חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים בישראל או שרתי HOSTING בחו"ל

מאת: seowebאחסון אתרים31/05/20091608 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחסון אתרים בחו"ל – שירותי Hosting

אחת השאלות הנפוצות ביותר בנושא אחסון אתרי אינטרנט היא האם לאחסן את האתר על שרתים הנמצאים בארץ, שמא עדיף לאחסן על גבי שרתים של חברות הוסטינג בחו"ל.

ניתן לחלק את החברות אשר נותנות שירותי איחסון לשלושה סוגים: חברת אחסון אתרים ישראלית עם שרתים הממוקמים בארץ, חברת עם מערך תמיכה בארץ ושרתים הממוקמים בחו"ל וחברות בינלאומיות עם שרתים המארחים אתרי אינטרנט בכל העולם.

התשובה לשאלה היכן עדיף לאחסן אינה חד משמעית ויש לבדוק את היתרונות והחסרונות של האלטרנטיבות. ההשוואה בין איחסון אתרים בחו"ל או בארץ תתבצע על בסיס פרמטרים שונים, על עיקריהם נפרט במאמר זה.

פרמטרים כלליים שיש לשקול בעת בחירת חבילת אחסון אתרים

אמינות ואחוזי Up Time – בכל שרת עלולות להתרחש תקלות ומעת לעת יתכנו מצבים בהם האתר "נופל" ואינו נגיש לגולשים או מנועי חיפוש. אחוזי Up Time הם אחוזי הזמן במהלכו השרת פועל בצורה תקינה ואין שום בעיה עם נגישות האתר, מטבע הדברים – תרצו שהם יהיו גבוהים ככל הניתן.

גיבויים – חשוב לבדוק כל כמה זמן יתבצע גיבוי לקבציי האתר. כאמור, תקלות קורות, גם במקרים בהם מדובר בחברות Hosting אמינות ביותר.

שירות לקוחות ותמיכה טכנית – במרבית המקרים תגלו שאיכותה של חברת אחסון אתרים, כמו בהרבה תחומים אחרים, נמדדת דווקא בעת משבר ותקלה. חשוב מאוד לבדוק לאילו סטנדרטים של שירות ותמיכה טכנית מתחייבים הספקים השונים ואם ניתן לעשות זאת – אז אפילו להתייעץ עם לקוחות קיימים ולוודא שהחברה אכן עומדת בהתחייבויותיה.

סוג השרת – לא כל שרתי האיחסון מציעים תשתית המתאימה לאירוח אתרים מכל סוג. כך לדוגמא, לא ניתן לאחסן על שרתי Linux אתרי ASP.

מיקום גיאוגרפי – המצב האופטימאלי מבחינת המיקום הגיאוגרפי של שרתי אחסון אתרים הוא מיקום התואם את האזור בו נמצא רוב קהל היעד שלכם. הסיבות העיקריות הן טעינה מהירה יותר של האתר ורלוונטיות גבוהה יותר לתוצאות החיפוש במנועי חיפוש לוקאליים.

IP פרטי וקבוע – ישנת שרתי אחסון אתרים המציעים IP שיתופי, כלומר למספר רב של אתרי אינטרנט יכולה להיות אותה כתובת ה – IP. מומלץ לבחור בחברות הוסטינג שמספקות לכל אתר IP פרטי וקבוע.

C class – מעוניינים בחבילת בניית אתרים בשביל מספר אתרי אינטרנט? מדובר ברכיב ב – IP של האתר, כדאי שלכל אתר אינטרנט שתאחסנו בחבילה שרכשתם יהיה C class שונה. כך מנועי חיפוש ובפרט גוגל יתקשו לזהות את הקשר בין האתרים ואתריכם לא יזוהו כ"רשת" (חשוב מאוד אם הם תומכים זה בזה באמצעות קישורים).

אז איפה לאחסן את האתר, בארץ או בחו"ל?

היתרונות העיקריים שמציעות חברות אחסון אתרים בחו"ל, הם התאמה גיאוגרפית לקהל היעד שלכם (במידה ומדובר בקהל גולשים לא ישראלי) ומחירים תחרותיים יותר מאלו שמציעות חברות הוסטינג ישראליות.


אולם, חשוב לקחת בחשבון גם את החסרונות, לפי הפרמטרים שתיארנו ולהבין שתמיכה טכנית על ידי חברה ממדינה זרה עלולה להיות בעייתית – הן בשל הפרשי השעות, הן בשל עלותן של שיחות טלפון והן בשל מחסומי שפה. כמו כן, הרבה יותר קל לברר על אמינותה ועל המוניטין המקצועי של חברת אחסון אתרים ישראלית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018504 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101957 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101771 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101740 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102183 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102185 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163115 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153118 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152642 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152826 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica