חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך כותבים פרופיל חברה למקצועות חופשיים

מאת: פרופיל און לייןפרסום15/02/20112000 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם עסקים אשר חושבים שאין להם צורך בפרופיל חברה. הם מרגישים שהעסק שלהם קטן מדי, ברור למדי ולכן פרופיל חברה אינו יכול לשרת אותם או שאינו יכול להיות מקיף ושיווקי. רוב העסקים הללו מוגדרים תחת הקטגוריה מקצועות חופשיים, התחום של הצווארון הכחול. אינסטלאטורים, חשמלאים, אנשי מקצוע תיקונים ושיפוצים.

ראשית חשוב להבין שפרופיל חברה טוב, יכול לשרת כל מקצוע וכל עסק, לא משנה מה תחום העיסוק. גם חשמלאי, קבלן אואינסטלאטור יכולים לשווק ולקדם את העסק שלהם, על ידי כתיבת פרופיל מקצועי, הכול תלוי בדרך שבה הם מסתכלים על העסק שלהם.

מה צריך להכיל פרופיל חברה של בעלי מקצוע ואיך הופכים אותו לאטרקטיבי יותר

  • כאשר אדם אוחברה מחליטים על איש מקצוע, חשוב להם לעבוד עם אדם בעל מוניטין. אחד כזהשמכיר את העבודה, יודע מה צריך לעשות ויש לו קבלות. במילים אחרות, פרופילחברה צריך לחזק ולבנות את המוניטין שלכם למול הלקוח הפוטנציאלי, על ידי הצגתהניסיון המקצועי והידע שלכם בתחום.
  • אל תחששו לשלבבפרופיל מונחים מקצועיים מהתחום שלכם, זה מעיד על הבנה רחבה וידע מקיף שאינומצטמצם רק לתחום בו אתם פועלים. זה המקום לספר אודות קורסים והשתלמויותמקצועיות שעברתם בתחום או בתחומים משיקים, אם אתם למשל בעלי הסמכה כמו חשמלאימוסמך, ציינו זאת. לפרט אודות ניסיון מעשי בפועל ולפרט ללקוח מה עשיתם בעבוראחרים ומה אתם יכולים לעשות למענו.
  • חשוב מאוד שלאלצמצם את תחום העיסוק שלכם למינימום אלא לחשוב רחב ובתועלות, מה עוד אתםיכולים לתת, כך שתהיו יותר אטרקטיביים מאחרים.הכול תלוי בדרך שבה אתםמתבוננים על הדברים.

חברת הובלות יכולה לסכם את פועלה בכך שהיא מבצעת הובלות מנקודה א לנקודה ב.
חברת הובלות שרוצה לקדם את העסק באמצעות פרופיל חברה יכולה לספר אודות שירות אריזה ופירוק בבית הלקוח, אודות מציאת שטחי אחסון במקרה שצריך לאחסן תכולה לפרקי זמן קצרים. ברגע שתחשבו מה עוד אתם יכולים לתת, תצליחו ליצור בידול.

  • גם במקרה שאין לכם אקסטרה שירות,תוכלו לפרק את מה שאתם עושים בשטח לנקודות מפורטות יותר. כך לדוגמא. חשמלאיאשר מציע שירות לעבודות חשמל, יכול לכתוב ביצוע כל עבודות החשמל ויכול להדגיששהוא נותן ייעוץ לפי אופי פרויקט, כמו למשל איפה למקם את הנקודות, איך לתכנןנכון את מערכת החשמל בבית, איזה מפסקים לשים. הייעוץ הוא חלק אינטגראלימהעבודה, אולם ברגע שאתה מציין אותו כשירות, אתה פתאום הופך מסתם חשמלאיליועץ.
  • נסו להציע כמה שיותר שירותיםמשלימים, על מנת לתת קשת רחבה של פתרונות בבית אחד. שיתוף פעולה בין אנשימקצוע שונים, יכול לשדרג את השירות ואת פרופיל החברה.
  • אם יש לכם צוות מתקינים, מתקנים,מתכננים וכדומה, פרופיל חברה זה המקום לתת להם במה.
  • אם אתם נותנים אחריות, ביטוח,מתעסקים גם בהשגת חלקי חילוף בתחום, חשוב לציין זאת במסגרת השירותים הנלווים.לקוחות אוהבים להרגיש שבעל המקצוע יכול לתת להם מענה שלם והם לא צריכים לטרטרעצמם ממקום למקום.
  • רשימת פרויקטים. אם יש לכם פרויקטיםששווה לציין או לשים עליהם דגש, תוכלו לשלב אותם בפרופיל, אפילו כדף פרויקטיםולקוחות מרוצים בנפרד.

פרופיל חברה לבעלי מקצועות חופשיים הוא הכרחי ויכול לעשות עבודת שיווק וקידום למול לקוחות פוטנציאלים. גם אם נדמה לכם שתחום העיסוק שלכם מצומצם או מוכר, אל תשכחו שהיום אתם צריכים למכור ולקדם ממש כמו כל בעל עסק אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרופיל און ליין, אתר מקצועי לכתיבה והפקה של פרופיל חברה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרופיל און ליין

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142801 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146823 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147001 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

מאת: פרופיל און לייןניהול תוכן20/04/101378 צפיות
אם גם אתם כבר שמעתם את המשפט "שלח לי פרופיל חברה" ולא ידעתם מה לשלוח, אתם לא לבד. עסקים רבים מתקשים מאוד בכתיבת פרופיל חברה איכותי ושיווקי, אשר לא רק ייתן למתעניין מבט רחב על העסק, אלא גם ישכנע אותו להפוך ללקוח.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג24/12/091216 צפיות
עסקים רבים מבקשים לשלב מונחים מקצועיים בפרופיל חברה אך אינם יודעים כיצד הכי נכון לעשות זאת. מונחים מקצועיים מדי עלולים להיות לא מובנים ללקוח שאינו מהתחום והעדר מונחים מקצועיים, עלול לשדר חוסר רצינות ומקצועיות. איך למצוא את האיזון

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222830 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213680 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192466 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175339 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161960 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica