חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פורמול קליגמן -הסרת כתמי שמש

מהם כתמי שמש?
כתמי שמש נוצרים בעקבות חשיפה ממושכת לשמש. כיום, יש מודעות רבה לסכנה בחשיפה ממושכת לשמש ואנשים רבים נוהגים להשתמש בקרם הגנה וכובעים כדי לצמצם נזקים. יחד עם זאת, עם הגיל היכולת של העור להתחדש יורדת ונוצרים כתמי שמש שהם מעין כתמים כהים על העור. כתמים אלו אינם מסוכנים בדרך כלל אך מהווים מטרד אסתטי. בכול זאת, אפילו שהכתמים לא מסוכנים אנו מעוניינים בגוון עור אחיד.

מה הסיבה להיווצרות כתמי שמש?
כתמי השמש נוצרים כחלק ממנגנון ההגנה של העור על עצמו. העור שמנסה לסנן את הקרינה החזקה של השמש עושה על ידי יצירת פיגמנט באמצעות התאים שמייצרים מלנין. ייצור יתר של מלנין באזורים מסויימים בעור יוצר כתמים כהים וגוון עור לא אחיד.  ככל שמתבגרים יש סיכוי גדול יותר לכתמי עור שכן חשיפת יתר של תאים מסויימים לשמש תגרום להיווצרות הכתמים.

מהו הטיפול היעיל להסרת כתמי שמש?

החדשות המעודדות שיש לזה טיפול שלרוב מסייע בטשטוש והעלמת הכתמים. פורמולת גליקמן הינה משחה שמורכבת משלוש משחות אחרות ומטרתה להבהיר את הכתמים .פורמולת גליקמן מיועדת להבהרת כתמים שנוצרו על הצוואר והפנים ולא להבהרת כתמים שנוצרו על הגב או כפות הידיים ושאר חלקי הגוף. כמו כן, הפורמולה יעילה לכתמים קטנים ובינוניים.
האם ניתן לרכוש את הפורמולה בבתי מרקחת?
בחוץ לארץ ניתן להשיג את התרופה כתכשיר מוכן בכל בית מרקחת גם בכדורים וזריקות. בארץ ניתן להשיג את התכשיר רק כמשחה ורק בבתי מרקחת מסויימים.הפורמולה נעשית ברקיחה מיוחדת לכן  לא בכל בית מרקחת ניתן יהיה למצוא אותו. פורמולת גליקמן ניתנת על ידי מרשם רופא ונקרחת בבתי מקרחת שמתמחים בהכנות רוקחיות ויש להם את הציוד הנדדרש לכך. מרשם רופא נדרש שכן חשוב שרופא או יבדוק את הכתמים ויוודא שאכן מדובר בכתמי שמש לא מסוכנים שניתנים לטיפול.
הטיפול במשחת קליגמן הינו ארוך טווח ודורש סבלנות וארוך רוח. הטיפול דורש מריחה יומיומית של המשחה וחשיפה מועטת לשמש. רצוי לעשות את הטיפול בחורף. חשיפה לשמש כשהפורמולה על הפנים עלולה  לגרום להתכהות נוספת של הכתמים ולהחמרה של המצב. שימוש בכובע וחשיפה מועטת לשמש מומלצים בכל מקרה גם ללא קשר לטיפול בהבהרת כתמי השמש.
חשוב לזכור, שעם הגיל יכולת של תאי העור, כמו כל תאי הגוף, לשקם את עצמם יורדת, לכן יש לקחת בחשבון שהטיפול לא בהכרח יצליח עם כל כתם וכתם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אלון

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים04/02/14911 צפיות
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים24/08/13968 צפיות
מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/05/131112 צפיות
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים. דרגת הקושי של המסלולים משתנה. נציין כי לקראת היציאה לטיול כדאי לאסוף מידע אודות השטח, להדפיס מפה, ללמוד את המסלול ולהצטייד בהתאם. אל תשכחו להביא אתכם מים, כובע, בגדים מתאימים, נעלי הליכה, תיק עזרה ראשונה, מצפן, מצלמה וארוחה קלה.

מאת: יאיר אלוןצרכנות24/03/131734 צפיות
ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60.

מאת: יאיר אלוןפרסום באינטרנט07/02/131271 צפיות
בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ06/02/131094 צפיות
אזור הדרום של ישראל מורכב בעיקר משטחים מדבריים. שבילי טיולים ואתרי קמפינג בדרום פתוחים בפני הקהל בכל עונות השנה. האתרים הבאים מתאימים לקמפינג משפחתי, קבוצתי או זוגי. הלינה מתקיימת במגרשי חנייה או מרחבים מיוחדים שמתאימים לחנייה ולינה. ברוב המתחמים תמצאו גם מתקני הצלה, ברז מים ושילוט מתאים. אלו שמעוניינים בכך יוכלו למצוא במושבי הדרום אכסניות, צימרים, בתי הארחה ובתי מלון קטנים. האירוח מתבצע לרוב במתכונת של לינה וארוחת בוקר.

מאת: יאיר אלוןמחשבים וטכנולגיה - כללי07/12/121184 צפיות
משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223121 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213626 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201738 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201510 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201781 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201499 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191973 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica