חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים מקצועי או אורגני

מאת: יפית מוגמיקידום אתרים12/03/2011837 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום אתרים

כיום לכל עסק, ארגון וחברה יש אתר אינטרנט. לפי עיקרון קידום האתרים חשיבותו של דף אינטרנט קשורה בדירוגו במנועי החיפוש, ולא בהכרח באיכות ובאטרקטיביות שבו. מחקרים שהראו כי רוב הגולשים מגיעים דרך מנועי חיפוש - הביאו לפיתוח תורה שלמה שנקראת קידום אתרים (SEO). במרחב הווירטואלי מתנהלת מלחמה על דירוגי הממצאים במנועי החיפוש הגדולים, בראשם גוגל (google). השיטה מתבססת בעיקרה על שילוב מילות מפתח שיזוהו במנועי החיפוש. ניתן לעשות זאת לבד, בליווי איש מקצוע, בתוכנות אוטומטיות או באופן ידני.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים נעזר לרוב בתקציבי פרסום המציבים את אתרך באתרים שונים ברחבי הרשת. ההבדל העיקרי בין שיטות קידום האתרים קשורה בהיבט הכספי. קידום אתרים אורגני מתבסס על שיטת הזנה ידנית שאינה כרוכה בתשלום. מומחה לקידום אתרים אורגני (טבעי) פועל בשני נתיבים: האחד, התאמת האתר עצמו והתוכן שבו (on page), והשני התאמת המרחב שמחוץ לאתר (off page). מבחינה מסוימת קידום אתרים אורגני הוא מקצועי יותר ומתבסס על היכרות מעמיקה עם טכנולוגיות, קודים ושפת התכנות. במקרים רבים קידום אתרים אורגני מתחיל כבר בשלב בניית האתר.

קידום אתרים מקצועי

חברות המתמחות בקידום אתרים פועלות על מנת להביא לחשיפה מרבית של אתר האינטרנט שלך במטרה להגדיל את קהל היעד. שיטת הפעולה של חברות אלה היא בראש ובראשונה מחקרית. החברה אוספת נתונים על מילות החיפוש הפופולאריות במנועי החיפוש בהתאמה למילות המפתח באתר שלך. זה נעשה במקביל לזיהוי המתחרים העיקריים ומושגי המפתח באתר שלהם. מבחינה טכנית, קידום אתרים מקצועי מתמחה בשינוי של קוד האתר לפי קודים מבוקשים בקרב הגולשים. הפרקטיקה מתבססת על עריכת תוכן, שילוב קישורים, הופעה באינדקסים ופרסום ממומן (sem) בפורומים ובבלוגים. מנגנוני הסקירה של מנועי החיפוש משתנים לעיתים תכופות וחברות מקצועיות דואגות להתעדכן ולשנות את אתרך בהתאם.

בחירת מומחה לקידום אתרים

כשבוחרים מומחה לקידום אתרים חשוב להקפיד על מספר פרמטרים: ראשית, מי שעוסק בקידום אתרים יפעל על מנת לקדם את עצמו, ולכן בדיקה ראשונית במנועי חיפוש אמורה להביא למציאת שמו. חשוב להיזהר מפני מומחה המבטיח דירוג עליון במנועי החיפוש. מומחה לקידום אתרים לא יכול להבטיח הופעה בראש הרשימה. הדירוג תלוי במיליוני מתחרים הנלחמים על אותה הרשימה, והדבר תלוי במידה רבה במנועי החיפוש עצמם. מומלץ לבדוק את לקוחותיו של המומחה ולבקר באתרים שקידם על מנת לוודא שעבודתו משתלמת. מומחים רבים משתמשים בשיטות קידוד שאינן עומדות בתקן הבינלאומי וחשוב לברר את הנושא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יפית מוגמי

מאת: יפית מוגמיבניית אתרים11/03/11895 צפיות
לכל אתר אינטרנט ישנה מערכת לניהול תוכן המותאמת לרוב לצרכי האתר ותוכנו, בין אם זהו אתר בסיסי או חנות מקוונת. מערכות לניהול תוכן (CM) הן תוכנות פשוטות לתפעול הנעשות לרוב על ידי מתכנתים מקצועיים, ומותאמות לשימוש אנשים פרטיים במחשבים ביתיים. המשמעות היא לאפשר לכל אחד להקים אתר אינטרנט בפשטות יחסית. ממשקי ניהול התוכן מתבססים על טכנולוגיות שממירות את הנתונים לידי קודים בשפות התכנות של רשת האינטרנט. לרוב ניתן למצוא אותן בחינם, אם כי חברות רבות מציעות לבצע את ניהול התוכן עבורך תמורת תשלום משתנה.

מאת: יפית מוגמיבניית אתרים02/03/111076 צפיות
האינטרנט הוא ספק המידע הגדול ביותר בעולם. בשנים האחרונות הפך האינטרנט לכלי הנפוץ ביותר המגיע לכל מדינה, לכל עיר וכמעט לכל בית בעולם. יותר מכך, מי שלא קיים באינטרנט - לא קיים.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213413 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211703 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica