חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין לנזקי רכוש

מאת: tiloniייעוץ משפטי11/06/20191265 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל מקרה בו נעשה נזק לרכוש בו אשם אדם אחר, יכול הנפגע לבדוק אפשרות להגיש תביע לקבלת פיצוי עקב הנזקים שהתרחשו. המשיכו לקרוא בכדי ללמוד יותר אודות זכויותיכם בנושא.

נזקי רכוש – מהן זכויותיכם בעניין?

תרצו בוודאי לדעת כי בחלק ניכר מהמקרים, גם אם הנזק נגרם באשמת צד שלישי, הרי שהחייב באחריות זוהי חברת הביטוח שהוציאה פוליסה לרכוש הניזוק – או פוליסה המכסה נזקים שנעשו באחריות אותו מזיק.

ננסה להדגים זאת. דמיינו מקרה (מציאותי) בו נגרמו לאדם נזקים לדירה ולתכולתו, עקב נזילת מים מהדירה שמעל. במידה שהאדם מבוטח בביטוח דירה, הוא יוכל להפעיל אותו ולתבוע את חברת הביטוח המבטחת אותו. עם זאת, גם אם הוא מבוטח וגם אם לא, הרי שאין הוא מחויב לעשות זאת. במצב הדברים הקיים, יוכל אותו אדם להגיש תביעת נזיקין לקבלת פיצוי.

על כן, לא מספיק שעורך דין המטפל בעניין יהיה בקיא דיו בדיני נזיקין רלוונטיים – רצוי שיהיה בעל התמחות בתחום דיני ביטוח ובפרקטיקה הנהוגה בתחומים אלו. חשוב לעבוד מול עורך דין עם התמחות וניסיון מתאים בניהול תביעות נזיקין וביטוח – עורך דין נזקי רכוש שיוכל להוציא את ידכם על העליונה.

ככל שמדובר בסכומי פיצויים בתביעות לנזקי רכוש, יודגש כי חישוב והערכה של נזקי רכוש זהו תחום מקצועי, כאשר לעתים קיימת חשיבות רבה לבצע בירור מעמיק דיו אודות נזקים עקיפים וישירים אחרים שנובעים מאותו נזק רכוש שנגרם.

כדי להגן על הרכוש שלנו (רכב, עסק, בית ועוד), אנו משקיעים לחברת הביטוח כספים רבים מדי חודש, בידיעה שביום צרה, נקבל את ההגנה הכספית הדרושה מחברת הביטוח, על מנת שלא נקרוס כלכלית.

ישנם סוגי נזקים שונים שעשויים להתרחש, כדוגמת – שריפה, נזקי צנרת, גניבה, פריצה, הצפה ואחרים. מלבד זאת, יש חברות ביטוח המנסות להתנער מאחריותן לכיסוי הנזק, תוך שהן מעלות טענות לדחיית הכיסוי הביטוחי – ללא בסיס עובדתי או משפטי מספק.

על-מנת לא להגיע למצב שחברת הביטוח אינה מטפלת בתביעה שלכם כמבוטחים, ובמקום זאת מבצעות תיקונים ליקויים הנעשים על-ידי בעלי מקצוע שאינם מקצועיים ו/או עובדים ללא ציוד נדרש לאיתור הנזקים? לצערנו הרב, ביצוע תיקונים ליקויים הוא דבר המתרחש לעתים קרובות למדי בארץ הישראלים. בנוסף, ישנן חברות ביטוח לא מעטות המסרבות לשלם פיצוי ומטרטרות מבוטחים עד לעייפה. עם זאת – אין להתייאש, אלא להסתייע בעורך דין נזקי רכוש שיוכל להוציא אתכם מהבוץ הטובעני אליו נכנסתם בחוסר רצון בולט.

 



תגיות המאמר: עוד, נזקי רכוש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tiloni

מאת: tiloniניקיון01/03/222945 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221497 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223284 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222829 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: tiloniעסקים - כללי03/10/21970 צפיות
כיול משקלים נעשה על ידי מעבדת כיול מוסמכת, אשר ברשותה קיימים כל האמצעים והציוד המקצועי הנדרש לביצוע כיול מדוייק של משקלים עד כמה שניתן.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213641 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211852 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ משפטי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי22/07/222382 צפיות
בקשה לשינויים בהיתר - בסמכות מהנדס העיר לאחר קבלת ההיתר, מבוצעים לעתים שינויים מזעריים במהלך הבנייה, או שנולד צורך בשינויים אלה לעומת המאושר בהיתר, עוד בטרם תחילת ביצוע הבנייה. מהנדס העיר רשאי לאשר, בעצמו או מי מטעמו, חלק מהשינויים (ראו רשימה בהמשך), ללא צורך בדיון או באישור של ועדת המשנה או רשות הרישוי. זאת, על פי תקנות התכנון והבנייה (התרת שינויים בהיתר על ידי מהנדס ועדה מקומית), תשנ"ב-1992. לבקשה בהליך זה לא נדרש תיק מידע. ההיתר נמסר לאחר בדיקת תכנית השינויים, במידה שהם עומדים בדרישות המפורטות בתקנות.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי13/07/201146 צפיות
בית המשפט זיכה בעל חברה אשר אשר השכירה נכס למכון קוסמטיקה ללא היתר. אף שיש לה כמה בעלי מניות, רק נגד אחד מהם נפתחו הליכים. בבית המשפט נחשף קשר חברי בין מפקח בעירייה לבין אחד מבעלי המניות. באשר לאכיפה בררנית והגנה מן הצדק קבע השופט כי מדובר באחד מאותם מקרים חריגים ונדירים המצדיקים את קבלת הטענה.

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזייעוץ משפטי11/04/201225 צפיות
הגשתם בקשה להיתר בניה וקיבלתם סירוב? התקבלה החלטה בעניינכם ללא שנתנה לכם האפשרות לטעון את טענתכם? לא העניקו לכם הזדמנות לטעון את טענותיכם? מה ניתן לעשות במקרים כאלה ומהם זכויותיו של האזרח בפני הרשות ומהם חובותיה של הרשות?

מאת: רוי ורלייעוץ משפטי25/01/191337 צפיות
זו הסיבה מדוע יש צורך ייתכן שתצטרך עזרה. המאמר להלן מספק עצות מצוינות כדי לעזור לך לנצח במקרה שלך פגיעה אישית.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןייעוץ משפטי24/06/173525 צפיות
רלה הגישה לתיק ההוצאה לפועל בקשה בטענת פרעתי וטענה בין היתר שנגבו ממנה סכומים עודפים ומופרזים שכלל לא היו צריכים להיגבות ובאופן מפתיע (או שלא) טענתה התקבלה ולאחר חישוב הסכומים שנגבו ביתר במהלך השנים, יצא דווקא שהבנק פתאום חייב לה מיליונים של שקלים.

מאת: אופירייעוץ משפטי02/09/162061 צפיות
לנוטריון יש מגוון תפקידים. בין היתר הוא צריך לאשר ולאמת מגוון מסמכים, ולו על מנת שאלו יהיו קבילים להוות ראיות בבית המשפט- אם בארץ ואם בחו"ל.

מאת: אופירייעוץ משפטי01/08/161712 צפיות
לנוטריון תפקיד משפטי חשוב במערכת המשפט הבינלאומי. סימוכין לכך, ניתן לראות עוד מתקופות קדומות, והחל משנות ה 70 הוקמה במדינת ישראל חוקת נוטריונים, תחת משרד המשפטים הממשלתי. לנוטריון יכולת לתת אישור משפטי בעל תוקף בינלאומי בכל הקשור לאישורי מסמכים ותרגומי מסמכים, אישורי תעודות, אימותי חתימה ואישורי חיים. לכל אישור שכזה תקיפות בינלאומית המאפשרת הבאת ראייה במידת הצורך במערכות מקבילות שמעבר לים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica