הביקוש לרכישת דירות הולך וגדל, עולה באופן ישיר הביקוש לביצוע בדק בית על ידי חברה מקצועית ומיומנת שתספק דו"ח אמין ומקיף אודות הבית אותו אנו עתידים לרכוש.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםטיולים בארץ18/12/111303 צפיות
ביקור באחד מעשרות מרכזי המבקרים המושקעים בארץ היא בדרך כלל חוויה לימודית מעניינת המספקת בילוי איכותי של ממש עבור הילדים וכל המשפחה. כן, גם לילדים של היום – שיודעים כמעט הכל... תמיד יש משהו חדש ללמוד.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים16/11/111308 צפיות
הלבנת גגות היא פעולה חשובה שכדאי להקפיד עליה ולתחזק אותה בכל שנה, אך זוהי בעצם פעולה משלימה של זיפות הגגות, אשר נעשית לפניה והיא חשובה לא פחות. מהי הלבנת גגות? מי עושה אותה? מתי עושים אותה, ואיך?

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםבניית אתרים31/08/11985 צפיות
רבים העסקים אשר מבינים היום את החשיבות של הקמת אתר לעסק. בעבר הלא רחוק ממש לפני שנה שנתיים, הקמת אתר לעסק הייתה דבר טכני בלבד – הולכים לבונה אתרים, בוחרים עיצוב זה או אחר – מה שנראה לנו יפה וקופצני

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222809 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223117 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211332 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica