חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיפויים

מאת: מיכאל פרישיפוצים04/06/20091126 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיפויים

פרטים על ‏חומר חיפויים: חיפויים היא האבן הטבעית על סוגיה השונים שנעשה בה כיום שימוש נרחב בחדרי האמבט. האבן משמשת לריצוף, משטחי כיורים וכן חיפוי קירות. חברות מסחריות נוהגות כיום מדי חודש חודשיים להוסיף לכל מוצר או שירות תריסר מודלים שהם למעשה שיפורים קטנים, דברים שהלקוח אולי אפילו לא שם לב אליהם. השיפורים יכולים להיות חיפויים חלקים יותר או כמו שראינו משהו פשוט כמו למשל כיסא נוח יותר לפקידת הקבלה שלכם או מושב נוח יותר לנהג האוטובוס שלכם. פתק תודה קטן שיצורף לכל הזמנה שאתם שולחים. פסקה משוכתבת בספר הוראות. כאשר פרטים זה דבר חשוב. כל בעל עסק צריך כיום לשאול את עצמו בנושא חיפויים האם הכנסת עשרה שינויים כאלה מדי חודש. חיפויים?! נשמע לכם כדבר בלתי אפשרי! זה לא בלתי אפשרי. קשה לחדש כל פעם כמובן. אבל מה היא האפשרות האחרת? הרי ברור לנו שבתחום חיפויים ואחרים המתחרים אינם יושבים בחיבוק ידיים. ‏לעולם אל תקבלו לעבודה את העובדים המושלמים והמרובעים. קורות החיים שלהם ללא דופי. הם נכנסים לריאיון כשהם מפגינים ביטחון מלא. הם מרביצים את כל התשובות הנכונות. הם מתאימים להפליא. אבל רגע הרי אנחנו חיים בעולם בלתי מושלם לחלוטין. מי שחי לפי הספר מת לפי הספר. ‏במקומם חפשו את הגברת היצירתית והמופרעת, מישהי שיכולה להגיב ולפרוח בעיצומו של מהפיכות ותוהו ובוהו, שמסוגלת להשתנות כדי לענות על דרישות השעה או הרגע. חפשו את ההמלצות המוזרות, את ה"חור" בקורות החיים, כשהיא טיפסה במשך שנתיים בהרי טיבט, או לימדה ילדים לקרוא באזורים הכפריים של אפגניסטן.

יצירתיות שווה חיפויים טובים יותר שווה קנייה וביקוש. חפשו את הזיק השובב בעיניו של העובד היצירתי שיביא לכם מחר חומר חיפויים טוב יותר. חומר חיפויים טוב יותר יזכה אתכם בהצלחה. הביאו בחשבון את מה שקרל סיואל, מפיץ המכוניות המבריק והמצליח, קורא בשם "גורם העצבנות". קרל אומר שהוא מקבל לעבודה רק חבר''''ה יצירתיים ללא הפוגה שנעים אנה ואנה בעצבנות בזמן הריאיון. הוא רוצה שמרץ בלתי מרוסן כזה יזרום בעורקיה של החברה וכך גם כאן לענייננו בטכנולוגיית חומר חיפויים. חומר חיפוי כולל כיום סוגים רבים ושונים של גושי אבן טבעית בצבעים ובגדלים שונים.

‏הכישור מספר אחד ‏במנהיגות היא היכולת לפתח אנשים אחרים. זה לא רעיון חדש, אבל אדוני הבוס, בדוק את היומן שלך, כמה זמן אתה מקדיש ישירות לפיתוח אנשים? אני מכיר לפחות את אחד העמיתים בחברה תעשייתית אחת שמקדיש פורמאלית מאה ‏יום בשנה למה שהוא קורא, בחיוך, "סקר ביצועים". אנשים רבים כפופים לו, ופעמיים בשנה הם מבלים יומיים, באחד על אחד, בסקירה היכן היו ביחד ולאן פניהם מועדות מכאן. אתם צריכים לשים את היומן שלכם במקום שבו נמצא הפה שלכם. חומר חיפויים הוא פונקציה של יעילות טכנולוגית ויעילות טכנולוגית בתחום חומר חיפויים היא פונקציה של עובדים טובים ויעילים ולא חיפויים מנהיגותיים במירכאות.

אפשר למצוא אינפורמציה נוספת באתרים: עיצוב וכן ריצוף ואמבט

 



תגיות המאמר: חיפויים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל פרי

מאת: מיכאל פריבניין ואחזקה - כללי04/06/091715 צפיות
אביזרי אמבטיה האמבטיה וכן אביזרי אמבטיה וכן הכלים הסניטאריים וכן האריחים בחדר האמבטיה הם פריטים חיוניים ביותר בכל בית. בכל שנה מוציאות החברות השונות בארץ ובעולם סדרה חדשה של מוצרים בתחום האמבטיה וכן אביזרי אמבטיה ומתגאות במוצריהן. אביזרי אמבטיה הם מה שאנו רוכשים בשלב הסופי של חדר האמבטיה.

מאת: מיכאל פריאימון עסקי04/06/091321 צפיות
גן עדן וירטואלי לאדריכלים בסיס המידע מקטלג 9000 מוצרים על פי קטגוריות (ריהוט, תאורה, שטיחים וכו''''), 870 מעצבים ו- 150 יצרנים. "סטיילפארק" מיועד לשמש ככלי עבודה יעיל זמין ונוח לתחום אדריכלים, אדריכלים, מעצבים, מעצבי פנים, מנהלי פרוייקטים, וכל מי שמתעניין בעיצוב וכן באדריכלות.

מאת: מיכאל פריתנועת מבקרים04/06/098358 צפיות
אמבטיות הם נקראים אמבטיות, שם אנו מתקלחים ומבלים חלק מחיינו, אנשים רבים מקדישים לעיצוב אמבטיות את מיטב תשומת הלב. כיום מבין מוצרי הקרמיקה השכיחים בתחום חדרי אמבטיות את החידוש החשוב ביותר בתחום מהווים אריחי הגרניט פורצלן.

מאת: מיכאל פרימסחר אלקטרוני04/06/091265 צפיות
בריכות שחייה חברות מסחריות כיום במיוחד בעידן הסחר בבורסה חייבות למציג את עצמן בחזית החדשנות והיצירתיות. המודעות כיום לנושא השירות ללקוח היא גדולה מבעבר ולא רק כהצגת חזון לפיו "הלקוח קודם לכל" וזהו, יש צורך כאן בתוכנית פעולה.

מאת: מיכאל פריעיצוב04/06/091315 צפיות
ג'קוזי ג'קוזי זה הנאות החיים. כל צרכן חולם על סוג של ג'קוזי בדירה או בבית שלו, כיום החלום שווה לכל כיס, העידן המודרני הביא את בתי המרחצאות היקרים של פעם אל חדר האמבטיה שלנו ובמחיר סביר. מה צריכה חברה המפתחת ג'קוזי? מיומנויות טכנולוגיות וכישרון יצירתי של עובדיה.

מאת: מיכאל פריגינון04/06/091399 צפיות
דקים - עיצוב ותכנון החצר דקים הם משטחים העשויים מלוחות עץ דקים שבניהם מרווחים שמחוברים במחברים נסתרים או גלויים ומונחים מעל לתשתית מוגבהת בעלת מוקדי עיגון כמו בטון. המרווחים בין הלוחות מונעים עיוות מכוון שמדובר בחומר חי שמתפשט ומתכווץ בטמפרטורות משתנות. ההגבהה חשובה לצורכי ניקוז,ולהעברת צינורות אינסטלציה .

מאת: מיכאל פריבניין ואחזקה - כללי04/06/091399 צפיות
חדרי אמבט חדרי אמבט הם המקום המצוין להדגיש את האיכות שלכם בבית. אמר מישהו חכם הדברים נמצאים בפרטים הקטנים. היוונים ידעו מעט מאוד על המתרחש מסביב לעולמם בפלנטת כדור הארץ בטח שלא לפי המדען קופרניקוס או המדען ניוטון ובטח שלא פרופסור איינטשטיין.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232626 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223291 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212872 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica