חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינטרקום- הדבר הכי חשוב לבית פרטי

אינטרקום- הדבר החשוב ביותר לבית שלכם

חשבתם פעם מה הדבר הראשון שאתם צריכים כאשר אתם עוברים לבית פרטי? כמובן שאתם צריכים רהיטים, טלוויזיה, לבדוק מה קורה עם הארנונה. אבל אני חייב לציין שהדבר הראשון שאתם צריכים שיהיה לכם זה מערכת מתוכננת היטב ומושקעת מאוד של הגנה היקפית לבית, כאשר החשוב ביותר זה כמובן אינטרקום.

למה דווקא אינטרקום? הסיבה היא מאוד פשוטה- ניחות. אני פשוט מבין קצת את מה שאתם הולכים להבין קצת יותר מאוחר: הנוחות בבית פרטי היא חשובה הרבה יותר מכול הדברים האחרים. נכון, חשוב מאוד לקנות מערכת אזעקה מעולה, כזו שתגן עליכם מפני פורצים ואם חלילה וחס יפרצו לכם לבית, היא תתריע לכם, גם אם אתם לא נמצאים שם. אבל כאשר אתם יושבים בסלון בערב קר מאוד או לילה חם מאוד ומישהו דופק בדלת, אתם פשוט חייבים אינטרקום על מנת להבין מה קורה סביבכם וכדי לענות בקלות ובנוחות בלי לקום מהמקום שלכם בכלל.

היום בתחום האינטרקום, יש המון אפשרויות מתוחכמות ומגוונות מאוד המאפשרות עם טכנולוגיה מתקדמת המאפשרות לבעלי בתים פרטיים ליהנות מהשקט ולנוח אחרי העבודה הקשה שהם עושים במשך היום. הימים הם שונים מאוד, זה כבר לא מערכות אינטרקום מיושנות הדורשות מכם לקום ולעבוד קשה כדי לנטר את הנכנסים והיוצאים בשערי הבית.

אילו סוגי אינטרקום קיימים:

היום, בעזרת הטלפון האישי שלכם או בעזרת טלפונים קוויים של בזק ניתן לשלוט בכל מקום בבית בכל מה שקורה בשער הכניסה. הרי יש נקודה שחשוב מאוד להבין: בבית פרטי, כאשר מדברים על מערכת אינטרקום, חשוב מאוד להיות מסוגלים לתפעל את האינטרקום מכל מקום בבית.

לפעמים אנחנו נמצאים במטבח בזמן ארוחת צהריים חגיגית עם האורחים, פתאום צלצול בדלת. הדבר האחרון שבא לכם לעשות באותו הרגע זה לעזוב את השולחן ואת האורחים ולגשת לדלת הבית כדי לבדוק מה קורה בחוץ ומי נמצא שם.

בדיוק בשביל זה אנחנו בצוות ענק המיגון מציעים שירותי תכנון מערכות הגנה היקפית לבתים פרטיים. תמורת תשלום סמלי, אנחנו נציע לכם את כל הפיתרונות שאתם צריכים על מנת להקל על המעבר שלכם לבית הפרטי הראשון שלכם ונעזור לכם להבין מהם הצרכים האמיתיים שלכם באמת, בסיטואציה כזו.

 



תגיות המאמר: אינטרקום, ענק המיגון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196104 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191330 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161446 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161895 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162143 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162248 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162091 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222814 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223125 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211375 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211593 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211569 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211758 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica