חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח משכנתא – סוף מעשה במחשבה תחילה

מאת: גדי שושניביטוח משכנתא22/03/20111143 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תהליך קניית הדירה, הוא תהליך מתיש ואינטנסיבי בהתייחס למספר המרכיבים שיש לדאוג להסדיר אותם. החל במגעים עם חברת הבנייה, המשך בעריכת סקר-שוק בבנקים למשכנתאות תוך ניסיונות לגייס מקורות כספיים וכלה בבחירת המשכנתא המתאימה, כולל ביטוח משכנתא מתאים. בתקופה האחרונה, שוק המשכנתאות המתחדש פורח בגלל אותה תחרות בין הבנקים, המייצרת תנאים אטרקטיביים ומפתים לזוגות המעוניינים לקנות דירה. כפועל יוצא, צרכני המשכנתאות, צריכים לבחור ביטוח אטרקטיבי, עם שירות טוב ומקצועיות.

צרכני המשכנתאות מחויבים לרכוש ביטוח משכנתא, אולם לא כולם יודעים שאין חובה לרכוש את הביטוח מהבנק וניתן לפנות לחברות ביטוח פרטיות המציעות לפעמים תנאים לא רעים וממליצים על שילוב ביטוח דירה במקביל. לפני שמחליטים על ביטוח, מומלץ לבצע סקר שוק, בדיוק כפי שלקוח חושב עושה סקר שוק לפני שהוא קונה ביטוח רכב למשל. ישנן חברות המציעות הנחות מפליגות ללקוח, ובמקרים מסוימים, אם עושים ביטוח כלשהו בחברת-ביטוח, כמו ביטוח בריאות למשל, אזי ניתן לקבל הנחה בביטוח משכנתא .

חשוב לזכור, כי ביטוח משכנתא מורכב משני גורמים מרכזיים: ביטוח המבנה (הנכס)- באמצעותו הבנק מבטיח את ערכו הכספי של הנכס במקרה של נזק פיזי עתידי, אשר ישולם ע"י הביטוח. ביטוח חיים (ריסק) –באמצעותו מבטיח הבנק את תשלומי המשכנתא ע"י חברת הביטוח, אם הלווה נפטר ואין מי שישלם את המשכנתא לאחר מותו .

אלמנט נוסף שעל הלקוח לדעת הוא, כי הבנק מוגבל ע"י פיקוח בסכום הביטוח שהוא יכול לדרוש, כלומר: הבנק מוגבל בסכומי הביטוח המבוקשים על ידו לפי גובה החוב של הלקוח, ולא מעבר לכך.

ככל שמדובר בניסיון להשיג ביטוח משכנתא בתנאים הטובים ביותר, הלקוח צריך לזכור את מטרותיהם של שני המרכיבים שהזכרנו לעיל. עליו לזכור, כי ביטוח המבנה נועד לכסות רק נזקים פיזיים לנכס המבוטח (נזקי רעידות אדמה, פיצוצי צנרת, פגעי מזג אוויר ושיפוצים של קירות סדוקים ועוד), אך אינו כולל ביטוח תכולה כמובן (תכשיטים, רהיטים, מוצרי חשמל וכו') הוא הדין לגבי ביטוח חיים המרכיב הנוסף בביטוח המשכנתא, שאיננו בא כדי לפצות את משפחת הלקוח אם נפטר מסיבה כלשהי ואינו מעניק גמלה חודשית כפיצוי. מטרתו העיקרית היא, להבטיח את תשלומי המשכנתא לבנק.

מעמד לקיחת המשכנתא וביצוע ביטוח משכנתא לאחר מכן הוא עניין לא פשוט, כך שלעתים הלקוחות אינם יודעים מה משתלם יותר. ייתכן מצב, בו לאחר מספר שנות ביטוח נגלה כי ישנם ביטוחי משכנתא טובים יותר עם תנאים מתגמלים יותר. חשוב עד מאוד לעקוב באופן תמידי אחרי מבצעים ביטוחיים ולנסות במידת האפשר לשנות את תנאי הביטוח גם אם כרוך הדבר בשינוי חברת הביטוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEO קידום אתרים עוסקים בקידום אתרים במנועי חיפוש כאשר גוגל בראשם.

בין לקוחותינו - "היפו" מסעדת אירועים מובילה, "גיל פק" בקבוקי פלסטיק וגם "סוכנות אור" ביטוח רכב וגם קורונה בית דפוס ברעננה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדי שושני

מאת: גדי שושניפלילי27/06/12982 צפיות
עבירות מין הן בים העבירות החמורות ביותר בחוק העונשין, הן נחשבות לעבירות רגישות ביותר והטיפול בהן מורכב לכל הצדדים. פעמים רבות, אנשים מן השורה מואשמים בעבירות מין בשל חוסר ידיעת החוק או על ידי גורמים שלא נוהגים בתמימות. במקרים אלו חשוב מאוד להתייעץ עם עו"ד עבירות מין כדי להימנע מכתב אישום חמור, תקופת מאסר והליך חקירה ומשפט ארוך וקשה שיכול להשפיע רבות על חייו של המואשם.

מאת: גדי שושנידיני משפחה23/06/12900 צפיות
מטרת הסכם ממון הנערך לפני הנישואין היא הסדרת נושא חלוקת הרכוש במקרה של גירושין בין בני זוג. כל עוד מערכת היחסים ממשיכה, להסכם אין כל שימוש ומשמעות. אך אל לנו לשכוח כי בכוחו של הסכם ממון למנוע הליך גירושין ארוך ומייגע..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה15/02/12997 צפיות
רובנו נוטים להיסחף אחרי החברים בזמן יציאה ולשתות אלכוהול למרות שאנו נוהגים לאחר מכן הביתה. כאשר יוצאים לבלות עם החברים תמיד צריך למנות נהג תורן ש...

מאת: גדי שושנידיני תעבורה31/01/121068 צפיות
על נהיגה בשכרות אנו שומעים רבות, כך גם על העונשים הנלווים לעבירה זו. אנו שומעים לא מעט על הצורך בלקיחת עורך דין פלילי או עורך דין תעבורה כדי להשיג פטור מעונשים חמורים..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה22/01/121272 צפיות
הפעולות הבסיסיות של האדם נפגעות בזמן נהיגה בשכרות. על כך אין עוררין, למרות הספקות שמטילים בכך חלק מהנהגים. אם נתפסתם בזמן נהיגה בשכרות או "נהיגה תחת השפעה" - מומלץ להתייעץ עם עו"ד תעבורה. גם אם מדובר במעידה ראשונה..

מאת: גדי שושניפלילי17/10/11854 צפיות
גולת הכותרת בחייו המקצועיים של עורך דין פלילי היא החקירה הנגדית. לא פעם, משפטים ארוכים ומסובכים מוכרעים על ידי שורת מחץ אחת של עורך דין פלילי טוב. זו הסיבה שחקירה נגדית היא אחת מהמיומנויות המורכבות והחשובות ביותר של עורך דין פלילי איכותי. לא בכל עבירה מגיע אדם לבית המשפט, אך כאשר הוא עומד במצב זה, חשוב שיבחר לעצמו עורך דין פלילי שיודע את מלאכת החקירה הנגדית ורוצה בכל מאודו להציל את לקוחו מפני אימת העונש.

מאת: גדי שושנידיני תעבורה03/10/11978 צפיות
אם נדמה לכם ששתיית מעט אלכהול לא תשפיע עליכם ועל תהליך קבלת ההחלטות שלכם - יש בידכם טעות. יותר מכך - מי שקובע את כמות האלכהול המותרת בזמן נהיגה, הוא המחוקק..

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223053 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162762 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142853 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147656 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148040 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138257 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131975 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica