חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי השקעות מובחרים

מאת: שירה גושןהשקעות03/03/20111370 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בארץ קיימים מספר רב של בתי השקעות מובחרים, חלקם וותיקים בשוק וחלקם חדשים בשטח. לכל בית השקעות יש את היתרונות והחסרונות שלו, לכל אחד סיכונים וסיכויים שונים, מוצרי השקעה שונים, לכל בית השקעות מסלולי השקעה שונים וכל לקוח בוחר לפי צרכיו ושאיפותיו, בבתי ההשקעות מנהלי תיקים ויועצים אשר מנהלים את כספי הלקוח תוך שקיפות מלאה וניתוח מצב הקרנות והאפיקים. ההתנהלות היא יומיומית וניתן לקבל עדכון בכל רגע.

בתי השקעות מובחרים נבדקים על פי מספר דברים כגון:

  • מידת השקיפות שלהן
  • התשואות לכספי הלקוחות
  • חוסנן הכלכלי
  • דמי הניהול

ישנה תחרות בין בתי ההשקעות והם נלחמים על כל לקוח לכן יש מקום למשא ומתן. חקיקת בכר יצרה רפורמה חדשה בשוק ההון גרמה לבנקים למכור את קרנות ההשתלמות וקופות הגמל לבתי השקעות ולחברות ביטוח.

בתי השקעות מסייעים בניהול תיק השקעות ומאפשרים בחינה באופן שוטף. מנהל תיק השקעות/יועץ בבנק מקצועי וותיק בעל ידע ויכולת לנתח תהליכים בשווקי העולם. על המנהל לבדוק יציבות ומוניטין. חשוב שתהיה שקיפות ושהלקוח ידע בכל רגע מה קורה עם הכסף שלו. יש מקום להשוואה בין בתי ההשקעות לפני שמחליטים היכן להשקיע את הכסף.

ניתן להיעזר במספר אתרים באינטרנט המספקים שירות ללא תשלום שבעזרתו ניתן לקבל השוואה יסודי של מספר בתי השקעות. ניתן למלא טופס הצעה עבור בתי השקעות והחברה חוזרת בתוך מספר ימים.

האתרים מאפשרים לקבל הצעות מבתי השקעות נבחרים. ההבדל בין בתי ההשקעות הוא בוותק, בגודל, בהיסטוריית התשואות של מוצריהם הפיננסים, איכות השירות ללקוח, גובה העמלות, דמי ניהול, מוניטין ועוד. בין בתי ההשקעות: תכלית, מיטב, גאון טריד, אלטשולר שחם, הראל, סיגמא, פסגות, כלל פיננסים, IBI, אקסלנט נשואה, מגדל שוקי הון, אלומות, איפקס, דש,פריזמה,תמיר פישמן, ילין לפידות, רויטר מידן, א.ב מרווחים, ורדן ועוד.

דמי הניהול נקבעים במשא ומתן ולכן יש מקום להשוואה. בנוסף צריכה להיות התאמה בין הלקוח לבין תיק ההשקעות ומנהל התיק. על מנהל התיק להיות קשוב, סבלני ומקצועי בעל שרות אדיב ואמין הרי מיטב כספו של הלקוח מתנהל דרך מנהל התיק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה גושן

מאת: שירה גושןהורות12/05/11964 צפיות
נולד לכם תינוק, מזל טוב! בנוסף לכל כך הרבה דברים חדשים שתכירו בקרוב, כל המושגים החדשים, הרשו לי להכיר לכם מושג הכרחי ושמיש במיוחד בשנים הראשונות: טיפת חלב. ברגע שחוזרים הביתה מבית החולים יש לברר מיקום של תחנת טיפת חלב הקרובה למקום מגוריכם ולקבוע תור

מאת: שירה גושןליסינג והשכרת רכב21/02/111414 צפיות
זהו נמאס לך להיתקע עם האוטו, כבר הרבה זמן אתה חושב שהגיע הזמן להתחדש ברכב חדש, הנסיעות הרבות, התיקונים היקרים, בזבוז של זמן כסף ואנרגיה.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181564 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173054 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171706 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171772 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161751 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161598 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161468 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica