חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד כולנו יכולים לשמור על הסביבה ירוקה יותר

מאת: גדי שושניאיכות הסביבה 17/03/20111475 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמירה על איכות הסביבה שקולה לשמירה על איכות חיינו ואיכות חייהם של הדורות הבאים. כיום, כשישנה מודעות עלה וגוברת לשמירה על הסביבה בה אנו חיים כל אחד יכול לעשות את חלקו ולשמור על איכות הסביבה על ידי מספר פעולות פשוטות. חשוב לציין כי ברוב המקרים, כאשר אנו שומרים על איכות הסביבה נוכל גם לחסוך לא מעט בדרך.

צמצום בחשמל "גדול"

צרכני החשמל הגדולים ביותר בכול בית הם הדוד והמזגן. על ידי מספר פעולות פשוטות כל אחד מאיתנו יכול לחסוך בחשמל וכך לשמור על איכות הסיבה ולחסוך לא מעט כסף. קודם כל בעת רכישת דוד חשמלי או מזגן חשוב לשים לב לרמת צריכת החשמל ולבחור במוצר שמשתמש בפחות חשמל. שנית, על גבי כל מוצר חשמלי תוכלו למצוא מדבקה עם דרוג אנרגטי כשהסולם נע בין A-G . העדיפו לרכוש מוצר עם דירוג אנרגטי כמה שיותר קרוב ל A.

כשמדובר בדוד עדיף כמובן לרכוש דוד עם קולט שמש שיחסוך לכם לא מעט. מעבר לכך, כדאי להשקיע בבידוד ובניקיון הדוד שיגרמו לו לעבוד ביעילות גבוהה יותר וכך לצרוך פחות חשמל. הפעלה של המזגן על טמפרטורה שאינה יורדת מ 24 מעלות תשמור על קרירות בקיץ מבלי לצרוך הרבה חשמל, ככול שהטמפרטורה נמוכה יותר כך המזגן זקוק ליותר חשמל על מנת לפעול. כמו כן, מומלץ לנקות את המסננים של המזגן מכיוון שמזגן עם מסננים לא נקיים יצרוך גם כן יותר חשמל.

צמצום בחשמל "קטן"

הבית המודרני מוצף במכשירי חשמל קטנים שיחד משפיעים רבות על צריכת החשמל הכללית של הבית. בעזרת כמה פעולות פשוטות נוכל לחסוך בחשמל ולתרום לאיכות הסביבה. קומקום חשמלי למשל צורך לא מעט חשמל כאשר הוא נדרש לחמם ליטר של מים, חממו רק את כמות המים שאתם זקוקים לה ותחסכו בחשמל. ניתן כיום לרכוש נורות פלורוסנט שצריכת החשמל שלהן קטנה פי 5 (!) מנורת הליבון ואורן רך ונעים. כל מכשיר חשמלי שאינו בשימוש עדיף לכבותו כמו מחשבים, מנורות לילה, תאורת חצר וגן ועוד. תתפלאו לגלות כמה חשמל תוכלו לחסוך על יד פעולות פשוטות אלו.

שימוש בחומרים רב פעמיים

נראה שבעידן הטכנולוגי הפכנו להיות "מפונקים יותר". תדירות השימוש במוצרים חד פעמיים כמו כלי פלסטיק חד פעמיים, או סוללות רגילות (במקום נטענות) הם דבר שבשגרה. אך יש תחליפים איכותיים בתחום, למשל כלים חד פעמיים מתכלים שמספקים מענה הולם למקרים בהם רוצים להשתמש במוצר חד פעמי בלי לגרום לנזק סביבתי. יש לא מעט עסקים שחושבים על הכיוון הזה, למשל קורונה בית דפוס ברעננה שמשתדל לצמצם הדפסות מיותרות.

חיסכון בדלק

אחד המזהמים הגדולים ביותר הוא המכונית. אמנם אין ספק כי כולנו נעדיף להיות בעלי רכב בשל הנוחות הרי שניתן לצמצם את השימוש ברכב וכך לתרום לאיכות הסביבה ולחסוך בהוצאות. העדיפו תחבורה ציבורית כשזו זמינה עבורכם ואף עדיף כמובן ללכת ברגל. כמו כן, אופניים היא תמיד אופציה מצוינת וכמובן תעזור לכם גם לשמור על כושר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEO קידום אתרים עוסקים בקידום אתרים במנועי חיפוש כאשר גוגל בראשם.

בין לקוחותינו - "היפו" מסעדת אירועים מובילה, "גיל פק" בקבוקי פלסטיק וגם "סוכנות אור" ביטוח רכב וגם קורונה בית דפוס ברעננה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדי שושני

מאת: גדי שושניפלילי27/06/12980 צפיות
עבירות מין הן בים העבירות החמורות ביותר בחוק העונשין, הן נחשבות לעבירות רגישות ביותר והטיפול בהן מורכב לכל הצדדים. פעמים רבות, אנשים מן השורה מואשמים בעבירות מין בשל חוסר ידיעת החוק או על ידי גורמים שלא נוהגים בתמימות. במקרים אלו חשוב מאוד להתייעץ עם עו"ד עבירות מין כדי להימנע מכתב אישום חמור, תקופת מאסר והליך חקירה ומשפט ארוך וקשה שיכול להשפיע רבות על חייו של המואשם.

מאת: גדי שושנידיני משפחה23/06/12897 צפיות
מטרת הסכם ממון הנערך לפני הנישואין היא הסדרת נושא חלוקת הרכוש במקרה של גירושין בין בני זוג. כל עוד מערכת היחסים ממשיכה, להסכם אין כל שימוש ומשמעות. אך אל לנו לשכוח כי בכוחו של הסכם ממון למנוע הליך גירושין ארוך ומייגע..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה15/02/12992 צפיות
רובנו נוטים להיסחף אחרי החברים בזמן יציאה ולשתות אלכוהול למרות שאנו נוהגים לאחר מכן הביתה. כאשר יוצאים לבלות עם החברים תמיד צריך למנות נהג תורן ש...

מאת: גדי שושנידיני תעבורה31/01/121064 צפיות
על נהיגה בשכרות אנו שומעים רבות, כך גם על העונשים הנלווים לעבירה זו. אנו שומעים לא מעט על הצורך בלקיחת עורך דין פלילי או עורך דין תעבורה כדי להשיג פטור מעונשים חמורים..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה22/01/121269 צפיות
הפעולות הבסיסיות של האדם נפגעות בזמן נהיגה בשכרות. על כך אין עוררין, למרות הספקות שמטילים בכך חלק מהנהגים. אם נתפסתם בזמן נהיגה בשכרות או "נהיגה תחת השפעה" - מומלץ להתייעץ עם עו"ד תעבורה. גם אם מדובר במעידה ראשונה..

מאת: גדי שושניפלילי17/10/11852 צפיות
גולת הכותרת בחייו המקצועיים של עורך דין פלילי היא החקירה הנגדית. לא פעם, משפטים ארוכים ומסובכים מוכרעים על ידי שורת מחץ אחת של עורך דין פלילי טוב. זו הסיבה שחקירה נגדית היא אחת מהמיומנויות המורכבות והחשובות ביותר של עורך דין פלילי איכותי. לא בכל עבירה מגיע אדם לבית המשפט, אך כאשר הוא עומד במצב זה, חשוב שיבחר לעצמו עורך דין פלילי שיודע את מלאכת החקירה הנגדית ורוצה בכל מאודו להציל את לקוחו מפני אימת העונש.

מאת: גדי שושנידיני תעבורה03/10/11976 צפיות
אם נדמה לכם ששתיית מעט אלכהול לא תשפיע עליכם ועל תהליך קבלת ההחלטות שלכם - יש בידכם טעות. יותר מכך - מי שקובע את כמות האלכהול המותרת בזמן נהיגה, הוא המחוקק..

מאמרים נוספים בנושא איכות הסביבה

מאת: yoni romאיכות הסביבה 14/11/191294 צפיות
מדינת ישראל מעודדת את ייצור החשמל דרך מערכות סולאריות. פתרון זה הוא פתרון ירוק, ידידותי לסביבה וזמין בבתים פרטיים ושטחים עסקיים. מערכת סולארית עסקית היא מערכת אשר נבנית על גגות בתי עסקים ובכלל זה: שטחים מסחריים, מפעלים, בנייני משרדים ודומיהם.

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171561 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161765 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143049 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: איוורור והנדסהאיכות הסביבה 05/11/142648 צפיות
מהו חוק אוויר נקי? חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008, גובש על ידי קבוצת חברי הכנסת ועמותת "אדם טבע ודין" ונכנס לתוקף ביום 1/01/2011.

מאת: בני דואניאיכות הסביבה 30/10/142627 צפיות
אחד הרעיונות הבולטים ביותר שעומדים לקבל בקרוב משנה תוקף הוא הוצאת שקיות הניילון החינמיות מהסופרמרקט הקרוב לביתכם. למעשה, כל קונה ייאלץ להגיע עם שקית רב פעמית מהבית על מנת להניח בפנים את המוצרים אותם הוא רכש, כאשר לשקיות הניילון אליהן התרגלנו עד עכשיו לא יהיה יותר שימוש, אלא אם נהיה מוכנים לשלם תמורתן.

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138675 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica