חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוג טארוט - חוג קריאה בקלפים

מאת: צוות פורטל קורסקלפי טארות20/03/20119005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוג קריאה בקלפי טארוט

אנשים רבים נעזרים בקריאה בקלפים על מנת לכוון את עצמם ולמקד את ההחלטות שלהם. הקלפים, לפי אמונתם אינם אקראיים והינם בעלי משמעות. השליפה של קלף ספציפי מתוך חבילת הקלפים אינה סתמים וטומנת בחובה משמעות רבה כלפי האדם השולף. באמצעות הקלף ניתן לקבל תשובות או הכוונה במצב של צומת דרכים.

קלפי טארוט יכולים להעיד על קשיים של האדם שעליו להתמודד איתם, על דפוסי התנהגות או תקשורת, על חוזקות, על חלומות אליהם שואף האדם ועוד. קלפי הטארוט אינם נותנים תשובה חד משמעית בסגנון של "כן או לא" אלא נותנים זווית חדשה או נקודת מבט אשר יש להתייחס אליה ודרכה להבין את כיוונו של האדם או את הדברים להם הוא נזקק.

קריאה בקלפים היא נלמדת. אומנם יש חשיבות לאינטואיציה ואנשים להם חיבור טוב עם הנפש ועם אנשים אחרים יעשו זאת ביתר קלות, אך הלמידה של משמעויותיו של כל קלף היא שכלתנית.

חוג קריאה בקלפים הינו חוג המאפשר למשתתפים בו הן לפתוח בעצמם בקלפים ולחוות מסע פנימי דרך התכנים שמעלים הקלפים והן ללמוד על משמעויותיו של כל קלף. חשוב לציין כי פתיחה בקלפים אין משמעותה ניבוי עתידות - הקלפים אינם מספרים לנו מה הולך לקרות, הם מספרים לנו במה אנו עסוקים, עם איזה תכנים אנו מתמודדים ובאיזה מכשולים אנו מאמינים שניתקל או שנתקלנו בעבר.

השינוי שיכולים לחולל הקלפים הוא בעקבות המודעות שהם מעלים והעבודה האישית של האדם על עצמו ולא בעקבות גילוי גורלו. לכן, יש צורך להאמין בקלפים על מנת שניתן יהיה להשתמש בהם.

חוגים בסגנון של חוג טארוט או חוג פתיחה בקלפים מיועדים לאנשים מבוגרים, בני שמונה עשרה ומעלה. הסיבה לכך היא התכנים שהקלפים יכולים להעלות והעובדה שתכנים אלו אינם תמיד קלים ויכולים לדרוש התמודדות. כיוון שהשליפה של הקלף היא כביכול אקראית אין לאדם שליטה על הקלף ועל משמעותו ויש להיות מוכנים לכך. 

בחוג טארוט ניתן להתקדם ולהמשיך ללמוד עד למצב בו ניתן לפתוח בקלפים עבור חברים ומכרים. ושוב, חשוב לזכור כי הקלפים אינם מנבאים את העתיד ואינם נשלטים, פתיחה לחברים או לעצמך דורשת הכנה מוקדמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל קורס הינו אתר לימודים מקיף מסוגו בישראל המאגד מגוון קורסים, לימודי תעודה, הכשרות, לימודי הנדסאים ועוד. האתר מאפשר לגולשים לקרוא על כל קורס וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות פורטל קורס

מאת: צוות פורטל קורסלימודים אקדמאיים31/05/131323 צפיות
לימודי הרפטולוגיה מתאימים לאנשים אשר מגלים עניין בבעלי חיים זוחלים, אנשים אשר כבר מגיל צעיר מגדלים בביתם זוחלים או דו-חיים, מרותקים מאופיים, יופיים, כוחם ודרך החיים שלהם. אנשים אלו מתייחסים לעצמם לא פעם כאל "הרפרים" או "הרפרס".

מאת: צוות פורטל קורסלימודי תעודה ומקצוע31/05/13988 צפיות
כיום כמעט ולא ניתן למצוא אדם שאין ברשותו מצלמה כזו או אחרת, אם במסגרת הפאלפון או הסמארטפון ואם כמצלמה דיגיטאלית קטנה או כזו מקצועית. השימוש במצלמה הפך לחלק יומיומי בחיים והעובדה שמפתחי הגדג'טים, האפליקציות והסמרטפונים משקיעים זמן רב בפיתוח ושכלול יכולת הצילום והעיצוב של התמונה מעידה על הצורך האדיר של האזרח הקטן בתיעוד אסתטי של חייו.

מאת: צוות פורטל קורסקורסים וסדנאות31/05/131537 צפיות
רוב האוכלוסיה המעוניינת ביין פשוט הולכת לסופר או לחנות המשקאות הקרובה וקונה בקבוק יין. רבים אפילו לא מבינים ומבחינים בהבדל שבין יין מרלו לבין שרדונה. מי שמבחין בהבדלים ומעיד על עצמו כ"מבין ביין" יכול על ידי טעימה בלבד לחרוץ את גורלו של היין ולקבוע את סוגו, זן הענבים ממנו הוכן, מידת העפיצות, גילו של היין וכדומה. אותם אנשים אינם מסתפקים ביין מהסופר ולא פעם מעוניינים להתחיל ולגדל יין בעצמם.

מאת: צוות פורטל קורסרפואה משלימה31/05/131310 צפיות
בניגוד לשנים עברו היום כאשר מרגישים לא טוב, ישנם מיחושים שונים בגוף או כאב זה כבר ממש לא ברור שהפנייה המידית היא לרופא המשפחה או לרופא מומחה. לפני שני עשורים פחות או יותר, נכנס לעולם המערבי תחום הרפואה המשלימה והחל אט אט לחלחל לתודעה הציבורית כתחלופה הולמת לרפואה המערבית המוכרת.

מאת: צוות פורטל קורסלימודים אקדמאיים05/08/111289 צפיות
ההתעניינות בתחום הכלכלה אינה מפתיעה. תחום זה נוגע לכל אחד ואחד בארץ ובעולם ובעל השפעה ישירה על איכות חיינו. יחד עם העובדה כי המידע היום נגיש יותר וניתן לשלוט ולעקוב אחר התנהלותם של בנקים ומניות מהמחשב הביתי בכל שעה ביום ומכל מקום בעולם, זה רק מתבקש כי תחום הכלכלה יהפוך לתחום בו שולטים אנשים רבים.

מאת: צוות פורטל קורסאימון אישי - כללי21/06/111446 צפיות
העובדה שנוספו לחיינו עשרות מטלות יומיות לא שינתה את העובדה שיש ביממה רק 24 שעות, מהן חלק מיועדות לשינה, וכך, אנשים רבים שאינם עומדים בלחץ הזמן מגיעים למצב בו הם מדלגים על מטלות חיוניות יותר ופחות ולמעשה מאבדים קצת שליטה על עולמם.

מאת: צוות פורטל קורסחדר כושר24/05/111435 צפיות
חוג עיצוב הגוף הוא אחד מתוך סדרה של חוגי ספורט ופעילויות שונות אשר מטרתם לסייע בהשגת גזרה יפה. החוג נעשה בדרך כלל בקבוצה בה מודרכות הנשים על ידי מדריכה מנוסה כיצד להאריך את השרירים, לחזק את הבטן, לשמור על יציבה נכונה ובגדול, לחטב את גופן. כמובן ששיעור אחד אינו מספיק ויש להגיע אל החוג באופן קבוע ורציף על מנת שניתן יהיה לראות תוצאות.

מאמרים נוספים בנושא קלפי טארות

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות19/01/161573 צפיות
בעולם של היום, שבו כל אדם שני מכריז על עצמו כעל מתקשר, חשוב לדעת כיצד להבחין מה הוא תקשור אמיתי. איך עושים את זה ומה הדברים שצריך לשים לב אליהם? היכנסו וקראו.

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות10/01/161598 צפיות
כולכם אוהבים אותם, כולכם מכירים אותם היום ורבים מכם הפכו ל"צרכנים" קבועים שלהם. קלפי טארוט – איך עובדים איתם, ומה חשוב לדעת על העבודה איתם לקבלת תשובות מדויקות?

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות02/12/151770 צפיות
הם קיימים זה שנים רבות, ומשתמשים בהם בשלל תרבויות. מקלפים שהיו אזוטריים ומיועדים אך ורק ל"מכשפים" למיניהם, כיום רבים מכם כמעט "מכורים" אליהם, או לפחות לא יכולים בלעדיהם. רוצים לדעת איך זה עובד ומה חשוב ביחס אליהם? קלפי טארוט – כל הדברים החשובים ביותר.

מאת: משה סויסהקלפי טארות26/07/152300 צפיות
כיצד לשאול את קלפי הטארוט שאלה סוגי השאלות שניתן לשאול ואיזה מידע הקבל? רוב האנשים מבקשים לשאול שאלות של כן ולא כשהם עושים קריאה בקלפים אפילו שהם מעונינינים לשאול שאלות ממוקדות יותר. כדי לאפשר לכם לשאול נכון כשתם עושים פתיחה בטארוט ושתתקדמו בטכניקה שלכם, עליכם לקחת כמה דקות כדי לחשוב על שאלתכם לקלפי הטארוט ומה אתם מתכוונים לעשות בתשובה שתקבלו. האם במידע זה תשתמשו לפיתוח הרוחני שלכם? האם במידע הזה לא תשתמשו בכלל ופשוט תמשיכו בחייכם? האם במידע שתקבלו תשתמשו על מנת לפתור את בעיותכם?

מאת: ורד אלהקלפי טארות23/12/138481 צפיות
קלפי טארוט יכולים לעזור לנו במגוון תחומים בחיינו. הם אמנם לא מנבאים את העתיד כפי שטועים לחשוב - אך הם מסייעים לנו לקבל את כל האמיתות לגבי חיינו, להתחבר לעצמנו ולראות את כל ההזדמנויות הנקרות בפנינו. פתיחה בקלפי טארוט היא הזדמנות נהדרת לכל אחד לגלות דברים חדשים על עצמו, ובמיוחד למי שמעוניין לעשות שינוי בחייו. פעמים רבות אנו חושבים ששקללנו היטב את כל הגורמים ובחרנו בהחלטה הנכונה ביותר - ולאחר זמן מה מגלים כי היא הייתה שגויה מיסודה. קלפי טארוט יכולים למנוע את המצבים הללו.

מאת: ורד אלהקלפי טארות23/12/138249 צפיות
קלפי טארוט יכולים לעזור לנו במגוון תחומים בחיינו. הם אמנם לא מנבאים את העתיד כפי שטועים לחשוב - אך הם מסייעים לנו לקבל את כל האמיתות לגבי חיינו, להתחבר לעצמנו ולראות את כל ההזדמנויות הנקרות בפנינו. פתיחה בקלפי טארוט היא הזדמנות נהדרת לכל אחד לגלות דברים חדשים על עצמו, ובמיוחד למי שמעוניין לעשות שינוי בחייו. פעמים רבות אנו חושבים ששקללנו היטב את כל הגורמים ובחרנו בהחלטה הנכונה ביותר - ולאחר זמן מה מגלים כי היא הייתה שגויה מיסודה. קלפי טארוט יכולים למנוע את המצבים הללו.

מאת: ורד אלהקלפי טארות15/10/131823 צפיות
לא מעט אנשים נתקלים ברגע במהלך חייהם שבו הם מכריזים - "זהו הזמן לשינוי". לעיתים הדבר נובע מתסכול בעבודה, מבעיות בזוגיות, או מתחושת חוסר סיפוק ואי הגשמה עצמית. לא תמיד משנה הסיבה שמובילה לרצון לשינוי - אלא הדרך שבה מחליטים ללכת כדי ליישם את החלטותינו. פעמים רבות, מוותרים על ההחלטה לשינוי בשל קשיים שמתגלים במהלך הדרך - לא תמיד ברור כיצד עלינו לפעול, לאן לפנות ואת מה לשנות ואיך. לעיתים, לא ברורה לנו מקור הבעיה שמצריכה את השינוי בחיינו - וכשלא ברור במה עלינו להתמקד, קשה מאוד להצליח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica