חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח נסיעות - על בעלי חיים וחילוץ אווירי

מאת: דני אלבזביטוח בריאות07/06/20091088 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח לחיות מחמד, כלב או חתול

נסיעה לחו"ל, טיסה לנופש ושהיה מחוץ לבית היא הכיף הגדול של רובינו. כל אחד משאיר מאחוריו מיני דברים, חלקם הוא מעדיף לשכוח ולחלקם הוא מתגעגע כבר מהעלייה למטוס...
חיות המחמד שלנו נשארות בדרך כלל בבית או בפנסיונים. הכלב או החתול שלנו הם כמו התינוקות הנצחיים שלנו, אנו דואגים להם בכל יום ומטפלים בהם בחום ואהבה.

כדי שנוכל לצאת לחו"ל בראש שקט, ניתן כיום לרכוש ביטוח נסיעות לחיות, כלומר, ביטוח לחיות בזמן שאנחנו נוסעים לחו"ל.....
מדובר בפתרון כולל שיבטיח לנו, אוהבי החיות, שקט נפשי וביטוח לחיית המחמד האהובה.

תנאי הפוליסה מפרטים ומסבירים, כי אם למבוטח בישראל ישנה חיה ו/או חיות מחמד שהם כלב/ים חתול/ים שהוא מגדלם בישראל, ובעת שהות המבוטח בחו"ל בתוך תקופת הביטוח, חלה/ו ו/או נפגע/ו חיית/ות המחמד הנ"ל, יהא המבוטח זכאי לקבלת שיפוי מאת המבטח על סכום הוצאות הטיפול/ים ו/או הניתוח/ים ו/או כל טיפול אחר שתקבל חיית המחמד הנ"ל אצל רופא וטרינר מוכר בישראל.
סך השיפוי להוצאות הטיפול/ים הנ"ל לא יעלה על סך 250$ לכל התקופה.

שזהו פתרון מעולה ומרגיע במיוחד שמסייע בידנו לבטח ולהגן על החיות האהובות עלינו בזמן שאנו רחוקים מהן.

חילוץ אווירי? מצטערים, לא כלול בפוליסה

אם התרגלתם לשלם 1.80 דולר ליום עבור פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, כדאי לכם לעצור רגע ולעשות שיעורי בית. חלק גדול מציבור הנוסעים אינו מודע לשלל ההצעות שיש היום בשוק, ובכלל זה האפשרות לרכוש את פוליסות הנסיעות באמצעות הטלפון או בקופות החולים. אפשרויות אלה מורידות את עלות הביטוח - מבלי לפגוע בכיסוי שאתם מקבלים.  
למה צריך ביטוח נסיעות לחו"ל? מי שיוצא לחו"ל ואינו עושה ביטוח, טועה - וזו לשון המעטה. בתי חולים בחו"ל, בעיקר באירופה ובארה"ב, גובים סכומים גבוהים מאוד עבור טיפול, ביקור אצל רופא או אשפוז. אם אין לכם ביטוח רפואי ואתם זקוקים לטיפול בארץ זרה, אתם עשויים לפשוט את הרגל. 

3 החברות העיקריות שעושות ביטוחים לחו"ל הן שילוח-הראל, כלל-ביטוח ושיר-ביט. בנוסף להן, חברות כרטיסי האשראי נותנות לכם ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח מטען ותאונות אישיות, בחינם. הביטוח תקף עבור בעל הכרטיס בלבד. 

מרבית פוליסות הביטוח הבסיסיות לחו"ל אינן מכסות את כל הסיכונים ואת כל התאונות שיכולות לקרות לכם בחו"ל. מדובר בעיקר בתאונות שמקורן פעילות ספורט כמו קרב מגע, טיפוס או גלישה בהרים, סקי על שלג או מים, מירוצים, צלילה, דאייה, בנג'י וכו'. ניתן להוסיף סעיף עבור ספורט אתגרי בתוספת תשלום. הפוליסות גם לא מכסות תאונות בשל אירועים גרעיניים: ביקוע, היתוך או זיהום, וחלק מהן אינן מכסות תאונה בשל רעידת אדמה. 

בדיקה השוואתית שערכנו בפוליסות הרגילות של 3 החברות מלמדת, כי גם בתוך הפוליסות יש מגוון של אפשרויות, קומבינות והצעות. כך, למשל, חברי קופת חולים כללית יכולים לרכוש בקופה, או באמצעות הטלפון, את הפוליסה של כלל-ביטוח. 

 



תגיות המאמר: ביטוח נסיעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אלבז

מאת: דני אלבזטיולים בארץ19/03/131218 צפיות
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, האם אתם באמת מכירים את הארץ שלכם? ולא, הכוונה היא לא לתל אביב, נתניה או חדרה. הכוונה היא לישובים עלומים יחסית, שמי שלא מגיע משם / יש לו בן או בת משפחה משם, פשוט לא שמע עליהם. בארץ מאות רבות של התיישבויות – חלקן לא מוכרות בכלל.

מאת: דני אלבזבתי מלון19/01/121249 צפיות
אם אתם נוסעים לחו"ל, הרי שאחד הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתאם, הוא מלון להתארח בו. אולם, לבחירת מלון יכולות להיות השלכות גם על אופי הטיול ועל החוויה בכללותה. מי שהתארח בעבר במלונות יוקרה יודע, כי אין תחרות לחוויה המיוחדת המוצעת על ידי מלונות יוקרה והתארחות בהם. מי שלא – הרי שאף פעם לא מאוחר מכדי להתארח ברמה אחרת לגמרי. על מלונות יוקרה בעולם כולו.

מאת: דני אלבזבריאות הנפש05/01/129156 צפיות
אם בעבר רבים מאיתנו בחרו לפנות אל רופא המשפחה או אל רופא מומחה אחר בשל בעיה בריאותית כלשהי (בין אם פיזית או נפשית), הרי שכיום יותר ויותר בוחרים לפנות אל מטפלים, המציעים פתרונות מסוג אחר. רפואת גוף-נפש מתייחסת ליחסי הגומלין שבין הנפש לגוף שלנו, ובכוח השפעתם של התודעה, החוויות והרוחניות על תהליך הריפוי. קיימים סוגים שונים של טיפולים וכן פתרונות ריפוי שונים, המספקים לנו את כל התנאים הנדרשים, הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית, כדי לאפשר לנו ריפוי מלא וצמיחה, תוך ניצול כוחות הריפוי הקיימים אצלנו.

מאת: דני אלבזגאדג'טים05/01/121252 צפיות
פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד הינו פעולה מורכבת, הכוללת מספר שלבים שונים: תכנון, אפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק. פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אלו, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחייהם של רבים בשנה האחרונה, מאפשר להשתמש ביתרונותיה של כל פלטפורמה (בין אם מדובר בפייסבוק באייפון או באייפוד) וליהנות מפתרונות שיווקיים ייחודיים.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091501 צפיות
ניהול שוטף וברור של מחלקות הפיתוח והרכש ומערכות שיווק ומכירות מתפקדות בצורה ראויה הן תנאים הכרחיים להצלחתו של כל בית עסק.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091445 צפיות
בישראל קיימות מספר חברות לפיתוח עסקי ומספר רב של יועצים אסטרטגים המלווים את תהליכי פיתוח מערך השיווק בחברות רבות במשק.

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/092074 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155099 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142879 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143381 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144756 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148016 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148548 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148190 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica