חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 דברים שכדאי לוודא עם חברת בדק בית לפני שמזמינים

המציאות של ימינו מעידה על ביקוש רב של אזרחים לרכישת דירות, אל מול היצע דל יחסית, מה שמותיר פריצות וכשלים רבים בתחום הנדל"ן, לרבות פערים בציפיות של הקונה והמוכר, הצגת דירה תקינה הלכה למעשה כשבפועל ישנם ליקויים רבים ואף אין פיקוח אחר המחירים בהם מוצעות הדירות למכירה בין אם הן חדשות מידי קבלן ובין אם אלו דירות יד שנייה.

בטרם אתם נגשים לרכוש דירה חדשה או יד שנייה, יש להיערך לכך בהתאם ולכלול בבדיקות המקדימות בדיקת בדק בית על ידי חברה או מהנדס מקצועי ומיומן בתחומו.

בבואכם להזמין חברה לביצוע בדיקה קפדנית לדירה, יש לבחון 3 קריטריונים שונים ומהותיים:

כלי עבודה – לשם ביצוע בדק בית, נעזרים בעלי המקצוע בכלי עבודה ואביזרים שונים ומגוונים, בלעדיהם לא ניתן לספק ללקוח דו"ח אמין ומדויק שישקף את מצב המבנה.

בין מגוון כלי העבודה ניתן להבחין כי ישנם כלים טובים יותר ופחות אשר איכותם תעיד בשלבים הבאים על איכות העבודה המבוצעת ואמינות הדו"ח החושף את הליקויים.

בחנו את כלי העבודה איתם משתמשת החברה ודרשו לדעת מהי איכות הכלים והאם הם עומדים בקו ישיר לחידושים בתחום.

מקצועיות – כמו בכל תחום גם בדק בית צריך להתבצע על ידי בעלי מקצוע מיומנים ומקצועיים על מנת שתזכו לקבל דו"ח מפורט המסכם את כלל הליקויים (אם קיימים כאלו), ולא תאלצו למצוא פגמים נוספים בהמשך הדרך.

ככל שלבעל המקצוע ולחברה בה תבחרו וותק רב יותר, וניסיון גדול יותר, כך תוכלו לסמוך עליהם יותר ולהיות סמוכים כי העבודה התבצעה במקצועיות.

מחיר – מרבית מהאנשים אשר ניגשים לרכוש דירה, נוהגים להילחץ מההוצאות הכבדות שעליהן הם מחויבים בחוק, ומשתדלים להימנע מהוצאות נוספות ולחסוך ככל האפשר בהוצאות נלוות.

מה שחשוב בעיקר לזכור ולקחת בחשבון לאורך כל התהליך הוא כי בדק בית, הוא לא הוצאה נלוות, אלא הוצאה הכרחית אשר יכולה היום למנוע מכם להוציא בעתיד אלפי שקלים אם לא מעבר לכך, בעבור תיקון הליקויים שלא איתרתם לפני ביצוע העסקה.

בבואכם לבחור חברה המבצעת בדק בית מקצועי, עליכם לערוך סקר שוק ולקבל מספר הצעות מחיר רלוונטיות לביצוע העבודה, זאת כמובן רק לאחר שאיתרתם חברה מקצועית ומיומנת.

לאחר שיש בידיכם מספר הצעות מחיר, תוכלו להשוות בין כולם ולבחור בזו הנכונה לכם תוך התחשבות בקריטריונים נוספים.

זכרו כי אל לכם לבחור חברה המבצעת בדק בית רק בשל המחיר הזול אותו היא מציעה אלא שילוש של כלל המרכיבים יחד תוך התייחסות למחיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איי ווב - הקמת אתרים לעסקים

מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb? 
אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט.
בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב!
נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך.
משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו.
כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך. 
אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyeweb - בניית אתרים לעסקים

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםנשירת שיער21/03/121348 צפיות
את נשירת השיער אין לנו דרך לעצור, מקסימום להאט קצת. אבל אנחנו יכולים לפתור אותה במהירות, בקלות וביעילות – על ידי תוספת שיער. אף אחד חוץ מכם לא יידע שהשיער שלכם נושר. איך עושים זאת? בהמשך.

ההחלטה על קניית דירה היא החלטה כבדת משקל ואינה דבר של מה בכך. האם כדאי לקנות דירה יד שנייה או דירה חדשה, מהם פרויקטים חדשים ואיך מגיעים אליהם, מהם אתרי דיירים ומדוע כדאי להגיע אליהם – כל מה שצריך לדעת על דירה, פרויקטים חדשים ואתרי דיירים.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםעסקים - כללי23/02/121434 צפיות
מדוע אנחנו מקפידים כל שנה לאחר החורף לבצע סיוד של גג הבניין שלנו? מה יקרה במידה ולא נסייד את הגג שלנו? במאמר הבא על סיוד גגות – מה זה, למה זה ואיך עושים את זה?

לכל איטום גגות קיימת השיטה הנכונה והמתאימה בהתאם לסוג הגג, לרמת הגימור ולתקציב הקיים. מאידך, בכל סוג של איטום חייבים לוודא כי העבודה מתבצעת על ידי בעלי מקצוע מוסמכים ואיכותיים וכאןן אסור להתפשר. הצעה זולה מדי מעידה על חוסר מקצועיות וכוונה לתפוס עבודה ותוא לא.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםטיולים בארץ18/12/111301 צפיות
ביקור באחד מעשרות מרכזי המבקרים המושקעים בארץ היא בדרך כלל חוויה לימודית מעניינת המספקת בילוי איכותי של ממש עבור הילדים וכל המשפחה. כן, גם לילדים של היום – שיודעים כמעט הכל... תמיד יש משהו חדש ללמוד.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים16/11/111305 צפיות
הלבנת גגות היא פעולה חשובה שכדאי להקפיד עליה ולתחזק אותה בכל שנה, אך זוהי בעצם פעולה משלימה של זיפות הגגות, אשר נעשית לפניה והיא חשובה לא פחות. מהי הלבנת גגות? מי עושה אותה? מתי עושים אותה, ואיך?

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםבניית אתרים31/08/11985 צפיות
רבים העסקים אשר מבינים היום את החשיבות של הקמת אתר לעסק. בעבר הלא רחוק ממש לפני שנה שנתיים, הקמת אתר לעסק הייתה דבר טכני בלבד – הולכים לבונה אתרים, בוחרים עיצוב זה או אחר – מה שנראה לנו יפה וקופצני

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica