חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתים על עצי מנגו?

מאת: nataly28גינון22/03/2011800 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתים על עצי מנגו? במקום הזה אפשר לקרוא על שיטות פשוטות לשידרוג ושיפור גינת הנוי שלכם, ולשמוע טיפים חדשים לגבי גננות.

גינה פרטית זהו חלום של רבים, ויש אפשרות להבין למה. כאשר יש לנו גינה ירוקה היא עשויה לשמש אותנו לשם רביצה נינוחה בחוץ, בשביל אירוח קרובי משפחה וגם בשביל התחביב האהוב - עבודה בגינה. הקושי הוא הדרך הארוכה להשגת גינה חלומית... רוצים להתחיל?

מתחילים עם תכנון גינה - לא השגתם עדיין משתלות?

שלב התכנון של הגינה בביתכם, זהו חלק חשוב ביותר. השיטה שבה הגינה שלכם תתוכנן, היא בעלת השפעה על איכות התוצרים של הגינה. בדיוק בגלל זה יש סיבה טובה להתייעץ קודם עם בעלי ניסיון לגבי ניצול יעיל של המרחב שברשותכם, ולבצע בדיקה של סוג הקרקע. שהרי בסופו של דבר לא כל השתילים מתאימים לכל סוג של קרקע, לכן מן הראוי לדעת עם מה אתם עובדים.

השלב השני - העבודה האמיתית.

מוכנים להתחיל להזיע? מה עם גננות? זה בלתי אפשרי לדבר על גינה ביתית מושלמת ולא לציין את השעות הארוכות של עבודות הגינון השונות. צריך לרכוש שתילים ועצים, ולאחר מכן להתחיל בנטיעה ובשתילה. העבודה הזו אינה נעימה תמיד, ברם התמורה שמחכה לכם שווה את כל הזמן המושקע ואת כל האנרגיה!

עכשיו רצוי להתחיל להתעניין באלמנט העיצובי!

גינה מעוצבת זה לא רק פרחי נוי או הקמת גינה, מדובר גם על פסלונים, מזרקות נוי ואפילו גופי תאורה. זה השלב הכי מהנה כי עכשיו אפשר למצוא ריהוט גן ולהפוך את מרחב הגינה לגן בוטני של ממש. כל אותם האלמנטים הקטנים מסוגלים לחולל שינויים רציניים, ואתם תופתעו לגלות כמה הגינה תשתנה בעקבות כמה טאצ'ים של עיצוב ודקורציה.

רוצים לדעת יותר על גינון מקצועי? מחפשים בנרות עוד טיפים בשביל גננים חובבנים? בקרו באתר http://www.rose-garden.co.il/. עבודה מהנה!
 



תגיות המאמר: גננות, הקמת גינה, משתלות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111767 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111901 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111819 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111810 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112555 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111831 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111869 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191771 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182246 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811179 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181671 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183836 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174186 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica