חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מונחים מקצועיים בכתיבת פרופיל חברה

כתיבת פרופיל חברה לעסק קיים או מתחיל אינה דבר פשוט. פרופיל חברה הינו מסמך מייצג אשר מטרתו לשווק אותנו ללקוחות פוטנציאלים, תוך נתינת כמה שיותר מידע אודות העסק. אחת הבעיות בכתיבת פרופיל חברה, הינה שילוב המונחים המקצועיים מהתחום בו אנו פועלים.

לכל תחום מונחים מקצועיים מקובלים. "שפה סודית" המובנת לאותם העוסקים במלאכה. אותם מונחים מקצועיים מובנים אולי לבעל העסק, אך האם נכון לשלב אותם בפרופיל המיועד לקהל לקוחות רחב ואם כן באיזה מינון.

כמו בכל דבר בחיים, גם כאן מילת המפתח היא איזון. שילוב מונחים מקצועיים בכתיבת פרופיל חברה הכרחי מכמה סיבות,

על מנת שקהל הלקוחות יבין במה אתם עוסקים ומה אתם נותנים, אתם חייבים לדבר בשפה מקצועית מקובלת. למשל, אם הינכם חברה העוסקת במתן שירותי תמיכה לרשתות מחשוב, שימוש בביטויים כמו תמיכה מרחוק, אינטגרציה של מערכות, הם ביטויים אשר מגדירים את מהות העסק שלכם ולפיכך חייבים להיכלל בפרופיל חברה.

סיבה נוספת לשילוב מונחים מקצועיים בפרופיל, יכולה להיות על מנת לחדד רעיון או שיטת עבודהשיש לכם בעסק, למשל אם הינכם חברה המעניקה את שירותיה בקונסולידציה או בקונסיגנציה, אל תתביישו לכתוב מילים שאולי נראה לכם שהן אינן מובנות אולם מקובלות בקרב הקהל שלכם, אשר מצפה מכם לעבוד בשיטות אילו.

מעבר לכך, שילוב מונחים מקצועיים בכתיבת פרופיל חברה יוצרת אצל המתעניין תחושה שלפניו חברה אשר שולטת בתחום בו היא פועלת. אם אתם מכירים מונחים מעולם המקצועי סימן שאתם דואגים להתעדכן במונחים המקובלים ובעלי ידע מקצועי רחב, בדיוק אותו ידע שצריך לבוא לידי ביטוי בפרופיל חברה.

למרות חשיבות שילוב מונחים מקצועיים בפרופיל חברה, עסקים רבים עדיין חוששים להגזים. כל עסק המעניק שירותים רחבים ולא דווקא למבינים בתחומו, חושש שהפרופיל שלו יהיה מקצועי ולא מובן ובכך ירחיק לקוחות פוטנציאלים. איך ניתן להתגבר על כך

שלבו מונחים מקצועיים בכתיבת הפרופיל, אולם דאגו לתת הסבר קצר אחרי כל מונח מקצועי שנראה לכם בעייתי. אם המונחים המקצועיים שלכם מתייחסים לשיטת עבודה ייחודית או למתן שירות, הסבירו בכמה מילים מהו אותו שירות ולמי הוא מיועד

אל תעמיסו על הקורא יותר מדי מונחים מקצועיים לא רלוונטים, השתדלו להתמקד בכתיבת הפרופיל רק במונחים מקדמים, אשר מסבירים רעיון או את מהות השירות.

תנו למישהו שמבחינתכם מוגדר כלקוח פוטנציאלי לקרוא את הפרופיל ושאלו אותו האם היו דברים שלא הבין או שהפריעו לו במהלך הקריאה, תמיד טוב לקבל אינדיקציה של אדם נוסף שלא מהתחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרופיל און ליין, אתר מקצועי לכתיבה והפקה של פרופיל חברה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרופיל און ליין

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142802 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146824 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147002 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

מאת: פרופיל און לייןפרסום15/02/112001 צפיות
ישנם עסקים אשר חושבים שאין להם צורך בפרופיל חברה. הם מרגישים שהעסק שלהם קטן מדי, ברור למדי ולכן פרופיל חברה אינו יכול לשרת אותם או שאינו יכול להיות מקיף ושיווקי. רוב העסקים הללו מוגדרים תחת הקטגוריה מקצועות חופשיים, התחום של הצווארון הכחול. אינסטלאטורים, חשמלאים, אנשי מקצוע תיקונים ושיפוצים.

מאת: פרופיל און לייןניהול תוכן20/04/101380 צפיות
אם גם אתם כבר שמעתם את המשפט "שלח לי פרופיל חברה" ולא ידעתם מה לשלוח, אתם לא לבד. עסקים רבים מתקשים מאוד בכתיבת פרופיל חברה איכותי ושיווקי, אשר לא רק ייתן למתעניין מבט רחב על העסק, אלא גם ישכנע אותו להפוך ללקוח.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193787 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172457 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142657 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142802 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138141 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138205 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138351 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica