חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבחים מודרניים

מאת: שריתעיצוב מוצר02/03/20111252 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטבחים מודרניים

החיים המודרניים מביאים עמם הרבה לחצים, טרדות וריצות אינסופיות אחר כסף, יוקרה והישגיות. מבין כל הדברים שאחריהם אנו רצים בתור אנשי החיים המודרני, ישנו מקום אחד בו אנו יכולים לנוח ולהירגע – המטבח המודרני. מגמת עיצוב מטבחים מודרניים מביאה עמה חותם ייחודי של תקופתנו הישר אל המטבח, ומשקפת את המטבח בין זמננו.

אז במה מתאפיינים המטבחים המודרניים? מטבחים מודרניים הנם מטבחים אשר מעוצבים בקווי עיצוב נקיים, הכוללים בעיקר את צבעים בהירים כמו לבן ואפור. בנוסף לכך, צבעים מטאלים גם הם נלקחים בחשבון במגמת העיצוב המודרני במטבח. כל מרכיבי המטבח, בניהם ארונות, שטחי אחסון, כסאות ושולחנות, משלימים בצבעם וגודלם את מראה העיצוב הכללי של מטבחים מודרניים. כל מי שנכנס למטבחים מודרניים קולט בעיניו באופן מיידי שלמות הרמונית של עיצוב. זהו מרכיב משמעותי במטבחים מודרניים.

מאפיין נוסף של מטבחים מודרניים הוא הבאת הקדמה אל המטבח. מטבחים מודרניים מאובזרים במכשירים אלקטרונים, מקרוגל, תנורים, כיריים תרמיות, ועוד. גם מקררים בגדלים שונים מהווים חלק בלתי נפרד ממכלול האבזור של מטבחים מודרניים. מקררים במטבחים מודרניים הם מקררים מעוצבים, בעלי דלתות נפתחות לרוחב, ותופסים נפח רב משטח המטבח.

מאפיין מעניין אשר הופך לטרנד בפני עצמו הוא אי למטבח. אי למטבח מחליף את משטח העבודה הקלאסי אשר היה מצוי במטבחים בסגנונות ישנים, כמו הסגנון הכפרי. מדובר במשטח אשר נמצא במרכז המטבח, אשר הופך למקום עבודה, שיחה, בישול ואחסון. בחלק מאיי מטבח שונים הדפנות כוללות מדפים אשר מקלים את האחסון במטבח. האי משמש גם כשולחן אוכל, או כמקום נוח לקריאת עיתון.

הרבה בתים בישראל בוחרים במטבחים המודרניים. עיצוב חדשני, נוחות שימוש ומטבח אשר משקף את קצב החיים שלנו הוא בדיוק המטבח המודרני, ולא פלא שהוא הסגנון הרווח בתקופתה שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרית .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרית

מאת: שריתעיצוב פנים02/03/111124 צפיות
בכל עבר ובכל מקום בנוי אנו תמיד נמצא דלתות. ההסבר לכך הוא פשוט ואין מה לדבר על כך יותר מידי, אבל בכל זאת אפשר לראות כיצד העולם וכיצד זאת הצרכן הסופי בסופו של דבר הולך ומשנה את התפיסה שלו בנוגע לדלתות ואפשר לראות, שאם בעבר היו נוהגות החברות היצרניות להשקיע את מיטב המאמצים על דלתות בטיחותיות המבטיחות מקסימום הגנה ומיגון, הרי שהיום הדגש הוא יותר על המראה של הדלתות ועל העיצוב שלהן, ועל התרומה שלהן לעיצוב הבית כולו.

מאת: שריתחקירות02/03/111033 צפיות
חקירות יכולות להיות לעתים סבוכות במיוחד ולהגיע אל "מבוי סתום". לא משנה לאיזה מצב הגיעה חקירה מסוימת למשרד חקירות פרטי לעולם אסור להנחות את לקוחותיו או את החוקרים הפרטיים שמנהלים את החקירה להשתמש באמצעים בלתי חוקיים או לפעול בצורה לא חוקית

מאת: שריתאדריכלות פנים02/03/111157 צפיות
ברגע שאנחנו מצליחים לגרום לכל חלקי חדר האמבטיה להשתלב זה עם זה בצורה מוצלחת, התוצאה שמתקבלת היא חדר איכותי והרמוני. האסלה, כיורי שיש, הריצוף, הברזים, המקלחת – כולם מהווים את אותו חדר שנעים כל כך לשהות בו ולהירגע מלחצי היום יום.

מאת: שריתליסינג והשכרת רכב02/03/111039 צפיות
כלי רכב הם אמצעי שבעזרתו אנחנו עוברים ממקום למקום, וזה מאוד לא ברור מאליו. כלי רכב שינו את החיים של כולנו כאשר הם מאפשרים לנו להתנייד ממקום למקום בקלות, ביעילות ובמהירות. בעוד בעבר היו אנשים צריכים לרכוב על כרכרות רתומות לסוסים ולבלות מסע של כמה ימים רק כדי להגיע ממקום למקום, בימינו אפשר בקלות ובמהירות לעבור בין ארצות באמצעות כלי רכב.

מאת: שריתרהיטים02/03/111897 צפיות
שולחנות מעבדה מאפשרים לעבוד ביתר קלות בתוך המעבדה, כאשר הכל פרוש לפנינו על שולחנות מעבדה אנו יכולים להיות רגועים ושקטים ששום דבר לא חסר לנו.

מאת: שריתקידום אתרים02/03/11963 צפיות
אין ספק שכל חברה כיום המתנהלת באינטרנט זקוקה לעשות פרסום בגוגל. פרסום בגוגל משדרג כל חברה שיש לה אתר אינטרנטי וכל שירות המתבצע דרך האינטרנט ורוצים להגדיל את כמות הכניסות והמכירות. אתר אינטרנט המופיע בראש תוצאות החיפוש מבטיח כניסות מרובות יותר כתוצאה מחשיפה טובה יותר ועל כן פרסום בגוגל משרת בדיוק מטרה זו. ישנן חברות ואנשים פרטיים העוסקים בתחום פרסום בגוגל ובכחם לעזור לכם לשדרג את המעמד שלכם ברחבי האינטרנט ובעולם הווירטואלי.

מאת: שריתפרסום באינטרנט02/03/11960 צפיות
פרסום באינטרנט כולל יתרונות רבים מאוד שלא קיימים במדיומים אחרים. אחת הסיבות שיותר ויותר מפרסמים בוחרים לצאת במסעות פרסום באינטרנט היא הפופולאריות הגוברת והעצומה שזוכה לה רשת האינטרנט. חלקים גדולים בציבור גולשים בצורה יומיומית או שבועית ברשת האינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב מוצר

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר17/10/181470 צפיות
ה מבינים את התמורה של צביעה בתנור שנעשית בצורה מבוקרת במפעל, ואת החשיבות שלה בשימוש טוב ויעיל ביותר ממוצר אחד.

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר14/02/172830 צפיות
הידעתם כי תחום ההדפסה שקיים בארץ ובעולם כולו התפתח בצורה משמעותית? נכון להיום אפשר לקבל את ההדפס הנחשק גם עבור שימוש פרטי וגם עבור שימוש עסקי שלא רק על פריטי טקסטיל כפי שהיה נהוג במשך עשרות של שנים

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162792 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: elichai rubinעיצוב מוצר14/06/152106 צפיות
דפוס איכות מספק מענה מקצועי ואיכותי לכל סוגי הלקוחות, גם ללקוחות פרטיים המעוניינים להזמין לוח שנה בעיצוב אישי כמתנה למשפחה, לחבר, לילדים, להורים ולכל אדם אחר

מאת: אודי ביגעיצוב מוצר16/05/152109 צפיות
שמם של השטיחים, מגיע מהמילה האנגלית המשמשת לתיאור כלבים שעירים במיוחד, shaggy. השם ניתן לסוג שטיחים זה עקב אפיינו העיקרי, שערות השטיח ארוכות מאד. השערות הארוכות מונעות היווצרות כתמים אשר הינם בולטים לעין ומאפשרות ניקוי קל. בזכות, השערות הארוכות, יכול שואב האבק להגיע עד לתחתיתו של השטיח.

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154760 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica