חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי אפוסטיל

מאת: taliamnmדיני חוזים22/03/20111714 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירות האפוסטיל הינו שירות לאימות מסמכים ציבוריים, המונפקים על ידי המדינה ומוסדותיה. הסיבות לבקשת אישור מסמכים באופן זה יכולות להיות מגוונות ולשמש למטרות שונות, ביניהן לצורך קבלת אישורי לימודים ואשרות עבודה, או תעודות נישואין, גירושין, לידה או פטירה. חתימת האישור של האפוסטיל על המסמכים קבילה בקרב כל המדינות החברות באמנת האג, ועל פי האמנה לא יידרש אימות נוסף על המסמכים, מלבד חתימת האפוסטיל. עם זאת, יש לציין כי מדינות שונות יכולות להעמיד דרישות למסמכים נוספים בהתאם למקרה הנתון.

מי מספק שירותי אפוסטיל?
חשוב לדעת, כי כל מדינה החברה באמנת האג מספקת אישורי אפוסטיל עבור מסמכים אשר יוצרו בתחומן, בלבד. כך, למשל, שירותי אימות מסמכים ציבוריים של משרדי האפוסטיל בערים השונות בישראל, ניתנים רק עבור מסמכים ציבוריים ישראליים. כלומר, לדוגמה, זוגות אשר נישאו בחו"ל, בנישואים אזרחיים, לא יוכלו לקבל אישור אפוסטיל ישראלי. ללא אישור האפוסטיל, לא מן הנמנע כי לא יוכלו לקבל הכרה בנישואיהם על ידי משרד הפנים בישראל. יש לציין כי בניגוד למסמכים פרטיים (מסמכים מכל סוג שאינם מונפקים על ידי רשויות השלטון) מסמכים אשר עבורם נדרשת חתימת אפוסטיל לא ניתן להחתים אצל נוטריון. בהתאם לדרישות המקרה, ייתכן כי יידרש למטרה מסוימת אישור של נוטריון על המסמכים הפרטיים ואישור של האפוסטיל למסמכים ציבוריים. כמו כן, במקרה בו אישור האפוסטיל הוא על מסמכים נוטריוניים, האימות מתבצע באחת מלשכות בתי המשפט ולא על ידי משרד החוץ או הנציגויות השונות שלו.

מסיבה זו, מומלץ בחום לזוגות הנישאים בארץ שאינה ארץ המקור של שני בני הזוג לוודא כי תעודת הנישואים תוחתם על ידי האפוסטיל במקום בו נערכו הנישואים, בטרם יעזבו את המקום או בטרם שובם לארץ המוצא. וידוא מסוג זה יכול לחסוך עוגמת נפש מיותרת בשלבים מאוחרים יותר. פספסתם את הרכבת? זקוקים לאישור אפוסטיל בחו"ל? המצב לא אבוד. כדאי לכם לפנות למשרדי האפוסטיל במקום הרלוונטי ולברר בדבר קבלת אישור אפוסטיל באמצעות הדואר. אומנם תהליך זה יכול לארוך מספר שבועות (מה שלא יעזור לכם אם אתם זקוקים לאישור באופן מיידי), אולם זה עדיין פשוט וקל יותר מאשר לעלות שוב על מטוס.

 



תגיות המאמר: נוטריון, אפוסטיל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת taliamnm

מאת: taliamnmדיני משפחה06/04/111193 צפיות
חוק יחסי ממון קובע שכל הרכוש שצברו בני הזוג במהלך נישואיהם או במהלך חייהם המשותפים כידועים בציבור הוא רכוש משותף. במקרה של גירושין / פרידה, רכוש זה יתחלק באופן שווה בין השניים

מאת: taliamnmדיני משפחה15/02/111064 צפיות
במאמר הבא תוכלו ללמוד כיצד להתמודד עם האיומים השונים שנשמעים במסגרת הליכי גירושין וקשורים למזונות ילדים.

מאת: taliamnmדיני משפחה15/02/111097 צפיות
שעורכים את הסכמי הממון בצורה נכונה ובאמצעות הכוונה של עורך דין לדיני משפחה, הם יכולים להתגלות כאמצעי יעיל להבטחת עתידו של כל אחד מבני הזוג. כשבני הזוג עורכים הסכם ממון דווקא כשהיחסים ביניהם טובים והתקשורת תקינה, ניתן להגיע להסכם שמושתת על כבוד הדדי

מאת: taliamnmדיני משפחה15/02/111641 צפיות
אב אחראי על כלכלת ילדיו, זאת מבלי שום קשר למצבו הכלכלי. בשעה שבה חייב האב בתשלום מזונות בסכום מינימלי מסוים בעבור כל ילד, גבר מובטל עלול למצוא עצמו במצב בו מחויב בתשלום מזונות של אלפי שקלים.

מאת: taliamnmזוגיות ואהבה02/02/111226 צפיות
יום האהבה כבר ממש מעבר לפינה, החנויות מתקשטות בוורוד ואדום, חנויות תכשיטים יוצאות במבצעים ובובות פרווה עם לבבות גולשות מכל פינה

מאמרים נוספים בנושא דיני חוזים

מאת: אבי דוידידיני חוזים23/12/181305 צפיות
מה עתיד להתרחש בפגישה אצל נוטריון וכיצד כדאי להתכונן על מנת להשלים את כל הנדרש במהרה.

מאת: רוני הכהןדיני חוזים16/04/181592 צפיות
האם זה דבר שנחשב בתור יתרון או רק רעה חולה שצריכים להוציא מן החברה? קראו הלאה.

מאת: רוי ורלדיני חוזים23/10/171580 צפיות
Financing a home can be made more difficult when your credit score is low. FHA loans might be a good option to consider in these circumstances, because the federal government guarantees them.FHA loans can even work when a borrower doesn't have the money to make a down payment or closing costs.

מאת: רוי ורלדיני חוזים28/10/161706 צפיות
This article is going to prepare you to start. Check out the helpful hints below and get the advice you read. Make sure that you have good landing pages. Landing pages for specific ads are better than linking to the general website. This is because you are giving them just what they want. If you provide a contact form as well, it will certainly help generate leads.

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162042 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני חוזים08/11/153300 צפיות
כל מה שרצית לדעת על המחאות זכות מאת עו"ד נועם קוריס, הסבר על הדין המצוי בענייני המחאות זכות לפי חוק המחאת חיובים

מאת: איתמר כוכבידיני חוזים28/07/152360 צפיות
חוזה הינו הסכם בעל תוקף משפטי, הנובע ממפגש רצונות בין מספר צדדים כשירים בעסקה, הכולל התחייבויות משפטיות. העיקרון המנחה בדיני החוזים הוא שככלל הסכמים יש לכבד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica