חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם כדאי לחפש נוטריון במנועי החיפוש?

בין אם מדובר על נוטריון או על אנשי מקצוע אחרים, תופעת החיפוש של נותני שירות במנועי החיפוש גוברת בשנים האחרונות. רבים מנצלים את הקלות היחסית והזמינות של חיפוש בגוגל כדי למצוא את מספק השירות הראוי עבור תרגום מסמכים או אישורי נוטריון. האם נוטריון אשר נמצא בראש דף החיפוש בגוגל הוא גם המומלץ ביותר עבור תרגום מסמכים או תרגום משפטי?

כדי לענות על השאלה, יש לספק רקע על התחום של מנועי החיפוש. בשנים האחרונות מתקיימים שיעורי הכשרה רבים המעניקים לסטודנטים מיומנויות בביצוע מניפולציות על גוגל וקידום האתר שלהם. לכן, ההנחה שנוטריון טוב או מומלץ המספק אישורי נוטריון או תרגם מסמכים יופיע בראש הרשימה היא שגויה - קידום אתרים ומניפולציות על גוגל הפכו להיות מראה שכיח ברשת האינטרנט, הן עבור בעלי מקצוע כמו נגרים או נוטריונים המספקים אישורי נוטריון.

בנוסף, בראש רשימת החיפוש מופיעות "תוצאות ממומנות" המופרדות בצבע משאר תוצאות החיפוש. לכאורה נדמה שאלו אותן תוצאות החיפוש, ואולם מדובר באנשי נוטריון המספקים תרגום משפטי או תרגום מסמכים אשר שילמו למנוע החיפוש כדי להיות נוכחים בראש הרשימה.

רבים מן המעורבים בפעילות של במציאת נוטריון בגוגל עבור אישורי נוטריון טוענים שמשרד של עו"ד לא ישקיע סכומים מיותרים בקידום האתר אלא אם ההשקעה תצדיק את עצמה - כלומר, שהכסף הושקע משום שמדובר בעסק מצליח. ואולם, הדבר נכון חלקית - נכון שלעסקים מצליחים יש את הכלים לקידום האתר שלהם עבור תרגום משפטי, ואולם לא קיים קשר בין טיב השירות לבין המיקום במנוע החיפוש. משרד מסוים יכול למצוא שקיים חוסר בשירותי תרגום מסמכים במשרד, ולכן יחליט לקדם את הדף על השירות כך שיעלה בדף התוצאות הראשון.

לכן, הנוטריון הראוי ביותר עבור תרגום משפטי עשוי להופיע בעמוד 7 של תוצאות החיפוש. מומלץ לערוך בדיקה מעמיקה של מספק השירות, לשוחח איתו באופן אישי, ובעיקר לוודא שהנוטריון שולט בשפת המקור והיעד של המסמכים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד עו"ד ונוטריון רם אפרתי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נוטריון רם אפרתי

מאת: נוטריון רם אפרתישירותים לעורכי דין01/10/141078 צפיות
השנים הראשונות בבית הספר הן בעלות משמעות מיוחדת לילד, וקריטיות להתעצבותו כאדם בריא פסיכולוגית. בשנים אלו מתרחש עיצוב משמעותי של הערך העצמי, נרכשות באופן מתודי מיומניות למידה, מופנמים נושאי לימוד בסיסיים וחיוניים להמשך ההבניה הלימודית, ומשתכללת היכולות לפעול לבד, בקבוצה וכחלק ממערכת. לכן אבחון ליקויי למידה בתקופת חיים זו יכול לסייע מאד לתמודדות עם קשיים, להעניק להם פתרון נדרש בזמנו, ליידע את הסביבה ואנשי המקצוע כמו מורים ומשרד החינוך בדבר הקשיים הממשיים מולם הילד מתמודד במהלך הלימודים ולתרום למת

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141409 צפיות
כולנו רוצים את הטוב ביותר עבור ילדנו. אנו רוצים שיגשימו אפשרויות שלא היו לנו, שיהיו חברותים ובטוחים, שיתקדמו בניתור במעלה החווקים בסולם החיים, שיתמסרו לעניין השכלתי ומקצועי, ושיגדלו להיות מבוגרים שלמים ומאושרים. על מנת להגשים את השאיפות הללו ולתרום להתפתחות הילד שלנו באופן מיטבי עלינו להיות ערניים לכול קושי שילדנו מבטא, קושי לימודי או תפקודי, חוסר חשק ניכר להתמודד מול מטלות לימודיות, וקשיים שהמערכת הלימודית והמורה בראשן מזהים בהתמודדות של הילד בכיתה.

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141182 צפיות
בין מימוש הפוטנציאל הלימודי שלנו ויכולתנו להגשים את אותו פוטנציאל במציאות עומדים לנו לעיתים לרועץ לקויות למידה שונות והפרעות קשב וריכוז. על מנת לשחרר את הפוטנציאל הטמון בנו, ולתת לו ביטוי מלא במציאות יש לטפל בלקויות הלמידה, לאבחנן ולתת להם מענה ספציפי, לצד אבחון הפרעות הקשב והריכוז ומתן טיפול מתאים. אבחון TOVA - Test of Variables of Attention, מתמקד באבחון המצאות ורמת השפעתה של הפרעת הקשב והריכוז הידועה גם בשם ADD , ובדיקה האם הפרעה זו משולבת גם עם היפראקטיביות, שילוב הנקרא ADHD

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141143 צפיות
בחיים ישנן צמתים חשובים שלצליחתם אנו צריכים אישור פורמלי המעיד על תקפותם החוקית. זה נכון למסמכי לימודים המעידים על השכלתנו והכשרתנו, למסמכים המעידים על הסטטוס האישי שלנו כזוג, שארי בשר וכדומה, לויזה, לקבלת משכנתא ועוד. עורך הדין האחראי על מתן תוקף פורמלי לנתונים הללו הוא הנוטריון המוסמך על פי חוק לסקור ולחתום כמעיד על מיהמנותם של הנתונים.

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141097 צפיות
עבודת הנוטריון מצריכה שליטה בהבנת החוק, אמינות אולטימטיבית, יכולת לתרגם למספר גדול של שפות, וקפדנות דקדקנית שחלה על קוצו של יוד. לכן על מנת לבחור נוטריון עליכם להקפיד על בחירת משרד בעל ניסיון מוכח בתחום, גישה שירותית מחויבת ללקוח, ומוניטין שמקנה למסמך שלכם ערך אמתות לא מעורער. משרד כזה של נוטריון בתל אביב שאסור לכם לוותר על שירותיו הוא משרדו של רם אפרתי. המשרד עונה על כול הפרמטרים של אמינות, ניסיון, וקפדנות מקצועית, ומוסיף לה גם ערכי שירות אדיב ואיכפתי, ואפשרות יעוץ בדרישות החוק ועריכת המסמכים

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141044 צפיות
נוטריון הוא מי שמורשה על פי החוק לאשר מסמכים חיוניים למיצוי מהלכים בחיינו. אישורי נוטריון מעידים על מהימנות המסמכים המוגשים לרשויות השונות בארץ ובחו''ל, על אמיתותם, ועל זהות מי שמגיש אותם כזהות אמת של בעל המסמכים. הנוטריון הינו עורך דין בעל ניסיון של למעלה מעשר שנים בשדה המשפט הרגיל, שלאחריהם רכש השכלה נוספת ומעמד חוקי לאמת ולהעיד על אמיתות המסמכים המוגשים לו. אם דרוש לכם נוטריון בתל אביב רם אפרתי הוא האיש שלכם. לעו''ד אפרתי ניסיון של למעלה מ-22 שנים בייצוג משפטי מול ערכאות שונות.

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/09/141201 צפיות
בשביל להבין מה הם אישורי נוטריון יש צורך להבין קודם מיהו הנוטריון. הנוטריון הוא בעצם עורך דין, כזה שהוסמך לפי החוק לחתום על מסמכים שונים, מסמכים שמוצגים בבית המשפט כאילו עורך הדין עצמו הגיע ונתן עדות חיה. הצורך באישורים הללו נבע מכך שלא תמיד עורך הדין יכול להגיע לבית המשפט ולהעיד באופן פיזי וכן הבאה של עורך דין להעיד כרוכה לעיתים בעלות לא מבוטלת ולכן אישורים נוטריוניים הם מעין תחליף לעדות עצמה וכך הם מתקבלים בבית המשפט.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ משפטי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי22/07/222358 צפיות
בקשה לשינויים בהיתר - בסמכות מהנדס העיר לאחר קבלת ההיתר, מבוצעים לעתים שינויים מזעריים במהלך הבנייה, או שנולד צורך בשינויים אלה לעומת המאושר בהיתר, עוד בטרם תחילת ביצוע הבנייה. מהנדס העיר רשאי לאשר, בעצמו או מי מטעמו, חלק מהשינויים (ראו רשימה בהמשך), ללא צורך בדיון או באישור של ועדת המשנה או רשות הרישוי. זאת, על פי תקנות התכנון והבנייה (התרת שינויים בהיתר על ידי מהנדס ועדה מקומית), תשנ"ב-1992. לבקשה בהליך זה לא נדרש תיק מידע. ההיתר נמסר לאחר בדיקת תכנית השינויים, במידה שהם עומדים בדרישות המפורטות בתקנות.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי13/07/201141 צפיות
בית המשפט זיכה בעל חברה אשר אשר השכירה נכס למכון קוסמטיקה ללא היתר. אף שיש לה כמה בעלי מניות, רק נגד אחד מהם נפתחו הליכים. בבית המשפט נחשף קשר חברי בין מפקח בעירייה לבין אחד מבעלי המניות. באשר לאכיפה בררנית והגנה מן הצדק קבע השופט כי מדובר באחד מאותם מקרים חריגים ונדירים המצדיקים את קבלת הטענה.

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזייעוץ משפטי11/04/201216 צפיות
הגשתם בקשה להיתר בניה וקיבלתם סירוב? התקבלה החלטה בעניינכם ללא שנתנה לכם האפשרות לטעון את טענתכם? לא העניקו לכם הזדמנות לטעון את טענותיכם? מה ניתן לעשות במקרים כאלה ומהם זכויותיו של האזרח בפני הרשות ומהם חובותיה של הרשות?

מאת: tiloniייעוץ משפטי11/06/191260 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נגרמים לאנשים תמימים נזקי רכוש עקב רשלנות או אשמת צד שלישי. אלו נזקים שביכולתם להיגרם לדירה, לרכב, לעסק ולרכוש אחר, בדרכים שונות. אלו נזקים שעשויים להתרחש עקב אירועי שריפה, שיטפון, נזילות, שריפה, פריצה, אסונות טבע, ליקוי בניה ואחרים.

מאת: רוי ורלייעוץ משפטי25/01/191329 צפיות
זו הסיבה מדוע יש צורך ייתכן שתצטרך עזרה. המאמר להלן מספק עצות מצוינות כדי לעזור לך לנצח במקרה שלך פגיעה אישית.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןייעוץ משפטי24/06/173513 צפיות
רלה הגישה לתיק ההוצאה לפועל בקשה בטענת פרעתי וטענה בין היתר שנגבו ממנה סכומים עודפים ומופרזים שכלל לא היו צריכים להיגבות ובאופן מפתיע (או שלא) טענתה התקבלה ולאחר חישוב הסכומים שנגבו ביתר במהלך השנים, יצא דווקא שהבנק פתאום חייב לה מיליונים של שקלים.

מאת: אופירייעוץ משפטי02/09/162054 צפיות
לנוטריון יש מגוון תפקידים. בין היתר הוא צריך לאשר ולאמת מגוון מסמכים, ולו על מנת שאלו יהיו קבילים להוות ראיות בבית המשפט- אם בארץ ואם בחו"ל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica