חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרופיל חברה, מידע חיוני לכל עסק

מאת: פרופיל און לייןניהול תוכן20/04/20101384 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אם גם אתם כבר שמעתם את המשפט "שלח לי פרופיל חברה" ולא ידעתם מה לשלוח, אתם לא לבד. עסקים רבים מתקשים מאוד בכתיבת פרופיל חברה איכותי ושיווקי, אשר לא רק ייתן למתעניין מבט רחב על העסק, אלא גם ישכנע אותו להפוך ללקוח.

העסק שלי פונה לכולם, איך אדע למי לייעד את הטקסט בפרופיל חברה
חלק גדול מהעסקים פונים לקהל לקוחות רחב ומגוון, אולם עבודה קצת יותר מעמיקה, יכולה לחשוף לקוח מתאים יותר. לפני כתיבת פרופיל חברה, זה הזמן לשבת ולאפיין את הלקוח האידיאלי, בן כמה הוא, מה מינו, מהם ההרגלים שלו, איפה הוא מסתובב. מענה נכון על כל השאלות הללו, יכול לסייע לנו ליצור פרופיל חברה נכון יותר, שידבר אל הלקוח שהכי מתאים לנו וככל שנדע איך הכי נכון לפנות אליו, כך נצליח לגרום לו לרצות בנו כספקי השירות.

אני לא מצליח להגדיר שום ייחוד בפרופיל חברה
הרבה פעמים כשאני מבקשת מעסקים להגדיר ייחודיות, הם מציינים דברים כמו מקצועיות או איכות השירות. כאשר מדברים על ייחוד של עסק, לא מדברים על היכולת שלו לתת שירות או על המקצועיות שבה הוא עושה את מה שהוא עושה, אלא על חשיבה, פעולה, מומחיות, משהו שמבדל אותך. זה יכול להיות באופן ההתקשרות עם הלקוח, בהתקשרות שלך עם ספקי משנה, כך שאתה הופך למקום בו ניתן למצוא מכלול רחב יותר של פתרונות, זה יכול להיות במי שאתה ובמה שאתה מביא איתך, כל דבר שיגרום לזה שקורא את פרופיל החברה להגיד "אה, הנה רעיון מעניין, אותו אני רוצה כספק"

אני מתלבט האם לכתוב פרופיל חברה בשפה גבוהה או בשפה כמה שיותר פשוטה
סגנון שפה בפרופיל חברה תלוי במידה רבה גם בתחום העיסוק ובקהל אליו אתה מכוון. באופן כללי, עדיף לשמור על שפה פשוטה ובהירה, אך כמובן שלא שפה קלוקלת. בפרופיל חברה שמייצג את העסק שלך, אין מקום לסלנג או לביטויים שרק אתה והקרובים אלייך מכירים. זה המקום שלך להפגין מקצועיות, יצירתיות, להעביר את התמצית של העסק במילים.

פרופיל החברה שלי יוצא מאוד ארוך, האם זה בסדר ?
האורך המומלץ לפרופיל חברה, תלוי כמובן בסוג העסק ובמבנה שלו (מספר חטיבות או מחלקות, מספר שירותים) הוא בסביבות דף מחשב אחד, עד שניים. יותר מזה זה כבר ארוך מדי ועלול ליצור מצב של חזרות או איבוד העיקר. אם יש לכם המון דברים הכרחיים וחשובים לומר בפרופיל חברה, נסו להתאים לטקסט מבנה ידידותי יותר והכי חשוב, קראו שוב את הדברים וראו האם אתם לא אומרים אותו הדבר כמה פעמים, סביר להניח שכן.

 

אני לא יודע האם לכתוב פרופיל חברה בגוף ראשון או שלישי
החלטת גוף הפרופיל תלויה במידה רבה באופי העסק ובאדם העומד מאחוריו. ישנם עסקים, בעיקר מתחומי ייעוץ, טיפול, רפואה אלטרנטיבית, אשר מבקשים לשדר מסר קצת יותר אישי ולכן מעדיפים פרופיל חברה בגוף ראשון ומנגד ישנם עסקים אשר מבקשים להיראות כמה שיותר גדולים וכותבים פרופיל חברה בגוף שלישי. כך או כך, חשוב מאוד לא להגזים כך שהטקסט יהיה רחוק מאוד מהמציאות. דבר זה עלול בטווח הארוך לעשות נזק, שהרי יש לכם עסק מסוים ואותו אתם צריכים לשווק בפרופיל.

פרופיל חברה הוא מסמך חשוב מאוד והיום אין עסק שיכול להתנהל ללא פרופיל חברה נכון. מדובר בכלי שיווקי ואם הוא כתוב טוב הוא לא פותח דלתות, אלא גם גורם לאנשים לצעוד פנימה. פרופיל חברה זהו מסמך שעושים פעם אחת ולכן מומלץ מאוד להקדיש לו מחשב ולכתוב אותו הכי נכון לעסק שלכם ולא פחות חשוב, הכי נכון ללקוח.

 



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרופיל און ליין, אתר מקצועי לכתיבה והפקה של פרופיל חברה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרופיל און ליין

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142811 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146826 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147005 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

מאת: פרופיל און לייןפרסום15/02/112003 צפיות
ישנם עסקים אשר חושבים שאין להם צורך בפרופיל חברה. הם מרגישים שהעסק שלהם קטן מדי, ברור למדי ולכן פרופיל חברה אינו יכול לשרת אותם או שאינו יכול להיות מקיף ושיווקי. רוב העסקים הללו מוגדרים תחת הקטגוריה מקצועות חופשיים, התחום של הצווארון הכחול. אינסטלאטורים, חשמלאים, אנשי מקצוע תיקונים ושיפוצים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג24/12/091219 צפיות
עסקים רבים מבקשים לשלב מונחים מקצועיים בפרופיל חברה אך אינם יודעים כיצד הכי נכון לעשות זאת. מונחים מקצועיים מדי עלולים להיות לא מובנים ללקוח שאינו מהתחום והעדר מונחים מקצועיים, עלול לשדר חוסר רצינות ומקצועיות. איך למצוא את האיזון

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183773 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182816 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172860 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143238 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144132 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146040 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148383 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica