חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החזרת אהבה

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/20151549 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה היא החזרת אהבה?

"החזרת אהבה" היא המונח המקובל כיום לשלל שיטות שבהן משתמשים כדי "להחזיר את הגלגל אחורה" במצבים של אהבות שהסתיימו, אף על פי שלא תמיד כפי שאתם חושבים כרגע. המשיכו לקרוא והדבר יתבהר.

מדובר בתחום שמיסטיקנים און ליין רבים עוסקים בו כיום, ואלו ששוחחנו עמם פרשו בפנינו תשובות מכל קצווי הקשת: חלקם דיברו על כישופים ועל טקסים שהם מבצעים ממש כדי להחזיר זוג זה לזה; אחרים הדגישו שהם בודקים היטב את ההתאמה – גם כאשר אדם מגיע אליהם והוא בטוח בכך שהוא רוצה לחזור לבן הזוג שממנו נפרד; ומיסטיקנים און ליין נוספים הדגישו חזור והדגש את העובדה שהם אינם מבצעים שום דבר כאשר מדובר באהבה שאחד מבני הזוג בה בעצם נשוי למישהו אחר.

כיצד מתבצעת החזרת אהבה?

עם זאת, כל המיסטיקנים און ליין הללו הדגישו שמדובר בתהליך הכולל ניקוי אנרגטי, איזון אנרגטי והתכווננות מחדש. התהליך האנרגטי, שבעצם אינו כולל התערבות מאסיבית שנויה במחלוקת כמו התהליכים שציינו לעיל, הוא תהליך שיכול להתאים לכל אחד מכם בעת של מצוקה לאור אבדן אהבה.

במקרה כזה המיסטיקן ישוחח עמכם, וישתמש בכלים כגון תקשור ופתיחה בקלפים כדי לוודא היכן באמת אתם נמצאים ומה נכון לעשות. לאחר מכן יבצע ניקוי אנרגטי וטיהור, שמטרתם ראשית לנתק אתכם מזמן העבר ולעזור לכם להתחבר לזמן הווה. הרעיון המרכזי בתהליך כזה הוא לסייע לכם להתנתק מהדברים הלא טובים שהיו בקשר, מהחוויות המחזיקות אתכם אחוזים בקשר הזה, וראשית לכול – לפתוח דף חדש עם עצמכם. דף חדש כזה, אנרגטי, יאפשר לכם להתחיל להבין אם אתם אכן עדיין מעוניינים באותה אהבה, באותה זוגיות שהיתה, ויאפשר לכם להבין כיצד אתם מתחברים אליה מחדש, ממקום אחר – בהנחה שאתם אכן מעוניינים בה לאחר הניקוי האנרגטי. העבודה באמצעות התקשור והקלפים יכולה לסייע לכוון אתכם למקומות המתאימים לזמן ההווה שלכם ולאופציות שיאפשרו לכם לעשות את העבודה הפנימית הדרושה לכם כעת. כלומר, בתהליך פנימי של החזרת אהבה – הדגש הוא קודם כול על החזרת האהבה לעצמכם ועל החיבור המחודש עם עצמכם, במקום שבו אתם נמצאים כעת ונכון לזמן הנוכחי בחייכם.

בזוגיות קיימת

החזרת אהבה יכולה להיות גם במצב של קשר זוגי קיים אך ש"סטה ממסלולו הטוב", וגם במקרה כזה, מיסטיקנים און ליין המומחים לכך מציינים כי הם מבצעים ניקוי ואיזון אנרגטי קודם כול. לאחר מכן הם בודקים מה קורה אצל בן הזוג, ובמידה שנשמתו מסכימה לכך, הם יכולים לבצע גם אצלו ניקוי אנרגטי ולבדוק דברים לגביו באמצעות כלים שונים – כדי לרתום גם אותו לתהליך. השלב הבא הוא לאפשר לדברים לקרות שוב ממקום חדש ונקי, וכך לגלות אם אכן האהבה הזו נועדה להתממש, או שזמנה ותפקידה הסתיימו.

חשוב לדעת!

כדאי להיות מודעים לכך שזהו אינו תהליך של "זבנג וגמרנו" על פי רוב, ויותר מכך – שמיסטיקנים און ליין שמבטיחים לכם כישוף ופתרון מיידיים לא בטוח אומרים לכם את כל האמת. כאשר מדברים עמם ישירות, הם מדגישים את העובדה שאין מאה אחוז הצלחה, גם אצל אלה מהם שעובדים עם כישופים, מאחר שמדובר בתחום הזיווגים, שכידוע – אינו נתון בידי אדם, אלא בידי שמים.

 



תגיות המאמר: מיסטיקנים און ליין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיר בן מרום - יועץ מתקשר ומיסטיקן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר בן מרום

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות19/01/161575 צפיות
בעולם של היום, שבו כל אדם שני מכריז על עצמו כעל מתקשר, חשוב לדעת כיצד להבחין מה הוא תקשור אמיתי. איך עושים את זה ומה הדברים שצריך לשים לב אליהם? היכנסו וקראו.

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות10/01/161600 צפיות
כולכם אוהבים אותם, כולכם מכירים אותם היום ורבים מכם הפכו ל"צרכנים" קבועים שלהם. קלפי טארוט – איך עובדים איתם, ומה חשוב לדעת על העבודה איתם לקבלת תשובות מדויקות?

מאת: מאיר בן מרוםכישוף28/12/151810 צפיות
מסתבר שהיא נמצאת בכל מקום וחלקנו חשופים אליה הרבה יותר מאחרים ומושפעים ממנה. עין הרע – מהי ואיך היא משפיעה עלינו? ואיך מבצעים הסרת עין הרע?

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות02/12/151773 צפיות
הם קיימים זה שנים רבות, ומשתמשים בהם בשלל תרבויות. מקלפים שהיו אזוטריים ומיועדים אך ורק ל"מכשפים" למיניהם, כיום רבים מכם כמעט "מכורים" אליהם, או לפחות לא יכולים בלעדיהם. רוצים לדעת איך זה עובד ומה חשוב ביחס אליהם? קלפי טארוט – כל הדברים החשובים ביותר.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה23/11/152281 צפיות
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151796 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151712 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאמרים נוספים בנושא מיסטיקה

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה23/11/152281 צפיות
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה14/06/151737 צפיות
הוא אולי הפלאי שבשיטות המיסטיות המקיפות אותנו כיום; הוא לא רציונלי בשום צורה, הוא לא מבוסס על שיטת טיפול אלטרנטיבית ובעיקר – אי אפשר להוכיח אותו או את קיומו. מי שמתנסה בו בדרך כלל יוצא נשכר, שלא לדבר על העובדה שהוא שב ונעזר בו בדרך כלל, ואלו שטרם העזו לנסות אותו מסיבות שונות – כדאי שתקראו את המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה20/04/151566 צפיות
סביר להניח שאין אחד שקורא את השורות האלה וטרם התנסה בייעוץ על ידי תקשור, ואם יש אחד כזה, הרי שהמאמר הזה בדיוק בשבילו. אם כבר התנסיתם בייעוץ בתקשור ואם לא – אתם ודאי יודעים שתקשור הפך לאחת האופציות המבוקשות יותר כיום בעולם המיסטיקה והייעוץ המיסטי, ובמאמר הזה נספר לכם על האפשרויות לתקשור שמציעים מיסטיקנים און ליין.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151541 צפיות
בשנים האחרונות הפך המונח "מיסטיקנים און ליין" למונח השגור בפי כול, שנשמע כמעט מכל עבר. אך למה בעצם הכוונה? מה זה ומי הם מיסטיקנים און ליין? איך נוכל לאתר אותם ומתי נרצה לחפש אותם? במאמר הזה ננסה לעשות מעט סדר בדברים.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151635 צפיות
מיסטיקנים און ליין עומדים לרשותנו כיום במגוון רחב מאוד של אתרים, והפנייה אליהם יכולה להיות אפשרות מצוינת במקרים שבהם אנו זקוקים לעזרה מיידית, לייעוץ רוחני שיינתן באופן נגיש ופשוט. כיצד מתבצע ייעוץ און ליין וכיצד נבחר את המיסטיקן המועדף עלינו מבין כל המיסטיקנים און ליין?

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151527 צפיות
פתאום בשנים האחרונות כולם מדברים בגלוי על "עין הרע"; לא עוד משהו שמדברים עליו בחדרי חדרים, לא עוד משהו "לבורים בלבד" – כולנו מודעים לעובדה שעין הרע קיימת ולצורך להתגונן מפניה, ולפחות להיות מודעים אליה ולהיזהר ממנה. ואם כבר נפגענו, הרי שחשוב לדעת שיש כיצד להסיר אותה. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שקיבלנו ממיסטיקנים און ליין המומחים להסרת עין הרע.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה03/02/151574 צפיות
מיסטיקנים און ליין עומדים לרשותנו כיום במגוון רחב מאוד של אתרים, והפנייה אליהם יכולה להיות אפשרות מצוינת במקרים שבהם אנו זקוקים לעזרה מיידית, לייעוץ רוחני שיינתן באופן נגיש ופשוט. כיצד מתבצע ייעוץ און ליין וכיצד נבחר את המיסטיקן המועדף עלינו מבין כל המיסטיקנים און ליין?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica