חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדי עבודה נוחים לעובד

מאת: Seo-Eventניהול14/02/20111145 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בגדי עבודה – חשיבותם למיצוב בית העסק

עבור כל בעל עסק אחד המרכיבים החשובים לסגסוגו הינו המיתוג , הייחוד והשירות.
קיימים מספר מגזרים בשוק אשר מכילים כמות עובדים גדולה או לחילופין מהווים זכיין של מותג מוביל.

מעסיקים גדולים אלו הינם בתי מלון , רשתות מזון – סופרים ומרכולים , רשתות מזון מהיר – מקדונלד ודומיו וכמובן מפעלים מתחומים שונים החל ממפעלי כימיקלים , טקסטיל ועוד.

לכל אחד מהמעסיקים הללו ייחוד משלו וכמו כן בהתאם לתפקיד מותאמים לעובדים בגדי עבודה וכמובן נעלי עבודה אשר יתאימו לו וישרתו את העובד והארגון בצורה הטובה ביותר.

דוגמאות :

בכל אחת מהרשתות המזון המהיר נראה את נותני השירות לבושים בגדי עבודה זהים לרוב , טי-שירט שעליו מודפס לוגו רשת המזון ומכנס שחור , וכמו כן נעלי עבודה המתאימים לתחום העיסוק – נעלי עבודה שטוחות ומונעות החלקה.
לעומת עובדי הדלפק אחראי משמרת ילבש גם הוא בגדי עבודה אך במקום טי-שירט ילבש חולצה מכופתרת שגם עליה כמובן מודפס לוגו החברה , וזאת על מנת שלאחראי המשמרת יהיו בגדי עבודה ייצוגיים יותר ותדמיתיים יותר וכמו כן בגדי עבודה השונים עוזרים לקהל הלקוחות להבחין בין עובד מן המניין למנהל המשמרת במידת הצורך.

דוגמא נוספת הינה בגדי עבודה במפעלים השונים , על בגדי עבודה אלו להיות נוחים וכמו כן לרוב יש לצייד את העובדים בסוג נעלי עבודה אשר לא מחליק ונוח לעמידה ממושכת במידה והתפקיד דורש זאת. גם במפעלים בגדי עבודה מותאמים לדרגת העובד וסוג תפקידו. לעובדי ייצור יסופקו בגדי עבודה / נעלי עבודה מסוג אחד ואילו עבור עובדי שירות אשר מנהלים אינטראקציה שוטפת עם קהל לקוחות יסופקו בגדי עבודה / נעלי עבודה שונים , לרוב ייצוגיים יותר. כמובן שבשני המקרים שצויינו על גבי בגדי עבודה אלו יודפס לוגו החברה והסלוגן במידה וקיים וזאת על מנת לחזק את מיתוג העסק.

דוגמא אחרונה גם התחום העסקים קיים כמובן קוד לבוש שלרוב הינו חליפה מחויטת לגברים ונשים ואף עניבה במקרה של גבר. ניתן לומר שגם קוד לבוש זה הינו חלק מקטגוריית בגדי עבודה ולשייכו לקטגוריה מיוחדת של בגדי עבודה לעסקים.

לסיכום ,

לא משנה באיזה תחום אנו עוסקים בגדי עבודה מהווים חלק מקוד לבוש אשר מהווה חלק מהותי מבניית רושם ראשוני הן לבית בעסק והן בעסקים.
יש להקפיד על בחירה נכונה של בגדי עבודה / נעלי עבודה כך שיהוו לעזר בבניית רושם ראשוני ואף שיהיו נוחים לפי צרכי העובד.

אנו מספקים בגדי עבודה / נעלי עבודה לכל סוגי בתי העסק ובכל כמו ת נדרשת .
נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם שירות אדיב ומקצועי של אספקת בגדי עבודה / נעלי עבודה וכל זאת במחירים אטרקטיביים וחסרי תחרות.
 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Seo-Event חברת קידום אתרים בתחומים שונים.

בין לקוחותנו :  מוסיקה לאירועים , מועדון בת מצווה   ועוד רבים אחרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Seo-Event

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121257 צפיות
כל מה שיש לדעת על שליחויות משפטיות , מהן שליחויות משפטיות ולאן ניתן לבצע שליחויות משפטיות

מאת: Seo-Eventבריאות השן04/07/121109 צפיות
יישור שיניים הינו תהליך שמרבית בני הנוער חווים , קראו כיצד לצלוח תהליך יישור שיניים

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121213 צפיות
חשיבות בניית תוכנית עסקית להצלחת המיזם/ העסק שלך. דגשים לבניית תוכנית עסקית מנצחת

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121177 צפיות
החלטתם לקחת הלוואה לעסק , קראו על מה חשוב לשים דגש לפני התחייבות להלוואות לעסקים

מאת: Seo-Eventשיווק05/04/121256 צפיות
הסבר על חשיבות כרטיסי ביקור איכותיים לבית העסק וכמו כן תרומתו של עיצוב / הדפסת כרטיסי ביקור איכותיים

מאת: Seo-Eventשיווק22/01/121477 צפיות
כל מה שיש לדעת על מגנטיים פרסומיים , איפה כדאי להזמין , מה כדאי להדפיס וכל מה שיש לדעת על סוגי מגנטים שונים.

מאת: Seo-Eventשיווק30/12/111285 צפיות
עיצוב פנקסי חשבוניות וכאטיסי ביקור לנשים שונה מעיצוב כרטיסי ביקור וחשבוניות לנשים. להלן כמה מהסיבות הנפוצות בהבדלים בין כרטיסי ביקור ופנקסי חשבוניות לנשים וגברים

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201486 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201598 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201615 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201335 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201287 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201149 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201043 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica