חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוסים- שטח המרעה של הסוס

מאת: שירי פלגחיות בר21/03/20119536 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רבים רוצים איזה שטח אדמה קטן כדי שיוכלו לרכוש איזה סוס ולצאת איתו לרכיבה באזור. אך אהבת סוסים ופנטזיית רכיבה עליהם לא מספיק בשביל להחזיק סוס. רוב האנשים חסרים את המידע הרלבנטי הנוגע לגידול סוסים. פעמים רבות, המידע שלהם מתבסס על איזה חלום רומנטי על רכיבה על סוסים., משהו שהם ראו בסרטים.
רכישת סוס מצריכה חשיבה מעמקיה על ההוצאות הכלכליות, הטיפול והתחזוקה שהסוס מצריך כמו גם שטח המחייה ההכרחי לו ותדירות הרכיבה עליו.
מה שטח המחיה שנדרש?
כלל אצבע חשוב הוא שעבור כל סוס שיש באורווה יהיה בין3-5 דונם של אזור מרעה. הרוכב החכם יתכנן את שטח המרעה כך שלסוסים יהיה מספיק מרחב. רצוי שיהיה שטח נוסף תחום לאימון הסוסים. הסיכוי לפציעה של בעל החיים גדל כאשר יש צפיפות גדולה בשטח המחיה שלהם, התחרות על הטריטוריה, על המים והמוזן עלולה להוביל לתוקפנות של הסוסים אחד כלפי השני. יש לאפשר מספיק מרחב כדי לאפשר הפרדה בין סוסים שאינם מסתדרים. מספר הסוסים בכל מכלאה צריכה להיגזר מרמת ההתאמה שלהם, האם הם מסתדרים אחד עם השני כמו גם התאמתם לתנאי הקרקע תוך התחשבות בתנאי האקלים ומזג האוויר. לסוס צריך להיות מקום לעמוד, לשכב, ולהסתובב.
כמו כן יש צורך ליצור מקום לאסם, לאחסון החציר ולדאוג לבניה של גג או מכסה להגנה מפני השמש או הגשם. המתחם של הסוסים צריך להיות סגור ומוגן. חשוב לא להשאיר מכונות או ציוד אשר עלול לגרום לפציעה של הסוסים.
גדרות: ישנן סוגים שונים של גדרות שנועדו במיוחד לתחום מרעה סוסים. גדרות עשויים מקרשים הינם מסוכנים עבור הסוסים אם לא דואגים לשמור על תחזוקה שלהם ותיקון בעת הצורך. הסוסים יכולים לשבור את הקרשים וכתוצאה מכך להשתפד עליהם. גדרות שיש בהם חוטי תיל חשופים מהווים גם הם סכנה לסוסים. חוט התיל יכול להסתבך ברגלו של הסוס או הצוואר לפצוע אותו בצורה קשה. גדרות שתחומות את המרעה צריכות להיראות. כלומר, חשוב שהסוס יוכל להבחין בהן. הגדרות האידיאליים עבור סוסים הן סינטטיות, חזקות וגמישות. רצוי שגם הפינות של הגדרות יהיו מעוגלות ולא חדות על רדיוס גדול כדי למנוע מצב שהסוס נתקע באחת הפינות בזמן דהירה. כמו כן, לא מומלץ לקשור את הסוס לגדר כמו שנהוג לעשות לכלב. קשירהכזו מהווה פוטנציאל גבוהה לפגיעה של הסוס. מי שיכול לסייע לכם בבחירה של גדר מתאימה הוא הווטרינר של הסוסים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141554 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141319 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141166 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131237 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131345 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131273 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131313 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא חיות בר

מאת: ליאורחיות בר09/03/149713 צפיות
עטלפים הם היונקים המעופפים היחידים שקיימים, וישנם שני סוגים עיקריים של עטלפים: עטלפים שהם אוכלי פירות, עטלפים שהם אוכלי חרקים. אורך חייהם של עטלפים הוא כ-20 שנה.

מאת: משה יוריחיות בר02/12/1215029 צפיות
בפרסום זה בחרתי לחלוק עימכם קוראיי אפילו עם במעט מהמחשבות וההתלבטויות אשר היו לי כשהייתי צריך להחליט ולשכור צלם מיומן ביולי האחרון לבר מצווה של בני. הנני בטוח שעבור חלק מהקוראים היו אותן התלבטויות שהעסיקו אותי ועבור רוב הקוראים עדיין יהיו. תהיות פשוטות כ: כיצד להחליט ואולי מה צריך לבדוק - הסיבה העלתי עבורכם מספר נקודות להתחיל איתן:

מאת: נטלי הרוש חיות בר10/10/128810 צפיות
גם לך יש חלום של חיית מחמד משלך? אין ספק כי מדובר בכיף גדול וסיפוק עצום. מה חשוב לדעת לפני שמאמצים חיית מחמד חדשה?

מאת: רחליחיות בר11/06/128772 צפיות
הרחקת עטלפים מיועדת לכל מי שרוצה להרחיק עטלפים מאזור מסוים, יהיה זה אזור מגורים או אזור ציבורי או אפילו אזורי חקלאות. בעוד הרבה פעמים כשאנחנו חושבים על הרחקת עטלפים אנחנו חושבים על ריסוס והדברה של עטלפים

מאת: רחליחיות בר28/02/1210019 צפיות
בין אם אתם גרים בבית משותף ובין אם אתם גרים בבית פרטי ובמיוחד אם אתם גרים בעיר, חתולים וכנופיות של חתולי רחוב הם חזיון נפוץ. חתולים מגיעים לאזורים בהם נמצאים פחי אשפה, נכנסים לתוכם, מפזרים את הזבל ובכך גורמים למפגע בריאותי וסביבתי.

מאת: רחליחיות בר20/02/129273 צפיות
בין אם אתם גרים בבית משותף ובין אם אתם גרים בבית פרטי ובמיוחד אם אתם גרים בעיר, חתולים וכנופיות של חתולי רחוב הם חזיון נפוץ. חתולים מגיעים לאזורים בהם נמצאים פחי אשפה, נכנסים לתוכם, מפזרים את הזבל ובכך גורמים למפגע בריאותי וסביבתי

מאת: שירי פלגחיות בר21/03/118900 צפיות
אנשים רבים רוצים איזה שטח אדמה קטן כדי שיוכלו לרכוש איזה סוס ולצאת איתו לרכיבה באזור. אך אהבת סוסים ופנטזיית רכיבה עליהם לא מספיק בשביל להחזיק סוס. רוב האנשים חסרים את המידע הרלבנטי הנוגע לגידול סוסים. פעמים רבות, המידע שלהם מתבסס על איזה חלום רומנטי על רכיבה על סוסים., משהו שהם ראו בסרטים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica